Na czata?

1. Data: 2001-08-01 12:26:52

Temat: Na czata?
Od: "Dana" <d...@n...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos tam wogole bywa czy ja nie moge na nikogo trafic? A przeciez na
grupie bez przerwy sa nowe teksty - to znaczy ze ktos jest.

--
DanaB
http://www.kuchnia.com.pl

1. Data: 2001-08-01 13:10:53

Temat: Re: Na czata?
Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dana napisał(a):

> [...]
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Trza sie zorganizowac bo od zagladania tam mnie juz glowa boli. a z drugiej
strony jak sie ustali np godziny to bedzie taki tlok ze hej. Trzeba tak czy
sia pogadac co nie Herbatka? :-)))

1. Data: 2001-08-01 18:05:45

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

Dana - ja wlasnie wrocilam z Warszawy i siedze na czacie :-)
Herbatka

1. Data: 2001-08-01 18:41:12

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
drugiej
> strony jak sie ustali np godziny to bedzie taki tlok ze hej. Trzeba tak

W sumie to nie wiem, jak sie zorganizowac - bo kazdy moze o innym czasie - w
kazdym razie ja bede na czacie prawie codziennie miedzy 20.00-20.30 a 21.00.
Ludzie, a jakie wy macie mozliwosci wchodzenia na czat?

1. Data: 2001-08-01 19:09:07

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Herbatka <b...@d...com.pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:019901c11ab9$7a21ec40$0200a8c0@BeataMoryl...
[...]
> Ludzie, a jakie wy macie mozliwosci wchodzenia na czat?
Pelne i bezproblemowe. W 2000.
pozdr. Jerzy

1. Data: 2001-08-01 23:17:08

Od: "Don Pablo" <c...@d...pl.eu.org> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> DanaB
> http://www.kuchnia.com.pl
> Och, gdyby tak ktos chcial jesc to co ugotuje...

Od czasu do czasu ktoś tam zaglądnie...
Przed chwilą właśnie pogadałem z Terrym (vel Teresą)
Ten czat to fajowa rzecz!

Pozdrawiam
Don Pablo

1. Data: 2001-08-02 07:11:24

Od: Maciej <b...@e...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No jak widac kazdy o innej porze. To tak jakby byly dwie zmiany. Nocna i
dzienna. wiadomo kto kiedy siedzi.Moze jakims rozwiazaniem jest
spotkania o pelnych godzinach . Oczywiscie inne pory tez beda aktualne
,ale powiedzmy o pelnych godzinach bedzie wiecej ludzi itp.....

1. Data: 2001-08-02 18:49:09

Od: b...@d...com.pl (Herbatka) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> spotkania o pelnych godzinach . Oczywiscie inne pory tez beda aktualne
> ,ale powiedzmy o pelnych godzinach bedzie wiecej ludzi itp.....

To chyba dobra mysl - przynajmniej bedzie wiadomo, ze jakby co, to najlepiej
probowac w takim czasie :-)
Herbatka

prosba o przepis na knedle
Cos dobrego z cukinii?