Nadciśnienie - kawa - Niedociśnienie

1. Data: 2003-08-17 22:11:07

Temat: Nadciśnienie - kawa - Niedociśnienie
Od: "" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktoś umiałby mi wytłumaczyć jak to jest z piciem kawy przy nadciśnieniu,
wydaje mi się że kawa podnosi ciśnienie (nie pijam więc nie wiem). Ichociażby
na przykładzie swojego ojca (po zawale - z nadciśnieniem i podwyższonym
cholesterolem pija kawę). Jak to ma się do leków które zażywa na nadciśnienie
(Apenolol, Gopten), czy leki te spełniają swoją funkcję, czy o kant .... je
pobić. Czy przypadkiem nie ma się to tak jakby osoba z niskim ciśnieniem brała
jeszcze leki na zbicie tego ciśnienia? Jeżeli ktoś umiałby wytłumaczyć to w
miarę przystepny sposób byłbym dźwięczny.
Burpot

2. Data: 2003-08-18 08:53:56

Temat: Re: Nadciśnienie - kawa - Niedociśnienie
Od: "Sławomir Partyka" <s...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Czy ktoś umiałby mi wytłumaczyć jak to jest z piciem kawy przy
nadciśnieniu,

Z tego co udało mi się dowiedzieć - kawa podnosi ciśnienie tylko na krótką
chwilę. No chyba, że pije się kawę przez cały dzień :)

3. Data: 2003-08-18 11:31:06

Od: "gamma" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy nadciśnieniu tętniczym picie kawy jest niedopuszczalne!substancje
zawarte w kawi podwyższają ciśnienie krwi.picie kawy w tym stanie może
doprowadzić do zawału.wymienione leki ograniczają akcje chorobowe, ale
schorzenia nie zatrzymują.natomiast osoba z małym ciśnieniem powinna pić
kawę.mam nadzieję, że moja odpowiedź jest przystępna.
Ania-lekarz medycyny.
> [...]
> jeszcze leki na zbicie tego ciśnienia? Jeżeli ktoś umiałby wytłumaczyć to
> miarę przystepny sposób byłbym dźwięczny.

Srebro koloidalne
lekarz-idealista
Coca cola dla 3 latka na problemy zoladkowe(!?)
tetrahydrocannabinol
chitochrom