Na czubku widelca, co o tym myslicie?

1. Data: 2002-07-04 11:17:35

Temat: Na czubku widelca, co o tym myslicie?
Od: Markos <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Drodzy Grupowicze: Starszaki i Maluchy

Postanowilem wlasnie, po obejrzeniu wielu stron z przepisami, ze zrobie
swoja strone o gotowaniu. A co? Nie święci garnki lepią!

Czy moglibyście mi w takim razie podpowiedzieć co powinno być na takiej
stronie, zeby była fajna? Mam już kilka pomysłów, ale bardzo uważnie
wysłucham waszych rad.
Bedzie fajnie, jak przyślecie swoje przepisy - zamieszcze je na stronie.
Poproszę tylko o przepisy na dania bezmięsne - nie jem bowiem padliny.
Aha - wymyśliłem juz nazwę: Na czubku widelca. - podoba się?

Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-04 11:22:58

Temat: Re: Na czubku widelca, co o tym myslicie?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Markos" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Czy moglibyście mi w takim razie podpowiedzieć co powinno być na takiej
> stronie, zeby była fajna?

Po pierwsze i najważniejsze powinny być przestrzegane prawa autorskie...

--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-07-04 11:30:09

Od: Markos <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote in

> Użytkownik "Markos" <d...@i...pl> napisał w wiadomości

> Po pierwsze i najważniejsze powinny być przestrzegane prawa
> [...]

Joanno zgadzma sie prawa autorskie sa swiete.
Zreszta stad ten moj post szczery i otwarty skoro sie pytam o fajowe
przepisy to wiadomo, ze wiaze sie z prawami autorskimi i jak sie ktos
zgodzi to bede sie musial z taka osoba porozumiec w tej kwesti.

Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-04 11:43:24

Od: "Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aha - wymyśliłem juz nazwę: Na czubku widelca. - podoba się?

Hmm, skoro pytasz :)) Mi sie to kojarzy ze stawianiem sprawy na ostrzu noza,
a wiec niezbyt milo. Ale to moze byc moje subiektywne wrazenie, ktos moze
miec zupelnie odwrotne.
Mapet

--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2002-07-04 11:56:33

Od: Markos <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mapet\(ka\)" <m...@p...onet.pl> wrote in

> [...]
> ostrzu noza, a wiec niezbyt milo. Ale to moze byc moje subiektywne
> wrazenie, ktos moze miec zupelnie odwrotne.

To co, ze sie kojarzy z ostrzem noza.
Nic nie poradze ze tak odbierasz to.
W sumie to ja bym sie cieszyl. Bo co by to bylo gdyby wszyscy odnosili
jednakowe skojarzenia.

Rozumiem, ze sugerujesz "nazwe na ostrzu noza"?

Pozdrawiam,
Markos

1. Data: 2002-07-04 12:07:15

Od: "Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Markos <d...@i...pl> napisał(a):

> Postanowilem wlasnie, po obejrzeniu wielu stron z przepisami, ze zrobie
> swoja strone o gotowaniu. A co? Nie œwięci garnki lepiš!

Heja!
A ty umiesz gotować przynajmniej?
Bo poniżej widze, że szukasz pomysłu na banalne połączenie kalafiora [swoją
drogą brrr] z marchewką.
To może Ty się najpierw naucz trochę lepiej w kuchni obracać, a potem myśl o
robieniu strony, co? Stron już dużo różnych jest...

pozdr,
grzesio [nudny]

1. Data: 2002-07-04 12:16:43

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Extra Virgine <e...@N...poczta.gazeta.pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:ag1dpj$9h0$...@n...gazeta.pl...
> [...]
> To może Ty się najpierw naucz trochę lepiej w kuchni obracać, a potem myśl
> robieniu strony, co? Stron już dużo różnych jest...

co mu tak z grubej rury przywalasz? Mnie się zdawało, ze to Twój kiumpel,
coś mi chodzi po łepetynie, ze ja gdzieś widziałam jego imionko na Twojej
stronie. Może Wy razem jakiś tajny Klus Klus Klan tworzycie, a hę?

wkn podejrzliwa

1. Data: 2002-07-04 12:18:46

Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn <w...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:

> co mu tak z grubej rury przywalasz?

Trzeba ukrecic leb (lebek?) konkurencji juz w zarodku... ;-)))

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-04 12:24:43

Od: Markos <d...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Extra Virgine" <e...@N...poczta.gazeta.pl> wrote in

> [...]
> To może Ty się najpierw naucz trochę lepiej w kuchni obracać, a
> potem myśl o robieniu strony, co? Stron już dużo różnych jest...

Grzesio Oliwka

Gotowac umiem, a polaczenie coz ja lubie smaki proste. I nie bardzo sie
przejmuje takimi uwagami jak Twoja.
Ja tem nikomu do garnka nie zagldam co je.

Zamiast sie wymadrzac dozuc cos konstruktywnego do dyskusji.

Pozdrawiam,
markos

1. Data: 2002-07-04 12:31:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 4 Jul 2002 11:17:35 +0000 (UTC), Markos <d...@i...pl>
wrote:

> [...]
>Poproszę tylko o przepisy na dania bezmięsne - nie jem bowiem padliny.
>Aha - wymyśliłem juz nazwę: Na czubku widelca. - podoba się?

a moze Czubata (albo Plaska) Lyzeczka?...

ale uwazaj...strona z przepisami musi sie czyms wyrozniac, by
goscie wracali do niej...no, ale jesli nie chcesz polatac po
necie, zeby wynalezc konkurencje i zobaczyc co owa konkurencja
robi, to lezysz... jak zuczek na pleckach

Trysia , "elegancka kobieta od Diora, starannie opakowana , o
powloczystym spojrzeniu, lamiaca serca mezczyzn, wulkan emocji ,
biznes lumen od Caffe Za Slupem, kobieta pelna czaru" [Jola L-L
i Lilla]
K.T. - starannie opakowana

konina ? jakies sugestie ...
Kalafior + marchewka