NONI - OWOC ZDROWIA

1. Data: 2003-09-19 18:38:11

Temat: NONI - OWOC ZDROWIA
Od: "DK" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Chciałbym polecić wszystkim osobom mającym problemy ze zdrowiem sok z NONI.
Działanie NONI odkryto stosunkowo niedawno jednak coraz więcej lekarzy
poleca preperaty z tego owocu swoim pacjentom.
Dlaczego???
Szczegółowy opis zastosowania NONI: - Kliknij...
www.elektronika.pop.pl/opisnoni.pdf

Oto tabelka z książki "NONI OWOC ZDROWIA"
Wyniki badań doktora Neila Salomona:
.
Dolegliwości
Ilość badanych osób
Poprawa stanu zdrowia

.
Alergia 1875 88%
Artretyzm (reumatyzm) 1235 80%
Astma 5689 70%
Body-Building (budowa mięśni) 933 71%
Bóle (działanie przeciwbólowe), ból głowy 5139 86%
Choroby nerek 2372 67%
Choroby serca 1123 80%
Cukrzyca typ I i II 4232 84%
Depresja, złe myśli, niektóre stany choroby psychicznej 1111 77%
Energia i jej niedobory 8327 92%
Fibromialgia (wszystko mnie boli) 2399 78%
HIV, AIDS 105 56%
Brak koncentracji - rozkojarzone myśli 3844 81%
Menstruacja, PSM 2573 78%
Nadciśnienie 1411 85%
Nałóg nikotynowy 1115 58%
Niedorozwój mięśni 816 71%
Ogólna sprawność do późnej starości 7931 91%
Opóźnianie procesów starzenia się / odmładzanie 148 78%
Otyłość, nadwaga 2841 75%
Potencja i życie seksualne 1608 87%
Rak, nowotwór 1419 69%
Samopoczucie, nastrój 4561 80%
Stres, nerwica 5156 72%
Stwardnienie Rozsiane (SM) 17 51%
Trawienie / układ trawienny 1593 89%
Udar, wylew krwi do mózgu 1019 57%
.
Ogólna skuteczność:
76% - 78%

- profilaktycznie i leczniczo w chorobach nowotworowych, przy chemio- i
radioterapii
- oddziaływuje na mózg w stwardnieniu rozsianym, poprzez przywracanie
brakującego pigmentu w strefie mózgu zwanej istotą czarną
- zapobiega huśtawce nastrojów, może nawet usuwać depresję
- reguluje cykl snu
- wzmacnia odporność na infekcje i system immunologiczny, poprawiając
funkcjonowanie tarczycy i grasicy
- usuwa chroniczne bóle o różnym podłożu: migrenowe, reumatyczne,
zwyrodnieniowe, mięśniowe
- obniża ciśnienie krwi
- wspomaga trzustkę w utrzymaniu równowagi cukrowej
- przywraca równowagę kwasowo-zasadową organizmu, poprawia trawienie i
przyswajanie witamin , minerałów oraz w sposób znaczący poprawia
efektywność przyjmowanych przez pacjenta leków, nie wywołując interakcji
- wykazuje dzałanie przeciwzapalne
- zmniejsza dolegliwości alergiczne
- wspomaga rozwój mięśni i zapobiega ich osłabieniu
- problemy skórne, oparzenia- należy stosować wewnętrznie i zewnętrznie

Jeżeli chciałbyś otrzymać więcej informacji na temat możliwości zakupu soku
proszę o kontakt mailowy: f...@w...pl lub i...@e...pop.pl

lub GG: 2110854

Dawid

2. Data: 2003-09-19 19:21:44

Temat: Re: NONI - OWOC ZDROWIA
Od: "SzM" <m...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Działanie NONI odkryto stosunkowo niedawno jednak coraz więcej lekarzy
> poleca preperaty z tego owocu swoim pacjentom.
> Dlaczego???
Bo chce im się pić...

> Ogólna skuteczność:
> 76% - 78%
Głupota reklamującego 100%!!!

> - profilaktycznie i leczniczo w chorobach nowotworowych, przy chemio- i
> radioterapii
> - oddziaływuje na
... ... ...
> i zapobiega ich osłabieniu
> - problemy skórne, oparzenia- należy stosować wewnętrznie i zewnętrznie
Oprócz tego sprząta, pierze, gotuje, a jak trzeba to i samochód zreperuje...

> Jeżeli chciałbyś otrzymać więcej informacji na temat możliwości zakupu
soku
> proszę o kontakt mailowy: @elektronika.pop.pl
sok elektroniczny? na baterię?

:)))

SzM

3. Data: 2003-09-19 19:28:00

Od: "Robert" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

bkfkn0$t1n$...@s...man.poznan.pl,
SzM <m...@p...com.pl>:

> :)))

Jeszcze jedno ciekawe:

bkfif6$f6p$...@n...lublin.pl,
DK <f...@w...pl>:

> Dolegliwości
> Ilość badanych osób
> Poprawa stanu zdrowia
> Ogólna sprawność do późnej starości 7931 91%

Ta dolegliwość brzmi całkiem zachęcająco - więc może lepiej nie pić tego
soku ;)

--
Robert

4. Data: 2003-09-19 19:54:17

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> proszę o kontakt mailowy: f...@w...pl

Ty juz tuaj byles... for-mor, co to bylo za badziewko?!

--
Norbert
www.zdjecianorberta.prv.pl

5. Data: 2003-09-19 20:43:07

Od: "DK" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

WSZYSTKICH NIEDOWIARKOW ODSYLAM DO LEKTURYł

http://www.noni-4u.com/research.htm

http://www.videoweb.co.nz/nonidoctors/index.html

http://www.merlin.com.pl/sklep/sklep/strona.towar?of
erta=230349&zet=twbxrish
okljmdtopzdzldnmssmoon&ret=wys23480717

http://www.doctorsolomon.com/backpage.php?p=itemlist
&catid=3

http://www.studioastro.com.pl/show.php?poz=159&act=f
ull

http://www.nonitools.com/backpage.php?p=itemlist&cat
id=3

MOZE WTEDY ZMIENIA ZDANIE !!!

6. Data: 2003-09-19 22:21:25

Od: "Norbert" <p...@n...gg> szukaj wiadomości tego autora

> MOZE WTEDY ZMIENIA ZDANIE !!!

Ehhhhh :-)
Tutaj jest pl.sci.medycyna. Rozumiem ze mozna wciskac kit na jakis stronkach
z ogloszeniami, ale nie tutaj...

częste odbijanie się
Napięciowe bóle głowy.
[OT]? Masaż...