NO !!!

1. Data: 2010-02-13 13:40:22

Temat: NO !!!
Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pojadłem, z pelnym brzuchem inaczej się myśli o kobietach, nawet brzydka
staje się urokliwa, gruba bardziej przytulna, a zołza - tylko podniecająco
fertyczna. A matka mojego dziecka cnotliwa jak Penislopa...

2. Data: 2010-02-14 12:45:27

Temat: Re: NO !!!
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 13 Feb 2010 14:40:22 +0100, Prawusek napisał(a):

> Pojadłem, z pelnym brzuchem inaczej się myśli o kobietach, nawet brzydka
> staje się urokliwa, gruba bardziej przytulna, a zołza - tylko podniecająco
> fertyczna. A matka mojego dziecka cnotliwa jak Penislopa...

Cnotliwe to te, które akurat z Tobą się...?
;-PPP
--

Ikselka.

3. Data: 2010-02-14 14:48:21

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"XL" <i...@g...pl> wrote in message

> Cnotliwe to te, które akurat z Tobą się...?
> ;-PPP
> --
>
> Ikselka.

NO !!! Czytaj też z większym zrozumieniem. :-)))))))))))))

4. Data: 2010-02-15 09:41:34

Od: Marek <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:
> Pojadłem, z pelnym brzuchem inaczej się myśli o kobietach, ...............

A to ciekawe. U mnie takie objawy wywoluja %, a pelny jedzenia brzuch
mnie usypia.

Re: Odnoszę wrażenie, że jestem tutaj chyba nie lubiany?
Re: (.) punkt = wyobrażenie ?
CMOK...
hanka
Re: ?winie!