Na marginesie frywolitek

1. Data: 2002-06-25 21:58:13

Temat: Na marginesie frywolitek
Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam książki Małgorzaty Musierowicz "Frywolitki, czyli ostatnio
przeczytalam ksiażkę" wydawnictwa Rebis. Jest Super !
Pozdrawiam
Larysa

1. Data: 2002-06-26 04:31:44

Temat: Re: Na marginesie frywolitek
Od: "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie ją można kupić. Chodzę po Wrocławiu
i nie spotkałam żadnej książki na temat frywolitek.
Moża któraś mi podpowie, a moze jest jakiś adres księgarni wysyłkowej?
Mira>

1. Data: 2002-06-26 05:18:52

Od: "Gocha" <g...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> A gdzie ją można kupić. Chodzę po Wrocławiu
> i nie spotkałam żadnej książki na temat frywolitek.
> Moża któraś mi podpowie, a moze jest jakiś adres księgarni wysyłkowej?
> Mira>

Nazwisko Musierowicz kojarzy mi się z książkami dla młodzieży. Wiec chyba
stąd ten margines w temacie.
Gocha

1. Data: 2002-06-26 06:54:39

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 26 Jun 2002 07:18:52 +0200, "Gocha" <g...@i...pl>
wrote:

>U?ytkownik "Mira" <m...@N...poczta.gazeta.pl> napisa? w wiadomo?ci
>
>Nazwisko Musierowicz kojarzy mi si? z ksi??kami dla m?odzie?y. Wiec chyba
>st?d ten margines w temacie.
>Gocha

jak najbardziej!
i nie ma tam isntrukcji jak robic fryw... ;))

Krysia

p.S. Od grudnia przeczytalam wszystkie ksiazki Musierowicz (NIE
dlatego, ze powoli czytam, ale - najpierw dostalam na urodziny,
potem nastepona paczuszke, potem dwie przywiozl ktos, potem ja
przyjechalam, dokupilam, i teraz w maju dokupilam reszte)

mozna do mnie wiec mowic per mlodziez ;))
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-26 11:06:06

Od: "Larysa" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zgadza sie, w ksiazce Pani Musierowicz nie ma ani slowa o tym jask sie
frywolitkuje, ale to tutaj wlasni poraz pierwszy spotkalam sie z czyms takim
jak frywolitki, pozniej dopiero zobaczylam co to za cudo.
A ja po prostu UWIELBIAM ksiazki Musierowicz,(mam chyba wszystkie ksiazki
tej autorki, nawet taka, która ona przetlumaczyla - dla dzieci) chociaz juz
3 krzyzyk prawie na karku - tak wiec ja tak jak Krysia czuje sie jak
mlodziez (jak wiemy ta obecna w grupie mlodziez jest bardzo pracowita, jak i
my, czyli juz troszke starsi.....)
Pozdrawiam i zachecam nie tylko do robotkowania ale i czytania .....;-)
Larysa

1. Data: 2002-06-26 20:25:01

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Larysa" <l...@p...onet.pl> :

> [...]
> takim jak frywolitki, pozniej dopiero zobaczylam co to za cudo.
> A ja po prostu UWIELBIAM ksiazki Musierowicz

No prosze, ja tez uwielbiam jej ksiazki, chociaz nie mam zadnej i nie
przeczytalam niestety jeszcze wszystkich - w zasadzie to mam za soba tylko
caly cykl Jezycjady (no nie wiem jak on sie tam zwie dokladnie, ale wiadomo
w czym rzecz na pewno) - albo prawie caly, bo pewnie juz wyszlo cos nowego
od kiedy czytalam jej ostatnia ksiazeczke.

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-26 20:45:22

Od: "Anka Sekulska" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Polecam książki Małgorzaty Musierowicz "Frywolitki, czyli ostatnio
> przeczytalam ksiażkę" wydawnictwa Rebis. Jest Super !
> Pozdrawiam
> Larysa

Hi, hi, ja mam nawet "Frywolitki 2" z autografem, a dopiero niedawno
skojarzylam moje robotki z tytulem ksiazki.

sekutnica

Koronki koniakowskie
Mulina DMC a DMC Retors
zagadka