Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )

1. Data: 2001-09-03 17:11:06

Temat: Re: Na polepszenie samopoczucia u kobiet : )
Od: "Kołodziejek" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Udowodnij, że to kłamstewko:)))

Ja pomoge w tym udowadnianiu. I tylko zaznacze, ze to ponizej nie jest
mojego autostwa i nie ma ze mna nic wiecej wspolnego, poza faktem, ze
wygrzebalem to z otchlanii sieci:

Dla lepszego zrozumienia tradycji, w której możliwe były sadystyczne tortury
i palenie kobiet na stosie, oraz uświadomienia, dlaczego do dziś żadnej
kobiecie nie zezwolono na służbę przy ołtarzu:

"Zarodek płci męskiej staje się człowiekiem po 40 dniach, zarodek żeński po
80. Dziewczynki powstają z uszkodzonego nasienia lub też w następstwie
wilgotnych wiatrów."
(w. Tomasz z Akwinu)

¤ ¤ ¤

"Kobiety są przeznaczone głównie do zaspokajania żądzy mężczyzn."
(Jan Chryzostom, 349-407, gr.)

¤ ¤ ¤

"Kobieta jest istota poślednia, która nie została stworzona na obraz i
podobieństwo Boga. To naturalny porządek rzeczy, że kobieta ma służyć
mężczyźnie."
(sw. Augustyn 354-430 - jeden z najznakomitszych ojców Kosciola)

¤ ¤ ¤

wykorzystania do prac domowych"
(sw. Tomasz z Akwinu, medrzec Kosciola, 1225-1275)

¤ ¤ ¤

"Kobieta winna zasłaniać oblicze, bowiem nie zostało ono stworzone na obraz
Boga."
(Ambrozy, medrzec Kosciola, 339-397)

¤ ¤ ¤

"Kiedy widzisz kobietę, pamiętaj, to diabeł! Ona jest swoistym piekłem!"
(Papiez Pius II, 1405-1464)

¤ ¤ ¤

"Kobiety ze swej natury są przeznaczone do wspólnych uciech."
(Kapokrates, zalozyciel klasztoru)

¤ ¤ ¤

"Kobiety są błędem natury... z tym ich nadmiarem wilgoci i ich temperatura
ciała świadcząca o cielesnym i duchowym upośledzeniu... są rodzajem
kalekiego, chybionego, nieudanego mężczyzny... Pełnym urzeczywistnieniem
rodzaju ludzkiego jest mężczyzna."
(sw. Tomasz z Akwinu)

¤ ¤ ¤

"W żadnej religii czy światopoglądzie kobieta nie jest tak szanowana i
uważana, jak w chrześcijaństwie."
(Bernard Häring, teolog katolicki, XX wiek)

¤ ¤ ¤

"Dziewczęta noszące spódniczki mini, pójdą do piekła."
(Wild, SJ, XX w.)

¤ ¤ ¤

"Kobiecie przystoi jedynie szata żałobna. Skoro tylko przekroczy próg wieku
dojrzałego, winna zasłonić swe gorszące oblicze, by nie utrącić
szczęśliwości wiecznej."
(Tertulian, pisarz chrzescijanski)

¤ ¤ ¤

"W miejscu, w którym zatrzyma się ksiądz, nie powinna przebywać żadna
kobieta"
(Synod Paryski, 846)

¤ ¤ ¤

"Kobiecie nie wolno mieszkać w pobliżu kościoła."
(Synod w Coyaca, 1050)

¤ ¤ ¤

"Księża, którzy udzielają noclegu kobietom i doznają przy tym podniety,
musza zostać ukarani. Kobiety natomiast maja zostać sprzedane przez biskupa
jako niewolnice."
(2. Synod w Toledo)

¤ ¤ ¤

"U kobiety sama świadomość jej istnienia powinna wywoływać wstyd."
(Clemens Alexandrinus, 215)

¤ ¤ ¤

"Kobietom nie wolno we własnym imieniu pisać ni otrzymywać listów"
(Synod w Ewirze, IV w. n.e.)

¤ ¤ ¤

"Cala płeć żeńska jest słaba i lekkomyślna. Uświęcona zostaje jedynie
poprzez macierzyństwo."
(sw. Jan Chryzostom, 349-407)

¤ ¤ ¤

"Kobietom nie wolno śpiewać w kościele."
(sw. Bonifacy, misjonarz benedyktynski, 657-754)

¤ ¤ ¤

"Żona nie chce, chodź ty, dziewczę!"
(Marcin Luter)
¤ ¤ ¤

"Największym zaszczytem, jaki spotyka kobietę, jest to, ze przez nią
zrodzony jest mężczyzna"
(Marcin Luter)

1. Data: 2001-09-03 17:41:11

Od: <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Faaaaajne, chociażżem mężczyzna i w piłkę kopię!
Smerf

1. Data: 2001-09-03 17:56:20

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> napisał w wiadomości
> Eva:
>
> A gdybys juz uwierzyla to juz NIE??? ;)
> Ktos Ci mowi ze jestes przecudowna kobieta
> o wspanialym czulym sercu. :)
> 'Kupujesz' czy 'zastanawiasz sie'?
> Kupujesz! I to bez mrugniecia okiem! :)
> Zgadza sie? ;)

> Wcale nie. :)
> Temat watku: klamstewka jako poprawiajacze humoru. ;)

Tylko że ja Czarku nie cierpię kłamstewek.
Lubię za to poczucie humoru u bliźnich i dobre kawały.
Miarą zaś poczucia humoru jest zdolność do autoironii:)
Eva

1. Data: 2001-09-03 18:22:29

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kołodziejek" <l...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wilgotnych wiatrów."
> (w. Tomasz z Akwinu)

> "Kobiety są przeznaczone głównie do zaspokajania żądzy mężczyzn."
[...]

A co na to Biblia ?
Taka Pieśń nad Pieśniami na przykład;) ?

To że mężczyźni zawłaszczyli sobie z racji siły fizycznej prawo do interpretacji
rzeczywistości i
nauk prastarych, nie znaczy jeszcze, że taka jest Prawda:)
Ale Twój wyciąg też mnie rozbawił, dzięki:)
Eva

1. Data: 2001-09-03 21:16:08

Od: "Kołodziejek" <l...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A co na to Biblia ?

Jak to co?
O ile sie nie myle to Papieze, Synody, a juz na 100% Swieci maja racje =]

> Taka Pieśń nad Pieśniami na przykład;) ?

Wyjatki tylko potwierdzaja regule :-)

A poza tym to PnP jest o milosci - poprostu nie wspomina ze potem zaraz
kobieta ma isc prac,gotowac i zmywac, bo to IMHO nie jest za bardzo
romantyczne ;-)

> To że mężczyźni zawłaszczyli sobie z racji siły fizycznej prawo do
interpretacji rzeczywistości i
> nauk prastarych, nie znaczy jeszcze, że taka jest Prawda:)

Ale Katolicy musza (powinni?) ja uznac ;-) A Kobiety szczegolnie =]

> Ale Twój wyciąg też mnie rozbawił, dzięki:)

Rozbawil. Phi. Ja Wam przypomnialem gdzie Wasze miejsce. =]

> Eva

Luke

PS Tylko niech ktos przypadkiem nie wezmie tego posta na powaznie

1. Data: 2001-09-04 02:03:32

Od: c...@m...pl ([cookie]) szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Sep 2001 16:51:08 +0200, "kohol" <k...@w...pl> wrote:

>ał stworzony pierwszy. Pamiętaj, to nasz malutki sekret...Wiesz, tak między
>nami kobietami...

... a Curie Sklodowska to moze tez kobieta byla, co?

:)

--
[cookie]
fidonet: 2:482/64

1. Data: 2001-09-04 07:07:54

Od: "pupil" <p...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

kohol napisał(a) w wiadomości: <3...@n...vogel.pl>...
>Pewnego dnia w rajskim ogrodzie, Ewa zwraca się do Boga.
> - Mam problem.
> - O co chodzi Ewo?
> - Ja wiem, że dzięki Tobie istnieję i mam ten przepiękny ogród, wszystkie
>wierzęta, tego zabawnego węża, ale ja po prostu nie jestem szczęśliwa.
> - Dlaczego Ewo?
> - Jestem samotna i po prostu rzygać mi się chce jabłkami.
> - Aha Ewo, w takim wypadku stworze ci mężczyznę.

podobno kolejne egzemplarze są doskonalsze od swych pierwowzorów...

> [...]
> - Mężczyzna będzie wadliwym stworzeniem, mającym wiele złych cech. Będzie
>łamać, oszukiwać i będzie próżny, tak czy inaczej będziesz miała z nim
ciężk
>ie życie. Będzie większy, szybszy i będzie lubił polować i zabijać. Będzie
>yglądał głupio, kiedy się pobudzi, ale odtąd nie będziesz narzekać. Stworzę
>go w taki sposób, aby dostarczał ci fizycznej satysfakcji. Będzie
nierozsądn
>y i będzie zabawiał się walką lub kopaniem piłki. Nie będzie zbyt sprytny,
>ięc również będzie potrzebował twojej rady, aby postępować rozsądnie.

po tym opisie nasuwa mi się myśl, że to jednak mężczyzna był pierwszy :-)

> - Brzmi wspaniale - powiedziała Ewa z ironicznym uśmiechem - ale w czym
tkw
>i pułapka?
> - Hm... Możesz go mieć pod pewnym warunkiem.
> - Jakim?
> - Będzie on dumny, arogancki, egocentryczny, więc musisz wmówić mu, że
zost
>ał stworzony pierwszy. Pamiętaj, to nasz malutki sekret...Wiesz, tak między
>nami kobietami...

słyszałem wypowiedź, że Bóg stworzył najpierw mężczyznę bo musiał zacząć od
zera :-))
mam w związku z tym pytanie(a):
lepiej być pierwszym czy lepszym, a może jedno i drugie???

PuPa...

1. Data: 2001-09-04 07:10:35

Od: "kohol" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik pupil <p...@i...uni.wroc.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych na
pisał:9n1ujm$6vk$...@n...tpi.pl...
> słyszałem wypowiedź, że Bóg stworzył najpierw mężczyznę bo musiał zacząć o
> zera :-))
> mam w związku z tym pytanie(a):
> lepiej być pierwszym czy lepszym, a może jedno i drugie???

Lepiej lepszą : )
Na pewno nie pierwszym lepszym / pierwszą lepszą : )

* * * * * * * * * * * * * *
Choose your future.
Choose life.

1. Data: 2001-09-04 08:40:19

Od: "Torquey" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kołodziejek:

> PS Tylko niech ktos przypadkiem nie wezmie tego posta na powaznie

Poprzedniego tez nie warto.

Piotr.

1. Data: 2001-09-04 09:33:57

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

Eva:
> Tylko że ja Czarku nie cierpię kłamstewek.

No zobacz jakie koszmarne nieporozumienie nastapilo. ;)))

> Miarą zaś poczucia humoru jest zdolność do autoironii:)

Jakkolwiek autoironie znacznie trudniej jest prezentowac
z reguly niz wymagac. :))))))))

Czarek

Rozliczanki
Wyjeżdżam
Sex czy zdrowie >>> wybór należy do CIEBIE !!!?
Re: dziecko, a rozwod...- nie zrazcie sie wstepem
jeden wielki kicz!!