Nadcisnienie w CIAZY - WAZNE !!!

1. Data: 2001-09-17 13:56:03

Temat: Nadcisnienie w CIAZY - WAZNE !!!
Od: "Mirek" <m...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Zona 23 lata jest w 8 miesiacu ciazy (I ciaza), ostatnio miala nadcisnienie
rzedu 150x110, lekarz przepisal jej na to DOPEGYT. Teraz ma 140x80 wiec
chyba podzialal ale jest problem: w ulotce napisali ze nie jest to w pelni
bezpieczne dla plodu.
1. Prosze o opinie - czy lekarz przepisujac DOPEGYT nie zaryzykowal zdrowia
naszego dziecka ????
2. Czy cisnienie rzedu 140x80 w tej sytuacji nie jest grozne?
3. Jakie ogolnie zagrozenia dla plodu niesie ze soba nadcisnienie ?

Mirek Łakomy
m...@s...com.pl

2. Data: 2001-09-17 14:37:24

Temat: Re: Nadcisnienie w CIAZY - WAZNE !!!
Od: "Ania Rokicinska" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mirek" <m...@s...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> 2. Czy cisnienie rzedu 140x80 w tej sytuacji nie jest grozne?
> 3. Jakie ogolnie zagrozenia dla plodu niesie ze soba nadcisnienie ?

Zadaj te pytania na pl.soc.dzieci. Tam jest kilka dziewczyn, ktore mialy
podobne problemy w ciazy - na pewno chcetnie podziela sie swoja wiedza, a
przy okazji z pierwszej reki dowiesz sie czy nie bylo problemow ze zdrowiem
dzieci.

Pozdrawiam,

Ania

3. Data: 2001-09-17 22:22:06

Od: Ania Nieszkowska <n...@n...fr> szukaj wiadomości tego autora

Wydaje mi sie ze tak czy owak 140x80 to troszke duzo jak na trzeci semestr
ciazy. Moze zadzwon jutro to ginekologa twojej zony, zeby przynajmniej
o tym wiedzial. Moglbys podac nazwe miedzynarodowa leku?
Ania

4. Data: 2001-09-21 23:37:46

Od: <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Mirku
Chaciaż nie ma leków w 100% bezpiecznych w tym stanie, to Dopegyt jest
stosowany od lat rutynowo w nadciśnieniu u kobiet ciężarnych. Wygląda na to,
ze jest także skuteczny w przypadku twojej żony. Firmy medyczne zabezpieczają
się przed ewentualnymi roszczeniam. Polecam dla wszystkich pań w ciąży ( i ich
lekarzy :) http://www.perinatology.com/exposures/druglist2.
3majcie się !
Jurek

Percepcja ludzkiego słuchu