/NOT/ Zabezpieczenie domu

91. Data: 2007-12-14 01:25:28

Temat: Re: /NOT/ Zabezpieczenie domu
Od: Magdalena Bassett <i...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

Michal Misiurewicz wrote:

> Oczywiscie!
>
> Pozdrowienia,
> Michał

Co roku tak robisz? ile masz juz posadzonych?

MB

92. Data: 2007-12-14 09:15:36

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Katarzyna Tkaczyk pisze:

> Trochę chamski jesteś, a jako, że nic do tej grupy nic ciekawego nie
> wnosisz bez żalu dołączę cię do kilku baranów w kf-ie.
> Opisałam realne sytuacje w których właściciele psów mają pozostałych
> ludzi w d...ie. Cóż swoj swojego broni.

Jak to nic ciekawego nie wnosze.
Zwracam Ci odpowiednio wczesnie uwage na leczenie swoich fobii.Na
poczatku robilem to delikatnie.Potem po zaatakowaniu i Twoich chamskich
osobistych wycieczkach bardziej dosadnie.
Wcielas sie do mojej dyskusji z Pania Krystyna Chigier.Przeczytaj kilka
postow ze zrozumieniem.Potem udawaj swieta.
Wyzywasz ludzi od baranow,ludzi powalonych.
Lecz sie.

93. Data: 2007-12-14 09:17:11

Od: kuba <k...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

? pisze:

> Gdybyś mieszkał na bagnach .....

Kolejny mistrz jednozdaniowych ripost?

94. Data: 2007-12-14 09:58:33

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

kazdym rogiem nie czai
> sie na mnie duzy pies ktory chce mnie zjesc.

Tak z ciekawości spytam, na kogo czai się Twój pies?Bo na ogół nie hoduję się
wielkich psów z powodu pięknego śpiewu.
Mirzan

95. Data: 2007-12-14 10:13:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "kuba" <k...@k...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> postow ze zrozumieniem.Potem udawaj swieta.
> Wyzywasz ludzi od baranow,ludzi powalonych.

A ja myślę synku, że przynajmniej z okazji zbliżających się Świąt powinieneś
być nieco bardziej uprzejmy. Szczególnie w stosunku do kobiety.
Janusz

96. Data: 2007-12-14 11:56:49

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:fjtkqk$upu$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski
<j...@t...pl> napisał(a):
> [...]
>
> A ja myślę synku, że przynajmniej z okazji zbliżających się Świąt
> powinieneś być nieco bardziej uprzejmy. Szczególnie w stosunku do

Hejka. Zgredziu, to kobietom wolno zachowywać się niestosownie i obrażać
innych? Jakoś nie mogę przywyknąć, że zamiast z delikatną istotą coraz
częściej mam wątpliwą przyjemność z guboskórną chamrą. :-(
Pozdrawiam schematycznie Ja...cki

97. Data: 2007-12-14 12:27:17

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości
>W wiadomości news:fjtkqk$upu$1@node1.news.atman.pl Janusz Czapski

> Hejka. Zgredziu, to kobietom wolno zachowywać się niestosownie i
> obrażać
> innych?

Kobietom wszystko wolno :-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

98. Data: 2007-12-14 12:30:10

Od: Katarzyna Tkaczyk <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

mirzan pisze:

> Tak z ciekawości spytam, na kogo czai się Twój pies?Bo na ogół nie hoduję się
> wielkich psów z powodu pięknego śpiewu.

No przecież on ma świetnie wychowanego psa, który merda ogonkiem do
każdego przechodnia, chodzi z nim na spacerki, bez smyczy i kagańca i
wszystkie dzieci w okolicy gdy go napotkają mogą sie do niego tulić a on
do nich. Ze złodziejami bawi się w berka. Cud miód jednym słowem.

Pozdrawiam
Kaśka

99. Data: 2007-12-14 12:34:17

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> wrote in message

> Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl> napisał w wiadomości

> Kobietom wszystko wolno :-)
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Jeżeli mają jeszcze coś do dania...

100. Data: 2007-12-14 13:04:15

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Magdalena Bassett wrote:

> Co roku tak robisz? ile masz juz posadzonych?

Niestety nie ma u mnie miejsca na sadzenie co roku. Dlatego uywam tego
samego świerka. Tylko jakoś dziwnie co roku trzeba więcej światełek :-)
W zeszłym roku poszło 11 sznurów; w tym roku 14.

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz