somatotropina

1. Data: 2004-02-15 15:20:55

Temat: somatotropina
Od: "Adrian" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak u lekarza przyjmuje sie somatotropne-hormon wzrostu i czy za to sie placi,
i czy przyjmowanie ma jakies skutki uboczne??

2. Data: 2004-02-15 18:25:47

Temat: Re: somatotropina
Od: "Adrian" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

ponawiam pytanie, bo to dla mnie jest ważne i musze wiedziec :)

3. Data: 2004-02-18 15:37:26

Od: "Adrian" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??

4. Data: 2004-02-19 13:20:56

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On 18 Feb 2004 16:37:26 +0100, Adrian wrote:

> Czy ktos zna odpowiedz na moje pytanie??

OK - proszę uprzejmie.

> Jak u lekarza przyjmuje sie somatotropne-hormon wzrostu

Z reguły nie przyjmuje się somatotropiny u lekarza, może poza pierwszym
zastrzykiem. Przyjmuje się (w postaci wstrzyknięć - jak insulinę) - w
domu.

> i czy za to sie placi,

Jeśli są po temu wskazania medyczne - to nie. Jeśli nie ma wskazań
medycznych - to się kupuje nielegalnie i wtedy oczywiście płaci.

> i czy przyjmowanie ma jakies skutki uboczne??

Jeśli są wskazania do leczenia - to 'skutki uboczne' pojawiają się
bardzo rzadko. Jeśli zaś wskazań nie ma - to 'skutki uboczne' są z
reguły powodem, dla którego ludzie stosują ten lek.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na onet pl)
/Wilder Penfield/

Logest i okres
Na mojej skórze pojawia się coraz więcej brązowych plamek.
czy to guz mozgu?
dlonie zdretwiale od 3 tygodni
udar a mowa