cos

1. Data: 2000-11-08 23:28:03

Temat: Re: cos
Od: "PAULINA" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

hehehe no niezle niezle.....

typowe podejscie facetow do tematu.....

nic dodac nic ujac.....

oj chlopaki chlopaki

1. Data: 2000-11-09 23:09:46

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Giggle wrote:
> SEX JEST JAK NOKIA (CONNECTING PEOPLE),
[..]

Fajne, ale mała uwaga: po polsku pisze się "SEKS".

pozdrawiam
Arek

--
100 złotych nagrody na http://www.eteria.net !
Po prostu wpisz szukane słowo w naszej wyszukiwarce i popatrz na liczbę

1. Data: 2000-11-10 03:47:36

Temat: cos
Od: "Giggle" <r...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie moge sie powstrzymac przez wyslaniem Wam tego :)))))))

SEX JEST JAK NOKIA (CONNECTING PEOPLE),

SEX JEST JAK NIKE (JUST DO IT),

SEX JEST JAK COCA-COLA (ENJOY !)

SEX JEST JAK PEPSI (ASK FOR MORE)

SEX JEST JAK SAMSUNG (EVERYBODY IS INVITED)!!!

SEX JEST JAK PEUGEOT (ZAPROJEKTOWANY BY CIESZYC)

SEX JEST JAK TPSA (LACZY NAS CORAZ WIECEJ)

SEX JEST JAK PHILIPS (LET'S MAKE THING'S BETTER)

SEX JEST JAK PLUS (ZMIENIAMY SWIAT NA PLUS)

SEX JEST JAK ERA (TAAAAK, TAAAAAKKK......)

SEX JEST JAK Jogobella (rozkosz extra duzego...)

SEX JEST JAK Prusakolep (kusi, wabi, neci)

SEX JEST JAK O.B. (OK)

SEX JEST JAK Redbull (dodaje skrzydel)

SEX JEST JAK MILKA (Daj sie skusic)

SEX JEST JAK MARS (krzepi)

SEX JEST JAK SNICKERS (na co czekasz?)

SEX JEST JAK guma ORBIT (zmniejsza PH w ustach :))

SEX JEST JAK margaryna KASIA (pieczenie to tyle radosci :)

SEX JEST JAK BMW (Radosc z jazdy)

SEX JEST JAK CHUPA CHUPS (Musisz je lizac!)

SEX JEST JAK kurs nurkowania jednego z poznanskich klubów nurkowych (Wejdz
glebiej)

1. Data: 2000-11-10 09:09:45

Od: "Elf" <D...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

no to i ja sie pochwale moja kolekcja :

Slonce swieci, ptaszek spiewa - a mnie w pracy krew zalewa

PC - zdobyl popularnosc dzieki obudowom desktop, na ktorych piszac prace do
pozna w nocy mozna bylo stawiac kawe..." :)))

Ksiazka ma te przewage nad komputerem, ze z komputerem w reku bardzo
niewygodnie sie zasypia.

(osobiscie z tym bym sie nie zgodzil - zasypianie z klawiatora w ramionach
ma swoje uroki ;)

Jesli pedzisz bimber pamietaj: - z buraków nalezy w pierwszej kolejnosci
sciagnac dresy

Nie miej wiecej. Miej mniej - niemniej miej.

Optymista - to czlowiek majacy dwójke dzieci i nastawiajacy budzik na
dziewiata rano

<to sa madrosci ze zbioru sos3na>

Dark Elf

1. Data: 2000-11-10 10:29:46

Od: Tomasz Chmielnicki <T...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Fajne, ale mała uwaga: po polsku pisze się "SEKS".

Pisze się różnie, ale zawsze chodzi o to samo, czyli o mielonke
naturalnie

1. Data: 2000-11-10 17:40:35

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik PAULINA <p...@s...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8ufbs5$kan$...@h...uw.edu.pl...

> hehehe no niezle niezle.....
>
> typowe podejscie facetow do tematu.....

A fe! Ci męscy szowiniści!!! ;)

Pozdrówka,
Diana

1. Data: 2000-11-10 18:16:14

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A fe! Ci męscy szowiniści!!! ;)
ech te feministki ;)

--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-10 21:46:07

Od: "Diana" <a...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik spider <s...@c...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:3a0c65f6$...@n...vogel.pl...

> ech te feministki ;)

Eeee... naprawdę nie dało się odczuć mojej ironii? Ostatnią rzeczą, która
mogłaby mi przyjść do głowy po przeczytaniu powyższego żartu, byłoby
oskarżanie o męski szowinizm. :)

A BTW feminizm to zdrowa tendencja pod warunkiem, że oparta o racjonalne
przesłanki i wolna od ślepej roszczeniowości, w innym przypadku staje się
własną karykaturą. :)

Pozdrawiam,
Diana

1. Data: 2000-11-10 23:11:51

Od: "spider" <s...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Eeee... naprawdę nie dało się odczuć mojej ironii?
Eeee... naprawde nie dalo sie odczuc mojej ironii?????????????? :))))
To nie bylo przedrzeznianie :)

> A BTW feminizm to zdrowa tendencja pod warunkiem, że oparta o racjonalne
> przesłanki i wolna od ślepej roszczeniowości, w innym przypadku staje się
> własną karykaturą. :)
No prosze, czyli jednak feministka ;))))
Feminizm to zdrowa tendencja, naucze sie tego na pamiec ;))))
Feministki sa calkiem fajne... tylko nie lubia facetow i w tym caly problem
:)
--
spider
s...@c...pl

1. Data: 2000-11-11 14:42:15

Od: "MartHa" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Giggle <r...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8uf9di$c84$...@n...tpi.pl...
> nie moge sie powstrzymac przez wyslaniem Wam tego :)))))))

nie gniewamy sie...
MIELONKOM GO!!!!!!!!!!!!!!!!!

Marth

NLP