NTG umarł Grzegorz Ciechowski

1. Data: 2001-12-23 19:26:26

Temat: Re: NTG umarł Grzegorz Ciechowski
Od: "MMX" <n...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

....moze przeszli do lepszego swiata...

1. Data: 2001-12-23 20:01:53

Od: "Csirke" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

<(...)"Wybrancy bogow umieraja mlodo" - rzekl starozytny medrzec>
Lord Byron
"Zapomnienie - oto prawdziwy calun zmarlych"
G. Sand

1. Data: 2001-12-23 20:02:28

Od: "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MMX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> ....moze przeszli do lepszego swiata...

Nie strasz mnie!

Nie chcę sobie nawet wyobrażać, że po śmierci mógłbym jeszcze gdzieś
przejść...

Ferdynand

1. Data: 2001-12-23 20:21:42

Temat: Odp: NTG umarł Grzegorz Ciechowski
Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ferdynand" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "MMX" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
>
> Nie strasz mnie!
>
> Nie chcę sobie nawet wyobrażać, że po śmierci mógłbym jeszcze gdzieś
> przejść...

Widocznie bardzo Ci tutaj dobrze;).
E.

1. Data: 2001-12-24 00:07:12

Od: "Diomedes" <d...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

....... odchodząc zabierz mnie..........

1. Data: 2001-12-24 08:11:08

Od: "Oliwia" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....... odchodząc zabierz mnie..........

......... prosze wez mnie tez ..........

1. Data: 2001-12-31 02:30:35

Od: "Mania" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik EvaTMKGSM <e...@w...pl
w wiadomości do grup dyskusyjnych napisał:a05eb3$8l6$...@n...tpi.pl...

> Widocznie bardzo Ci tutaj dobrze;).
> E.
~~
albo wręcz odwrotnie
M.

1. Data: 2001-12-31 02:52:42

Od: "EvaTMKGSM" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mania" :

> albo wręcz odwrotnie
> M.

Juanita Maniana !:)

Podobno po śmierci każdy ma tak, jak sobie wyobraził.
Ja to widzę KOLOROWO i MAGICZNIE:) !

ps. Czy Grzegorz jeszcze cierpi ?
Myślę że nie. W zasadzie ma już lepiej od nas.
Niech więc spczywa w spokoju lub..
odrodzi się w nowej, lepszej postaci.

A tak zupełnie serio - dopiero inne kultury
uczą właściwego stosunku do śmierci.
Pozdrawiam:)
E.

1. Data: 2002-01-01 17:34:33

Od: Basmati <B...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Dec 2001 14:45:54 +0100, <d...@p...onet.pl> wrote:

>To trochę tak jakby umarł ktoś odrobinę mi bliski.

Dziwne, ja nie bylem fanem Republiki, ale ta wiadomosc dziwnie mna
wstrzasnela. W dodatku dowiedzialem sie o tym rano z radia, nastepnego
dnia po tym wydarzeniu....tuz po przebudzeniu...Czulem sie tak, jakby
umarl ktos z mojej rodziny...a prawie wcale nie znalem tego czlowieka.

Sfrustrowany

1. Data: 2002-01-04 07:51:34

Od: "iron09" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo, bardzo przykre. Nie mogę w to uwierzyć.
Użytkownik Basmati <B...@p...fm> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@4...com..
.

Twój wymarzony...