Nadęty kwiatek

1. Data: 2005-06-13 19:42:37

Temat: Nadęty kwiatek
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Kwiatek nadął się,chyba pęknie.Jest wielkości jajka.Kto wie co to jest?
Kilka nowych zdjęć lilii, codziennie rozkwitają nowe, których jeszcze
nikt nie widział.
Pozdrawiam.Mirzan

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

2. Data: 2005-06-13 21:09:17

Temat: Re: Nadęty kwiatek
Od: "Teresa" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kwiatek nadął się,chyba pęknie.Jest wielkości jajka.Kto wie co to jest?

Nie jest to pąk stapelii ??

> Kilka nowych zdjęć lilii, codziennie rozkwitają nowe, których jeszcze
> nikt nie widział.
> Pozdrawiam.Mirzan
>
> http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_mirzan

Tyle piękności :-)
ciakawam co z moich wyrośnie ,jakie ciekawostki :-)

Pozdrawiam TeresaR

3. Data: 2005-06-13 22:17:28

Od: s...@o...pl (Stach Czarnecki) szukaj wiadomości tego autora

> Tyle piękno?ci :-)
> ciakawam co z moich wyro?nie ,jakie ciekawostki :-)
O liliach można powiedzieć tylko :

ŁAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAŁ :D:D:D
Leć na uniwerek i klonuj :D
I niech holendrom gały wychodzą :D a co :)

Pozdrawiam
Stach :D

4. Data: 2005-06-13 22:38:14

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"Teresa" <t...@o...pl> wrote in message

> Nie jest to pąk stapelii ??

Tez tak mysle, tymbardziej, ze Mirek juz kiedys pokazywal kwitnaca
stapelie u siebie :)

Pozdrawiam,
Bpjea

5. Data: 2005-06-16 20:14:44

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Tez tak mysle, tymbardziej, ze Mirek juz kiedys pokazywal kwitnaca
> [...]

Dopiero dziś zakwitł mój niesamowity kwiatek.Dostalem go pod nazwą
Stapelia leendertziana.Podejrzewam,że pomyłka w nazwie, ale na urodzie
nie stracił.Następne mają pąki.
Pozdrawiam.Mirzan

6. Data: 2005-06-17 10:31:49

Temat: Re: Nadęty kwiatek i oszukana mucha
Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>  Dopiero dziś zakwitł mój niesamowity kwiatek.Dostalem go pod nazwą
> Stapelia leendertziana.Podejrzewam,że pomyłka w nazwie, ale na urodzie
> nie stracił.Następne mają pąki.
> Pozdrawiam.Mirzan

Mój kwiatek zaprosił muchę i ją uwiódł.Gdzie jest ta ekologiczna
dziewczyna, która bierze muchy w paluchy?

7. Data: 2005-06-18 04:30:48

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

"mirzan" <l...@o...pl> wrote in message

> Mój kwiatek zaprosił muchę i ją uwiódł.Gdzie jest ta ekologiczna
> dziewczyna, która bierze muchy w paluchy?

Nie wiem o czym mowisz, chociaz o tak rannej porze we wszystko jestem w
stanie uwierzyc ;)
Ktora to grupowiczka bierze muchy w paluchy?? ;)

Pozdrawiam,
Bpjea

8. Data: 2005-06-18 04:50:37

Od: "mirzan" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> stanie uwierzyc ;)
> Ktora to grupowiczka bierze muchy w paluchy?? ;)

Na zdjęciu są białe punkty,są to jajka złozone przez muchę.
Myślała, że to kawał mięsa, jesli umie myśleć.
Był taki ekologiczny wątek, jedna z pań pisała,że naprawdę
gniecie mszyce palcami, bo nie będzie pryskać na gości którzy
akurat siedzą pod wiciokrzewem.Mógłbym podesłać jej stapelię,
niech sobie gniecie,będzie elkologicznie.
Pozdrawiam.Mirzan

9. Data: 2005-06-19 00:15:21

Od: "Bpjea" <b...@...pl (usun 'x' - z powodu spamu)> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> akurat siedzą pod wiciokrzewem.Mógłbym podesłać jej stapelię,
> niech sobie gniecie,będzie elkologicznie.

Mszyce mszycami, a w przypadku stapelii nie ma takiej potrzeby :)
Jesli mam wybor a w efekcie i tak mszyce padna, to juz wole recznie je
wykonczyc ;)
Insektycydy nie sa wybiorcze, niestety :(

Pozdrawiam,
Bpjea

10. Data: 2005-06-19 07:31:37

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:d92dl7$eko$1@nemesis.news.tpi.pl Bpjea <b...@...pl (usun
'x' - z powodu spamu)> napisał(a):

> Insektycydy nie sa wybiorcze, niestety :(

Hejka. Na szczęście, to twierdzenie ulega stopniowej dezaktualizacji
dzięki wysiłkom naukowców, którzy pracują w firmach produkujących środki
ochrony roślin. :-) Wystarczy przejrzeć jakiś program ochrony roślin (są tam
tabele), żeby natknąć się na jakiś środek o dużej selektywności. Dobrym
przykładem jest Nissorun czy nawet Pirimor. Wybór zależy od Ciebie i Twojej
wiedzy. ;-)
Pozdrawiam weryfikująco Ja...cki

Było: Szczepienie modrzewia Jest: O Roku Sępa!!
TaBaza
sadzonkowanie sztorbów - metoda własna
co to za roslina?
Pszonak var...