NASLADZAM SIE !!!

1. Data: 2010-06-11 09:20:52

Temat: NASLADZAM SIE !!!
Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przyjechał do mnie z pierwszą wizytą Wilem Connor hr.Sas.

2. Data: 2010-06-11 10:40:23

Temat: Re: NASLADZAM SIE !!!
Od: J-23 <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 11 Cze, 11:20, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> Przyjechał do mnie z pierwszą wizytą  Wilem Connor hr.Sas.

skonczyl sie im socjal?

J-...

3. Data: 2010-06-11 13:24:19

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"J-23" <k...@g...pl> wrote in message
b.googlegroups.com...
On 11 Cze, 11:20, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> Przyjechał do mnie z pierwszą wizytą Wilem Connor hr.Sas.

skonczyl sie im socjal?

J-...

Syn nigdy nie korzystał z socjału, ma kilka firm, a przyjechał pięknym
Mercem.
A wnuk jak marzenie. Sylinku gdzie jesteś? Byłbyś moją ozdobą!

4. Data: 2010-06-11 18:03:04

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-11 15:24, Panslavista pisze:
> [...]
> Mercem.
> A wnuk jak marzenie. Sylinku gdzie jesteś? Byłbyś moją ozdobą!

Czyli sielanka? Szlachta to ma klawe życie. A my szary lud od świtu do
nocy w pocie czoła a i tak nas na nic nie stać. Dlaczego tak jest?
Dlaczego tak nas biedaków los pokarał? Dlaczego dla jednych są mercedesy
a dla innych polonezy? Gdzie tu sprawiedliwość?

5. Data: 2010-06-11 19:11:09

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadrys" <C...@y...com> wrote in message news:huttos$jb5$1@news.onet.pl...
> [...]
> Dlaczego tak nas biedaków los pokarał? Dlaczego dla jednych są mercedesy a
> dla innych polonezy? Gdzie tu sprawiedliwość?

Będziemy strzelać do komuchów w obronie własnej.

6. Data: 2010-06-11 21:27:33

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-11 21:11, Panslavista pisze:

> Będziemy strzelać do komuchów w obronie własnej.

Tak, to do was podobne - wy możecie zabijać komuchów, ale gdy komuch
strzeli jednemu z was w łeb, to zaraz mordowanie niewinnych.. Jesteście
dla innych bezlitośni, żerujecie na nich, ale domagacie się tej litości
dla siebie.

7. Data: 2010-06-12 04:30:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jadrys" <C...@y...com> wrote in message news:huu9o9$mob$1@news.onet.pl...

> [...]
> strzeli jednemu z was w łeb, to zaraz mordowanie niewinnych.. Jesteście
> dla innych bezlitośni, żerujecie na nich, ale domagacie się tej litości

Ja nie idę rabować komunistów, ani ich wyzyskiwać, to oni rabowali i nadal
chcą rabować mnie, moją rodzinę i ogólnie Polaków i Polskę. I to jest ta
malusieńka różnica w powodach do strzelania.

8. Data: 2010-06-12 10:27:43

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> A my szary lud od świtu do nocy w pocie czoła a i tak nas na nic nie stać.
> Dlaczego tak jest? Dlaczego tak nas biedaków los pokarał? Dlaczego dla
> jednych są mercedesy a dla innych polonezy? Gdzie tu sprawiedliwość?

Bo jestescie lenie i pocicie czolo tuz po pierwszym kieliszku, a potem od
switu do nocy i od nocy do switu?

9. Data: 2010-06-12 12:47:02

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ghost" <g...@e...pl> wrote in message

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Bo jestescie lenie i pocicie czolo tuz po pierwszym kieliszku, a potem od
> switu do nocy i od nocy do switu?

Niekoniecznie, gdy syn zaczynał to czasem spał tylko dwie godziny na dobę.

10. Data: 2010-06-12 14:39:53

Od: Jadrys <C...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-06-12 12:27, Ghost pisze:

> Użytkownik "Jadrys" <C...@y...com> napisał w wiadomości

> Bo jestescie lenie i pocicie czolo tuz po pierwszym kieliszku, a potem
> od switu do nocy i od nocy do switu?

Ciężka praca nie zmienia naszego statusu. To jest chore i wymaga
uzdrowienia.

Re: Fenomenologiczna metoda Husserla.
www.test-wyborczy.pl
To ci dopiero preferencje!