NLP

1. Data: 2000-11-10 03:45:29

Temat: NLP
Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hye!

Niedawno byl podjety temat NLP, ale nie wczytywalem sie w to za bardzo.Czy
moglby ktosik mi podac jakas konkretna strone opisujaca ta metode ( moze byc
anglojezyczna). dziex.

Podr.
Giggle

1. Data: 2000-11-10 06:02:23

Temat: Re: NLP
Od: "roger" <r...@e...put.poznan.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Giggle" <r...@p...wp.pl> wrote in message
> [...]
> moglby ktosik mi podac jakas konkretna strone opisujaca ta metode ( moze

Angielski tesz, ale nam szybciej się po polsku czyta, więc ...

rgr

1. Data: 2000-11-11 20:19:19

Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Angielski tesz, ale nam szybciej się po polsku czyta, więc ...
>
> rgr

najlepiej taka, gdzie zagadnienie jest opisane wg Ciebie jak
najprofesjonalniej i w miare obiektywnie.

pddr.
Giggle

Nalogowy HAZARD
Mam zly humor