Na kanale Club - dieta Atkinsa

41. Data: 2006-06-10 13:32:49

Temat: Re: Na kanale Club - Dieta Atkinsa cz. 1
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik ".ana" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
news:34c5.00000251.44886b16@newsgate.onet.pl...
> Krystyna napisala

> Kazano nam unikac!
> I unikamy za wszelką cenę.
> Od lat.
> Minimalne ilosci tłuszczu w kazdym produkcie.
> A czy dzieki tym unikom, unikamy chorób serca?
> .ana

Oczywiście, że większość pacjentów leżących na oddziałach kardiologicznych nie
zważa w swej diecie na to, czym się dotychczas żywiła. Ba, nawet lekarzy na tych
oddziałach nie interesuje, jak wyglądała dieta takiego zawałowca.
A POWINNA (!), jeżeli owemu lekarzowi naprawdę zależy na wyleczeniu pacjenta.
Ale dzisiejszy szpital nawet nie ma na to czasu, zaczyna już działać na zasadach
pogotowia, leczy doraźnie.

Na ogół ludzie jedzą "oczami", czyli najwięcej jedzą tego, co widzą. Głodny
człowiek zje wszystko na co spojrzy, a wszędzie widzi przeważnie węglowodany.
W dodatku przez całe dziesięciolecia wpajano nam szkodliwość tłuszczu i
dobrodziejstwo wszelkich węglowodanów (cukrów). Indoktrynacja zrobiła swoje.
No i mamy dzisiaj totalną degrengoladę, w której naukowe eksperymenty nijak nie
przekładają się na praktykę i ZDROWIE społeczeństw. Naukowa żenada i klęska...

Na szczęście w sieci można znaleźć też informacje inne, mniej popularne w
skomercjalizowanych mediach. Informacje potwierdzane przez ludzi stosujące owe
teorie W PRAKTYCE:
http://www.lowcarb.ca/stories.html - zakładki: Succes Stories, Succes Gallery
i poszczególne historie konkretnych ludzi (linki w środkowej tabeli) np. :
http://www.lowcarb.ca/stories/story018.html I wiele wiele innych ciekawych
niskowęglowodanowych informacji. Niestety nie po polsku...

My jesteśmy jeszcze w węglowodanowym lesie...

Co najwyżej mamy nieszczęście mieć na grupie o dietach chorą z nienawiści,
jadowitą (owocożerną) Jeff...
Aczkolwiek ma to też i pewną zaletę: jej teksty są ilustracją jak nie należy
odżywiać swojego mózgu, by nie znaleźć się w podobnym stanie.

Nawet Śpiącą Królewnę jabłko zatruło... ;\
Czyżby miała śpiączkę cukrzycową...?... http://tiny.pl/tqbq ...? 8)
Podobno w każdej bajce jest ziarenko prawdy...(?) :)

--
Krystyna*Opty* [na DO od 06.98 r. - to już 8 lat! :)]
"Jesli czlowiek stosuje np.diete DO to moze on wyleczyc sie z chorob fizycznych,

42. Data: 2006-06-11 08:50:50

Od: ".ana" <d...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan Jeff napisal

> Hmmm.... no i co ja mam Pani na to odpowiedziec, skoro Pani sie nie
interesuje
> eksperymentalna dieta ktora Pani stosuje????

Ależ drogi panie. Interesowałam sie.

> Moze powiem tylko tyle, ze generalnie wiekszosc ludzi w taki sam sposob
> interesuje sie oficjalnymi zaleceniami dietetycznymi, jak Pani swoja dieta
> eksperymentalna.

Coraz wiecej ludzi interesuje sie tymi "zaleceniami"

> Prosze Pani zaden normalny dietetyk nigdy nikomu nie zabranial generalnie jesc
> tluszczy. Oficjalna piramida dopuszcza zjadanie tluszczy, a ograniczenia
> dotycza tylko wskazan odnosnie ilosci zjadanych tluszczy i ich typu tzn.nalezy
> nie przesadzac z tluszczami nasyconymi (ale to tez jest sprawa indywidualna,
> bo niektorzy ludzi moga ich zjadac wiecj bez szkody dla zdrowia, niestety
> jednak nie wszyscy moga tluszczami nasyconymi obrzerac sie bezkarnie).

Panie Jeff. Dobrze pan wie, ze o ograniczeniu i wyeliminowaniu tluszczy
zwierzecych mowią głownie swoim pacjentom lekarze.

> A czy to takie wazne z jakiego okresu ja znam? Znam i wiem jak bylo.

Wszystko jest wazne, panie Jeff.

> ta nie bylo.

> Nie wszyscy droga Pani, nie wszyscy....jak zwykle teoria sobie a zycie
> sobie... Zreszta wyglada to dokladnie tak samo jak z przestrzeganiem
> oficjalnych zalecen piramidy zdrowia....bo ludzie juz tacy sa i nic sie na to
> nie poradzi.....dopiero jak sie czlowiek rozchoruje to nawet mocz pije i
> wlasna kupe by zjadl, byle byc zdrowym.

