Alkochol po operacji wyrostka?

1. Data: 2005-02-25 12:45:32

Temat: Alkochol po operacji wyrostka?
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Mam uprzejme zapytanie:
Jestem 8 dzień po operacji wycięcia wyrostka, na diecie lekkostrawnej, mam
23 lata.
Wszystko poszło sprawnie, wyrostek nie był pęknięty.

Dzisiaj jestem zaproszony na urodziny, czy nie zaszkodzi mi jeśli wypije
sobie jedno piwo, lub kilka lampek wina?

Może moje pytanie jest śmieszne, ale nie mam pojęcia, proszę o poradę.

2. Data: 2005-02-26 17:21:15

Temat: NIE WOLNO PIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Jacek Tusuński" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeląg <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> sobie jedno piwo, lub kilka lampek wina?
>
> Może moje pytanie jest śmieszne, ale nie mam pojęcia, proszę o poradę.

Denaturat + cyjanek i jeszcze coś

A na Poważnie
Człowieku 8 dni po Operacji i ty piwo ,opamietaj się
NIe pij proszę nie pij
Co może się stać a no dużo złych żeczy nie pij a nawet nie idz na
inpreze

nie wolnoi jeść mię , wedlin ,ciasta itd

3. Data: 2005-02-27 15:16:44

Temat: Re: NIE WOLNO PIĆ !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Szeląg" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Troche zonk, bo już zdążyłem sie napić, zanim to przeczytałem, jak narazie
nic sie nie dzieje.

jednak chciał bym zapytać, co dokładnie może sie stać od niedużych ilości
lekkiego alkocholu, bo jak tak sie zastanawiam to nie widze w tym niczego
złego...

4. Data: 2005-02-28 12:23:44

Od: "Jacek Tusuński" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szeląg <s...@i...pl> napisał(a):

> [...]
> lekkiego alkocholu, bo jak tak sie zastanawiam to nie widze w tym niczego

hm a pijesz jakieś lekarstwa ?

Nie jestem lekazem ale może

1- podrażnienie śluzuwki jelita tam byłą rana więc podraznienie ,stan
zapalny ,biegunka ,sraczka pewna
co jeszcze napewno ogólne objawy od wątroby itd ,
Przecież twuj organizm miał operacje poważną sprawę

nadcisnienie tetnicze - potrzebna przykladowa ankieta
udar mozgu - studium przypadku
Jak wyleczyć krztusiec?
dluuuga goraczka...