Na mojej skórze pojawia się coraz więcej brązowych plamek.

1. Data: 2004-02-15 13:54:39

Temat: Na mojej skórze pojawia się coraz więcej brązowych plamek.
Od: "Pawel W" <pawelw6@nospam@tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Pisze tu pierwszy raz więc prosze o wyrozumiałosć.

Od jakiegoś czasu na skórze rąk nóg i ogólnie całego ciała pojawia się coraz
więcej brazowych lub czarnych kropek.
Tutaj poglądowo fotki (niestety nie najlepszej jakosci):
http://www.vwbully.prv.pl/temp/reka1.jpg
http://www.vwbully.prv.pl/temp/reka2.jpg

Jestem mocno zaniepokojony tym bo widać już kolejne miejsca w których
powstaną. Miejsca takie są najpierw blado-brązowe a potem ciemnieją coraz
bardziej aż do koloru czarnego. Wielkosć takiej plamki to 1-2mm.

Moze już się ktoś z Was spotkał z takim czymś i jest w stanie mi cos
powiedzieć na ten temat.

PS. Chce się wybrać do dermatologa ale do końca tygodnia nie bardzo mam
czas.

Pawel W

2. Data: 2004-02-15 15:53:32

Od: "Hoody" <hoodszy_@_o2_.pl_usunpodkreslenia> szukaj wiadomości tego autora

> Moze już się ktoś z Was spotkał z takim czymś i jest w stanie mi cos
> powiedzieć na ten temat.

Starość nie radość... ;)

> PS. Chce się wybrać do dermatologa ale do końca tygodnia nie bardzo mam
> czas

nie bardzo jest po co...

pzdr
H.

3. Data: 2004-02-15 17:56:56

Od: woo-cash <w...@W...konto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pawel W <pawelw6@nospam@tlen.pl> był(a) tak miła/y i napisał(a) w wiadomości
<c0nue2$36m$1@srv.cyf-kr.edu.pl> datowanej nie 15. lutego 2004 14:54:

> Moze już się ktoś z Was spotkał z takim czymś i jest w stanie mi cos
> powiedzieć na ten temat.

Nie piszesz, ile masz lat, ale być może to Cię uspokoi:

"Pyt: Czy jest to normalne, iż na skórze powstają coraz to nowe pieprzyki?

Odp: U większości osób między 30 a 40 rokiem życia powstają coraz to nowe
znamiona. Nie jest to zjawisko niepokojące. Jeżeli natomiast zauważymy, że
dane znamię zmienia swój charakter, zaczyna rosnąć wówczas należy zwrócić
się o poradę do specjalisty."

Źródło: http://zdrowie.medicentrum.pl/ed/0/do/diseases/Skint
umor/?f=r7

Pozdrawiam,
[nie-lekarz]
Woo.

PS. Zamiast się denerwować, używaj google. ;-)

--
= Łukasz Dąbrowski vel Woo-cash = "Prawda jest jak dupa.
= = Każdy ma swoją."

4. Data: 2004-02-16 10:01:17

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pawel W" <pawelw6@nospam@tlen.pl> napisał w wiadomości

> Moze już się ktoś z Was spotkał z takim czymś i jest w stanie mi cos
> powiedzieć na ten temat.

Większość ludzi coś takiego ma. Z tego co ja czytałem, to te plamy są
odbiciem złogów, które odkładają się w organiźmie. Ich ilość związana jest z
wiekiem, bo im jesteśmy starsi tym bardziej zanieczyszczony jest organizm.
Dlatego jedynym sposobem na to jest oczyszczanie organizmu, dzięki któremu
pozbyłem się wielu dolegliwości, ale to cholerstwo trzyma się bardzo mocno.
Bardziej radykalnie bede się oczyszczał na przednówku, gdy zaordynuję sobie
dłuższą głodówkę, połączoną z kuracją sokiem z brzozy. Z tego co czytałem,
to plamy te, oprócz zanieczyszczeń wewnątrz organizmu są także związane z
psychiką, więc medytacje wskazane.
Pewnie zaraz ktoś sie przyczepi, że piszę bzdury, ale jak jest taki mądry,
to niech powie dokładnie skąd to się bierze i jak się tego pozbywać. Jak uda
mi sie kupić cyfrowy aparat, to zrobię dokumentację na www z przebiegu
kuracji.

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

czy to guz mozgu?
dlonie zdretwiale od 3 tygodni
udar a mowa
Re: Powracajace uplawy - co robic??
ksiazki medyczne w jezyku angielskim sprzedam