Gdyby nie bylo ludzi propagujących picie moczu i (badań)
nikt by tego nie robił. Prawda panie Jeff?
A dlaczego chorzy wolą pić mocz zamiast zjeść jajecznicę na boczku?

> Co robia w zyciu ludzie to wiadomo, ale tego sie raczej radykalnie zmienic nie
> da bo czlowiek jest istota przewrotna w swej naturze.....dlatego wazna jest
> jednak profilaktyka, edukacja i pewne uregulopwania prawne niektorych spraw,
> np. obecnie wprowadza sie totalny zakaz palenia papierosow we wszystkich
> ogolnodostepnych miejscach publicznch, aby ochronic niepalacych (szczegolnie
> dzieci) przed tymi osobnikami Homo Sapiens, ktorzy nie moga zaakceptowac faktu
> iz papierosy sa szkodliwe dla zdrowia pomimo, ze tyle na ten temat sie mowi i
> pisze.

Dużo sie pisze fakt. Faktem też jest nałóg.
Faktem tez jest rak płuc u palaczy i niepalaczy.
Zakazy palenia w miejscach publicznych.
A co z zakazami picia w miejscach publicznych typu (bramy, ławki itd)

Jaki nonsens pan w tym widzi?

> A jak im maja pomagac skoro ich nawet nie znaja i nigdy ich nie probowali
> zastosowac??

Lekarze nie sugerują im tego?

> Hmmm....tak ma Pani racje ze nie tylko w Polsce.....ale cos takiego jak
> ideologia ktora podlaczono do diety Kwasniewskiego, to ja pierwszy raz w zyciu
> widze;)))

A moze mi pan przybliżyć tą ideologie?

> A to wielka szkoda, ze Pania nie intersuja Hunzowie, bo to wlasnie tez Gorale.
> Skoro jednak Pania interesuja polscy Gorale, to powinna Pani dokladnie
> wiedziec jak oni sie zywia i jaki tryb zycia prowadza(albo raczej jak sie
> kiedys zywili i jaki tryb zycia prowadzili) i to niestety raczej niewiele ma
> wspolnego z dieta ktora propaguje pan Kwasniewski.

Spędzałam kiedyś wakacje wśród górali.
Nie w domu wczasowym.
A co JK propaguje prócz tego co zawsze było ogólnie dostępne?

> Ponizej podaje Pani porzyklad jaki typ pozywienia i przede wszystkim ILE
> powinno sie zjadac pozywienia w/g zalecen piramidy zdrowia:
>
> http://www.mypyramid.gov/downloads/MyPyramid_Food_In
take_Patterns.pdf

> A tutaj mozna zobaczyc animacja piramidy zrowia (nie wiem tylko czy Pani
> program pozwopli ta animacje odebrac):
>

> http://glinki.com/?l=fnkomt

Wyszedł mi błąd.

> Ps.Waznym elementem zdrowego trybu zycia jest ruch i nie obzeranie sie ponad
> miare, wtedy dieta zalecana przez oficjalna piramide na pewno bedzie zdrowa.
> Jedynie, jak juz pisalem. mozna sobie pozwolic na pewne dziwactwa dieteyczne
> jesli chcemy szybko schudnac, bo robimy to zazwyczaj krotko).

Mam mało ruchu i nie obżeram sie ponad miare;)
I jest fajnie.
.ana

43. Data: 2006-06-11 12:38:41

Od: " Jeff" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

ana <d...@a...pl> napisał(a):

> Pan Jeff napisal

> interesuje
>
> Ależ drogi panie. Interesowałam sie.

> Coraz wiecej ludzi interesuje sie tymi "zaleceniami"

Witam Pania

Taaaak??? Coraz wiecej ludzi sie intersuje????
.....Cos pani powiem, wlasnie po pewnych przemysleniach doszedlem do wniosku,
ze moze i ta wasza dieta, to w zasadzie calkiem niezly pomysl dla wielu
ludzi.....??
...kazdy kraj ma taka diete na jaka sobie zasluguje:)

Jeff

44. Data: 2006-06-12 19:50:20

Od: "Jurek" <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

" Jeff" wzajemnie swoich wypowiedzi.

> Przykro mi, ale panskiej propozycji jednak nie przyjme.
> Mam inne plany w stosunku do optyszarlatanskiej szajki.
>
> Pozdrawiam Jeff

szczegolnie ze ten geniusz (powiem wiecej EUgeniusz ;) zmienia plec i
tozsamosc jak inni zmieniaj gacie czy skarpetki ;)

Jurek

dieta rozdzielna
Do czego TLUSZCZ ?
mleko...najgorszy napój dla człowieka