Na koncentracj

1. Data: 2004-03-04 09:42:19

Temat: Na koncentracj
Od: "charwel \(Oo\)==:::" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.
Znacie jakieś dobre preparaty,zioła na lepsze działanie umysłu?
Coś na koncentracje,pamięć.

pozdroofka

charwel

--
www.zanim.prv.pl

2. Data: 2004-03-05 06:05:19

Temat: Re: Na koncentracj
Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Oo\ wrote:

> Cześć.
> Znacie jakieś dobre preparaty,zioła na lepsze działanie umysłu?
> Coś na koncentracje,pamięć.

może na przykład wyciąg z miłorzębu japońskiego. Ja stosowałam na
migrenę, ale ogólnie dobrze służyło na lepszą koncentrację :)
--
Pazdrawiam, Magdalena S. (dzidzia ~IX,X 2004)

3. Data: 2004-03-05 06:05:19

Od: nonnocere <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2004-03-08 06:38:48

Od: "charwel \(Oo\)==:::" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> może na przykład wyciąg z miłorzębu japońskiego. Ja stosowałam na
> migrenę, ale ogólnie dobrze służyło na lepszą koncentrację :)

Dzieki MAgda
Spróbuję :)

pozdroofka

Robert :)

Badanie oczu u prawie 4-latki
Medycyna niekonwencjonalna .
ból żołądka
zamiast FISKUSOWI daj HARCERZOWI!!! spam
POLCORTOLON-informacja o leku