NIE WIEM...

1. Data: 2007-06-28 06:43:03

Temat: NIE WIEM...
Od: "Panslavista" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

dlaczego, tak się tą kostką Rubika zachwycają... Prosta muzyka
pod_jewropejska, śpiewy i gra unisono z elektronicznie powiększoną
przestrzenią - prymitywne chwyty i duża promocja - ma kogoś w rządzie?

2. Data: 2007-06-28 08:27:15

Temat: Re: NIE WIEM...
Od: "Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@p...onet.pl> napisał

> dlaczego, tak się tą kostką Rubika zachwycają...

Bo kostka Rubika nie jest dla idiotow pokroju Panslavistow.
Kostka rubika poszerza zdolnosc abstrakcyjnego myslenia,
cwiczy zrecznosc, rozwija koncentracje i zmysl obserwacji.

Jako ciekawostke podam, ze mozliwosc kombinacji ulozen
wynosci ponad 43 tryliony !

Zamiast jabola, niech sobie pan sprawi taka kostke,
mimo, ze jest pan idiota.
Ale o grajacej nie slyszalem!

Neko

3. Data: 2007-06-28 08:55:26

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Khem, a nie chodziło aby Szanownemu Panslaviscie o muzyke P. Rubika drogi
Neko???

I to wlasnie tak jest, jak się w kogoś walnie hasłem "Idiota".

Co do muzyki: była zaskoczeniem, bo inna. Była świetnie sprzedana. A teraz
musi bronić się sama. I pewnie wielu będzie ją lubić dalej, a
wielu....zapomni.

M.

4. Data: 2007-06-28 09:13:57

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Neko" <miglce@_bez_spamu_wp.pl> wrote in message
> [...]
>
> Jako ciekawostke podam, ze mozliwosc kombinacji ulozen
> wynosci ponad 43 tryliony !
>
> Zamiast jabola, niech sobie pan sprawi taka kostke,

Idiota jesteś ty - nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
A kostę układałem wiele razy - w pare minut.
A na początku zrobiłem podobnego durnia jak ty - rozebrałem na kawałki i
błyskawicznie złożyłem - zeszło mniej niż minutę -ale frajer cierpiał...

5. Data: 2007-06-28 09:15:00

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote in message
> [...]
>
> Co do muzyki: była zaskoczeniem, bo inna. Była świetnie sprzedana. A teraz
> musi bronić się sama. I pewnie wielu będzie ją lubić dalej, a

Buzieczko kochana!!! To jest to co u niektórych kobiet lubię najbardziej.

6. Data: 2007-06-28 09:19:51

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 08:43, "Panslavista" <p...@p...onet.pl> wrote:
> dlaczego, tak się tą kostką Rubika zachwycają... Prosta muzyka
> pod_jewropejska, śpiewy i gra unisono z elektronicznie powiększoną
> przestrzenią - prymitywne chwyty i duża promocja - ma kogoś w rządzie?

Sacro-polo po prostu :-/

7. Data: 2007-06-28 09:21:22

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

<i...@w...pl> wrote in message
ps.com...
> [...]
> pod_jewropejska, śpiewy i gra unisono z elektronicznie powiększoną
> przestrzenią - prymitywne chwyty i duża promocja - ma kogoś w rządzie?

Co taka skrzywiona? Zęby bolą?

8. Data: 2007-06-28 09:24:47

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 11:21, "Panslavista" <p...@i...pl> wrote:
> <i...@w...pl> wrote in message

ps.com...

> Sacro-polo po prostu :-/
>
> Co taka skrzywiona? Zęby bolą?

MOJE??? - jeszcze nigdy nie bolal mnie zab :-)
Do dentysty chodzi sie tez ze zdrowymi :-)
A sacro-polo Rubika przyprawia mnie o mdlosci...

9. Data: 2007-06-28 09:33:16

Od: "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hah, genialna nazwa :-)

Pozdrawiam XLko, M.

10. Data: 2007-06-28 09:33:59

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 28 Cze, 11:33, "Vilar" <v...@U...TO.op.pl> wrote:
> Hah, genialna nazwa :-)
>
> Pozdrawiam XLko, M.

Wow! Czesc, Vilar :-)
Wszystkiego dobrego w tym pieknym dniu - oby nam sie :-)

Re: Moje drugie ja, jestem małym zbokiem..
Re: Moje drugie ja, jestem małym zbokiem..
JAK WIDAĆ...
TERAZ JEST WOJNA
Re: Moje drugie ja, jestem małym zbokiem..