Pisolski stan umysłu

1. Data: 2019-02-19 14:17:38

Temat: Pisolski stan umysłu
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

https://konkret24.tvn24.pl/polska,108/krystyna-pawlo
wicz-publikuje-falszywe-zdjecie-brigitte-macron,9109
17.html

"Krystyna Pawłowicz publikuje fałszywe zdjęcie Brigitte Macron"

"Wprawdzie jestem starsza o 2 lata, ale jednak nadal "liceum"... -
napisała na Twitterze Krystyna Pawłowicz"

To nie jest nadal liceum.
Umysł na poziomie przedszkola, o "urodzie" z litości nie wspomnę.
Obrzydliwe babsko rozpowszechniające fejki.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

2. Data: 2019-02-19 15:45:40

Temat: Re: Pisolski stan umysłu
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
>
> To nie jest nadal liceum.
> Umysł na poziomie przedszkola, o "urodzie" z litości nie wspomnę.
> Obrzydliwe babsko rozpowszechniające fejki.

Ty to masz problemy jednak.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

3. Data: 2019-02-19 16:29:07

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-02-19 o 15:45, XL pisze:
wicz-publikuje-falszywe-zdjecie-brigitte-macron,9109
17.html

> Ty to masz problemy jednak.

Jak opowiadam ludziom, że w Polsce mamy asfalt na ulicach, łazienki w
mieszkaniach i internet, to mi nie wierzą. Mówią, że z takimi w sejmie
to niemożliwe. Ktoś, kto wybiera takich ludzi do sejmu, nie byłby w
stanie zrobić cokolwiek więcej, jak wykopać dziurę w piachu.
Więc mam problem, bo muszę tłumaczyć, że u nas nie wszyscy tacy, zamiast
miło spędzić czas.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

4. Data: 2019-02-19 20:57:37

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 16:29, Kviat wrote:
> [...]
> stanie zrobić cokolwiek więcej, jak wykopać dziurę w piachu.
> Więc mam problem, bo muszę tłumaczyć, że u nas nie wszyscy tacy, zamiast

Asfalt powinien byc na ulicach, nie tylko w Polsce.

//a o tęczy z azbestu wspomniałes?

5. Data: 2019-02-19 21:08:00

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-02-19 15:45, XL wrote:
wicz-publikuje-falszywe-zdjecie-brigitte-macron,9109
17.html

> Ty to masz problemy jednak.

Krystyna mu sie podoba, jak temu malemu Napoleonkowi mamusia, ale dzieli
ich, z Krystyną, przepaść ideologiczna :)

6. Data: 2019-02-20 20:39:36

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 19.02.2019 o 14:17, Kviat pisze:
> [...]
>
> "Wprawdzie jestem starsza o 2 lata, ale jednak nadal "liceum"... -
> napisała na Twitterze Krystyna Pawłowicz"

Jeśli chodzi o poziom umysłowości, to raczej gimbaza nie liceum.

> Umysł na poziomie przedszkola, o "urodzie" z litości nie wspomnę.
> Obrzydliwe babsko rozpowszechniające fejki.

Urodę miałaby niezłą, gdyby nie to grubiańskie zachowanie i obejście,
które czyni z niej zwykłe krówsko.

NB To dowartościowywanie się wyglądem jakieś charakterystyczne dla PiSówek.

Ewa

7. Data: 2019-02-20 21:03:45

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu środa, 20 lutego 2019 20:39:35 UTC+1 użytkownik FEniks napisał:

> Urodę miałaby niezłą, gdyby

Gdyby była zadbana i mniej żarła śmieciowego fooda.

> nie to grubiańskie zachowanie i obejście,
> które czyni z niej zwykłe krówsko.

Też.

8. Data: 2019-02-22 02:35:03

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
> NB To dowartościowywanie się wyglądem jakieś charakterystyczne dla
> PiSówek.

Nieumiejętność rozpoznania fałszywki z internetu sugeruje braki umysłowe.
Podobne braki wykazują w USA zwolennicy prezydenta Trumpa.

9. Data: 2019-02-22 18:04:08

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22.02.2019 o 02:35, Pszemol pisze:
> "FEniks" <x...@p...fm> wrote in message
>
> Nieumiejętność rozpoznania fałszywki z internetu sugeruje braki umysłowe.
> Podobne braki wykazują w USA zwolennicy prezydenta Trumpa.

A to też oczywiście.

Ewa

10. Data: 2019-02-22 18:12:56

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 22/02/2019 o 17:04, FEniks pisze:

> A to też oczywiście.
>
> Ewa

jednakoz pomacac nie zaszkodzi :)

--
gazebo

O polach morficznych powaznie
Wiosna i zima
[ Huang, Kerson ] Introduction to Statistical Physics Solutions
[ Jonathan Lewin ] An Interactive Introduction to Mathematical Analysis Revised 2nd Edition Solutions
Kłamliwa Żydówka ma przeprosić!