NIEPRZEBLAGANI WROGOWIE

1. Data: 2007-06-01 19:25:23

Temat: NIEPRZEBLAGANI WROGOWIE
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "Panslavista" <p...@w...pl>
Subject: Re: Wal sie na ryj, trollu
Date: 1 czerwca 2007 21:24

"Castillon" <C...@w...pl> wrote in message
news:466055ed$0$13195$f69f905@mamut2.aster.pl...

> [...]
> wielokrotnie przez Ścierwo przywoływane twierdzenie, iż podszywka piętrowa
> jest już nieidentyfikowalna. Bzdura! Cierpliwemu nie sprawi to zbyt wiele
> kłopotu. Moich respondentów prosze o mówienie pełnymi zdaniami, Ścierwo
nie
> potrafi fałszowac STYLU, nie ma po prostu zyciowego doświadczenia,
uwielbia
> natomiast podszywac się równiez w prywatnej korespondencji. Swojego czasu
> cytowałem publicznie taki epizod zmajstrowany przez niejakiego Sharona,
> startowego członka grupy - furia cytowanego okazała się tak wielka, iż

Witam!

Nie darmo Szechnik jeździł do Wrocławia - to tam jest gniazdo szerszeni,
finansowane z Wiednia, z Jadu Waszego i nie świętej pamięci mordercy
Wisenthala - do agresji na Polaków i Polskę. Polska jest dla nich ziemią do
wzięcia, dla nas przewidziano pozycję Palestyńczyków. Nie mogą jeszcze
mordować na taką skalę, na jaką by chcieli, czekają na Niemców i niestety
Rosjan - tak jak od 1000 lat. Aby nie zasypiać gruszek w popiele wyrzucono
zagranicę młode pokolenie Polaków przy pomocy ekonomii oraz wplątano w
wojny. Strata już jest niepowetowana - wobec starzenia się społeczeństwa -
ujemny przyrost zrobi za parę lat swoje. Dlatego pisałem, że nawet Kaczyńscy
robią na nich, po owocach ich poznacie...
Mnie zaczepiają poprzez różne media - i ściągają na kuchnię i
pl.sci.polityka (ostatnie posty). Kto nie jest wprowadzony w sprawę nie
dostrzeże powiązań i celu, ja zaś ich wystawiam - tak jak pisałem - jestem
atrapą gówna - te jew_muchy nabierają się na to - stąd te oskarżenia o
antysemityzm (Moise-Chazarzy walczą z Semitami), nazizm i faszyzm - łączone
razem choć są przeciwstawnymi ruchami politycznymi - łączy je jedno -
nienawiść (do nich) żydowska względem reszty świata.

2. Data: 2007-06-03 14:31:35

Temat: Re: NIEPRZEBLAGANI WROGOWIE
Od: "Bluzgacz" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Panslavista" <p...@w...pl> wrote in message

> [...]
> razem choć są przeciwstawnymi ruchami politycznymi - łączy je jedno -
> nienawiść (do nich) żydowska względem reszty świata.

NTG scierwojadzie.
Wypierdalaj pedale.
--

Bluzgacz
GG:5015

Negatywne reakcje
Hej, Bluzgaczu...
Narkotyki w Holandii - zaczynaja wycofywac sie?
Z SCP
JESZCZE ...