Nadmierna senność.

1. Data: 2003-08-26 11:39:44

Temat: Nadmierna senność.
Od: <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Od kilku dni nie mogę poradzić sobie z nadmierną sennością. Wstaję rano ok.
godz. 7.30 po czym już nie mogę powstrzymać się i ponownie kładę się spać i
śpię do godziny 10.30. Ponownie wstaję i wypijam kawę trochę mnie to pobudza
do życia jednak ok. godz. 14 odczuwam nieodpartą chęć snu. Po południu w
głównej mierze dzieli kawie trochę się ożywiam jednak ok. godz. 20 jestem
już tak zmęczona jak bym przeszła maraton. Bolą mnie nogi i marzę aby
położyć się spać. Nie wiem czy to może mieć wpływ ale ostatnio przeszłam
grypę żołądkową której niczym nie leczyłam. Może ktoś miał podobne problemy?

Za odpowiedzi z góry dziękuję.
Edyta Wachowiak

2. Data: 2003-08-28 15:12:36

Temat: Re: Nadmierna senność.
Od: "Anna" <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@o...pl> napisał w
wiadomości
> [...]
> położyć się spać. Nie wiem czy to może mieć
wpływ ale ostatnio przeszłam
> grypę żołądkową której niczym nie leczyłam. Może

Może trzeba zbadać poziom cukru?

3. Data: 2003-08-30 15:46:43

Od: "pipi" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie jestem lekarzem, ale byc moze jestes oslabiona grypa i przemeczona. Jezeli
mozesz, to ja nie pilabym ani kawy ani herbaty bo one jeszcze bardziej
wyplukuja z nas witaminy i mineraly.
Na to konto kupilabym sobie
1. bakterie mlekowe w tabletkach - takie jak się bierze z antybiotykami albo
jadła jogurty z żywymi kulturami bakterii (nie lubię tego, ale mi pomogło)
2. dobre witaminy z cynkiem, selenem, magnezem i wszelkimi innymi składnikami
3. jak najwięcej bym spala - po powrocie z pracy kladlabym sie spac - jezeli
nie MUSISZ czegos zrobic, zostaw to
4. w czasie upalow nadmierna sennosc to normalka - po prostu czlowiek by spal w
dzien a pracowal w nocy, niestety pracodawcy nie maja zwykle litosci
5. staraj sie isc na spacer rano - pol godziny spaceru powinno Cie na jakis
czas obudzic, jeszcze lepiej jogging - bieganie skutecznie podnosi cisnienie
(ale jak masz problemy z sercem to nie biegaj - moze byc grozne dla serca)
6. bierz rano zimny prysznic - wez gabke, zacznij obmywac Twoje cialo zimna
woda (nie nagle po zimna wode bo serce takich numerow nie lubi) powoli nakieruj
przysznic na nogi. Potem gąbką zwilżaj zimną wodą uda - i prysznic idzie na
uda, potem brzuch (to jest najgorsze) i przynic na brusz, potem ramiona i
plecy - juz jestes cala pod zimnym prysznicem. Nie puszczaj silnego strumienia,
tylko słaby strumyczek, chyba ze wytrzymasz silny strumien.
7. spij ile tylko mozesz - skoro organizm sie tego domaga, to daj mu to czego
chce.
8. Mozesz zmierzyc sobie cisnienie - rano, w poludnie i wieczorem. Jezeli jest
tragicznie niskie, porozmawiaj z lekarzem co mozna z tym zrobic.
9. Zastanow sie ile jesz. Jezeli malo jesz, to mozesz nie miec energii do
zycia. Sprobuj w chwili sennosci zjesc troche czekolady albo posilek. Jezeli
senna sie robisz z powodu braku cukru, obudzisz sie. Jezeli to nie cukier jest
przyczyna, nadal bedzie Ci sie chciało spac.

choroba Osgod-Schlattera
Bulimia. POMOCY!!!
Intymny problem, jaki lekarz?
Problem z kręgosłupem !