NIEMIECKI mord w Jedwabnem!

21. Data: 2019-03-03 22:01:35

Temat: Re: NIEMIECKI mord w Jedwabnem!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
> [...]
czewska-swiadek-mordu-na-zydach-mowcie-prawde-o-jedw
abnem-zobacz-wideo

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

22. Data: 2019-03-03 22:02:08

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

23. Data: 2019-03-03 22:24:44

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-03 22:02, XL wrote:

> ?

When phone green, green, I pink up handset and say: yellow! :)

24. Data: 2019-03-06 22:40:29

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:

> When phone green, green, I pink up handset and say: yellow! :)

Nieee, to było ciutkę inaczy ?
http://mistupid.com/jokes/page100.htm
?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

25. Data: 2019-03-08 20:04:45

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-06 22:40, XL wrote:

> Nieee, to było ciutkę inaczy ?
> http://mistupid.com/jokes/page100.htm
> ?

Może, to ten sam?
https://nczas.com/wp-content/uploads/2018/12/ew3.jpg

Narcystyczne Matki: Od Surowości do Więzi
Pisolski stan umysłu
O polach morficznych powaznie
Wiosna i zima
[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions