NOC WOLKOLAKOW...

41. Data: 2009-02-19 00:33:03

Temat: Re: NOC WOLKOLAKOW...
Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile <s...@o...pl> napisał(a):

> No ok, ale mamy chyba 2009...

Jak sie podsumuje wszystkie wojewodztwa poza dawnym poznanskim, to wyjdzie juz
ladny procent, a wiadomo - na wschodzie sie lubia mnozyc to i Wroclaw
przesiakl wschodem - tym w najgorszym wydaniu. Jak sie jeszcze jakies
warszawsko-rzeszowsko-kieleckie patologie tu sprowadzily to byla juz calkowita
tragedia. To sa osoby z typu tych, co dziwia sie jak maja zegarek w przy uchu
- bo tyka!
Zreszta Poznaniacy z czasem wrocili pewnie w rodzinne strony - maja w koncu
nie tak daleko.

B.

42. Data: 2009-02-19 00:34:44

Od: " Bluzgacz" <r...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Saulo <s...@l...po> napisał(a):

> E tam. Wyjechałeś z armatami, to i reakcja była silniejsza. Nie ma
> porównania np. z reakcjami na krytykę na grupie warszawskiej (tam od razu
> zostajesz napiętnowany jako "napływowy", który powinien wypierdalać itp.
> itd.). Ja odnoszę wrażenie, że na wrocławskiej grupie wrocławiacy stale
> narzekają na Wrocław. Poza tym siedzi tam głównie gówniażeria, więc czego
> się spodziewać.

O wlasnie! Narzekaja, typowy wschod.
No i najgorsze, ze ta cecha czy wada dotknela wlasnie gowniarzy - dziedziczne.

B.

43. Data: 2009-02-19 08:20:26

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz<r...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]
> Jak sie podsumuje wszystkie wojewodztwa poza dawnym poznanskim, to
> wyjdzie juz ladny procent

dwadzieścia parę

> , a wiadomo - na wschodzie sie lubia mnozyc

Ale niekoniecznie inteligenci :). Kresowiacy byli bardziej elitarni niż
reszta m.in. ponad 70% z nich pochodziło z miast.

[...]
> Zreszta Poznaniacy z czasem wrocili pewnie w rodzinne strony - maja w
> koncu nie tak daleko.

Haha. Jasne, jasne. Myślenie życzeniowe.

Saulo

44. Data: 2009-02-19 08:37:28

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Saulo<s...@l...po>

[...]
> [...]
>
> Haha. Jasne, jasne. Myślenie życzeniowe.

Poza tym, jeżeli już mamy spekulować, to to działa również w drugą stronę.
Mogli dojechać później inni albo wrócić tamci. Maja niedaleko.

Saulo

45. Data: 2009-02-19 08:46:27

Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz<r...@g...SKASUJ-TO.pl>

[...]
> Nikt nikogo nie przepuszcza - to byla pierwsza rzecz, ktora uderzyla
> po oczach jak spedzilem pierwsze kilka dni we Wroclawiu.
> Jak chcesz zjechac na drugi pas i sygnalizujesz to kierunkowskazem to
> czeka sie w nieskonczonosc. Jak dzieje sie to na czerwonym i
> podjezdzasz autem, zeby moc wykonac za chwile manewr zmiany pasa, to
> ten co POWINIEN Cie przepuscic udaje ze nie widzi - chamstwo na calego

Nie zauważyłem. Miałem parę takich przypadków, ale nie więcej niż gdzie
indziej.
Inna sprawa, że ja zmieniam pas jakiś czas przed czerwonym a nie tuż przed
światłami.

Są za to inne nieciekawe zjawiska, które wydają mi się tutaj częstsze niż
gdzie indziej:

na przykład rakieta przez światła i skrzyżowanie już po zmianie na czerwone,
częste blokowanie skrzyżowań przez bezmyślne/świadome wjeżdżanie bez
możliwości zjazdu (w tej ostatniej roli akurat trochę większy udział mają
kierownicy spod Wrocławia - to zresztą osobny rozdział).

Saulo

46. Data: 2009-02-19 09:01:42

Od: "cbnet" <c...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Te zjawiska nasiliły sie ostatnimi czasy wszędzie i wynikają z tego,
że więcej osób korzysta z dróg.
Wielu młodych kierowców, bardzo często w wiekowych autach,
a pewna część - w niewąsko "wypasionych", jeździ jak bezmyślne
bydło.
Natomiast kobiety na drodze celują w demonstrowaniu specyficznie
pojętego instynktu społecznego. Np aby przepuścić jednego kierowcę
potrafią zablokować oblężone skrzyżowanie na 1,5 zmiany świateł.
Nikt nie pojedzie bo ona musi zrealizować w roli "matki miłosiernej"
wspierającej innych bezmyślnie jeżdżących kombinatorów.
Totalna bezmyślność.

Ostatnimi czasy na drogach jest _dużo_ więcej przedszkola
i bezmyślności.
A już szczytem "elokwencji" jest IMHO auto z "L" w godzinach
największego szczytu w korkach.
Szkoda gadać.

--
CB

47. Data: 2009-02-19 13:09:12

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 19 Feb 2009 09:46:27 +0100, Saulo napisał(a):

> [...]
> indziej.
> Inna sprawa, że ja zmieniam pas jakiś czas przed czerwonym a nie tuż przed

Dokładnie. Tacy, co przed samymi światłami się kokoszą, nadają się tylko do
odstrzału.

poznaj poznaj poznaj...
Hej!
poznaj swój kraj
Revolutionary Road 2008 (droga do szczęścia)
Ambona Leona