Na czym osadzić muszle klozetowa.

1. Data: 2002-07-15 07:15:44

Temat: Na czym osadzić muszle klozetowa.
Od: <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

robię remont łazienki i wkrótce bedę musiał osadzić nową muszlę klozetową na
kafelkach podłogowych. Na czym osadza się muszlę klozetową, przy montażu do
glazury?
Mój teść użył do tego kawałka grubej skóry ze starego fartucha spawalniczego
(spisuje sie podobno świetnie, ale niestety nie mam takiej), jako podkładki
pomiędzy muszlą a glazurą.

Pozdrawiam

Sławek

1. Data: 2002-07-15 08:04:49

Temat: Re: Na czym osadzić muszle klozetowa.
Od: "Janusz Sokołowski" <j...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
spawalniczego
> (spisuje sie podobno świetnie, ale niestety nie mam takiej), jako

Ja kupiłem wycieraczkę gumową do butów. Taką z krótkimi bolczykami.
Poodrywałem bolczyki, wyciąłem kształt muszli i na niej postawiłem muszlę.
Nic nie skrzypi, nie trzeszczy.

Pozdrawiam
Janusz

1. Data: 2002-07-15 20:23:10

Od: "grajek" <g...@2...pl> szukaj wiadomości tego autora

> na
> do
> spawalniczego
> podkładki

u mnie majster postawil na silikonie
tez jest ok

Re: krany, satyna
Wyniki pl.misc.meteorologia (111:2 - TAK)
Jaka wanna - metalowa czy akrylowa?
Wyburzenie ścianki w mieszkaniu
TANIO!!!!Bez pracy!!!Wawa