Logest i okres

1. Data: 2004-02-15 14:43:05

Temat: Logest i okres
Od: "Kaska" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od dwoch lat biore Logest. Biore zawsze regularnie, o tej samej porze. Okres
dostawalam zawsze w czwarty dzien przerwy miedzy opakowaniami.... az do
teraz.... W chwili obecnej spoznia sie juz dzien. Wiem, ze zaraz wiele z was
wybuchnie smiechem, ze to zadne spoznienie, ale mnie tak naprawde nie
niepokoi spoznienie, ale to, ze nie czuje, ze moge zaraz ten okres
dostac.... Zawsze przed okresem mam objawy - lekki bol brzucha, zle
samopoczucie, drobne klopoty z cera i brzuch staje sie twardy... teraz nic
takie nie zauwazylam...
Dodam, ze kiedy uprawiam seks z moim chlopakiem bez prezerwatywy, to on nie
konczy w srodku... wiec chyba tym bardziej nie powinnam sie przejmowac,
ale.... jakos nie moge...
Prosze Was dziewczyny o napisanie swoich spostrzezen odnosnie regularnosci
okresu przy tabletkach... Czy powinnam sie przejmowac???

Pozdrawiam
Kaska

2. Data: 2004-02-15 15:24:20

Temat: Re: Logest i okres
Od: "Tomasz M." <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Biore Logest od ponad dwoch lat. Miesiaczke mam zawsze czwartego dnia po
wzieciu ostatniej tabletki. Kilka razy miesiaczka opoznila mi sie okolo 6
godzin. Tez nie wiem dlaczego. Wtedy tez nie mialam tez zadnych objawow ze
ona sie pojawi. Normalnie czuje kiedy to bedzie.Najlepiej jesli masz jakies
watpliwosci, to po prostu idz do lekarza. Wskazane sa tez regularne badania
krwi...

Gosc. Emilia.

3. Data: 2004-02-15 22:21:24

Od: "WALDIM" <w...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Miesiaczka powinna wystapic w przerwie pomiedzy opakowaniami, ale NIE
MUSI!
czasem zdarza sie, ze pacjentki nie maja krwawienia w czasie przerwy.
Jest to zupelnie normalne i nie jest niczym niepokojacym...

--

do dyskusji na tematy antykoncepcji zapraszam na forum dyskusyjne:
http://forum.antykoncepcja.pl

WaldiM
Serwis antykoncepcyjny
http://www.antykoncepcja.pl

Użytkownik "Kaska" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
regularnosci
> okresu przy tabletkach... Czy powinnam sie przejmowac???

Na mojej skórze pojawia się coraz więcej brązowych plamek.
czy to guz mozgu?
dlonie zdretwiale od 3 tygodni
udar a mowa
Re: Powracajace uplawy - co robic??