Bulimia. POMOCY!!!

1. Data: 2003-08-26 10:25:03

Temat: Bulimia. POMOCY!!!
Od: "" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wczoraj po kolejnej rozmowie z zona okazalo sie ze od ponad czterech lat ma
wszystkie klasyczne objawy bulimii. Ponoc probowala sobie radzic z tym sama ale
z tego co widze jest tylko gorzej. Jesli mozecie polecic jakiegos lekarza lub
poradnie w Warszawie bylbym wdzieczny.

Daniel

P.S. Wiem ze temat byl walkowany ale z tego co widzialem najbardziej istotne
rzeczy omawiane sa raczej na priv-ach.

2. Data: 2003-08-26 11:18:21

Temat: Re: Bulimia. POMOCY!!!
Od: "Ewa Pawliszyn" <e...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj na pl.misc.dieta i pl.soc.uzależnienia Pozdrowienia

3. Data: 2003-08-26 11:22:40

Od: "Magdalena Chlebna" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

<d...@o...pl> napisał(a):

Jesli mozecie polecic jakiegos lekarza lub
> poradnie w Warszawie bylbym wdzieczny.

W Warszawie na pewno Instytu Psychiatrii i Neurologii specjalizuje się między
innymi w zaburzeniach odżywiania: http://www.ipin.edu.pl/kiz/kiz26.htm
Ale na pewno są też inne ośrodki, może choćby dzwoniąć do IPiN, podadzą
namiary na inne.

Pozdrawiam, Madzia

4. Data: 2003-08-26 11:27:55

Od: "" <d...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> innymi w zaburzeniach odżywiania: http://www.ipin.edu.pl/kiz/kiz26.htm
> Ale na pewno są też inne ośrodki, może choćby dzwoniąć do IPiN, podadzą

Na poczatek, mam nadzieje, wystarczy :)

Dzieki serdeczne

Daniel

5. Data: 2003-08-30 15:29:23

Od: "pipi" <w...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sprobuj zabierać żonę na godzinny jogging każdego dnia wieczorem. Godzinna
gimnastyka pozwoli spalić dużo kalorii i waga żony powinna "zastopować".
Jeżeli robi to z obawy przed utyciem (chce pozostać atrakcyjna) to być może to
jej bardzo pomoże. W ciągu godzinnego biegania spalicie MINIMUM 600 kcal, a
może dojść i do 1.000 kcal. To jest bardzo dużo.
Oczywiście, najlepiej jest biegać rano z uwagi na ciśnienie, które rośnie po
uprawianiu sportu, a jeżeli robicie to wieczorem to minimum 3 godziny przed
snem. Uwaga też na kawę i używki. Bieganie nie jest zbyt dobre dla serca
dlatego nie można przeforsować biegania ani nie można pić żadnych kaw i herbat
jak się biega. I TO PRZEZ CAŁY DZIEŃ!!
Jednak jeżeli jesteście obydwoje zdrowi (chodzi o serce) to taki wieczony
jogging na prawdę może zdziałać cuda. Warunek - wszystko z umiarem.

6. Data: 2003-08-30 17:24:10

Od: "Robert" <s...@o...pl.invalid> szukaj wiadomości tego autora

1...@n...onet.pl,
pipi <w...@W...onet.pl>:

> atrakcyjna) to być może to jej bardzo pomoże. W ciągu godzinnego
> biegania spalicie MINIMUM 600 kcal, a może dojść i do 1.000 kcal. To
> jest bardzo dużo.
Troche przesadzasz - taki wydatek energetyczny to juz przy bardzo forsownym
biegu lub bardzo duzej masie ciala.
Nie radzilbym zaczynac od godzinnego tak forsownego biegu.

> Bieganie nie jest zbyt dobre dla serca dlatego nie można przeforsować
biegania

Przeforsowac nie nalezy, ale to pierwsze stwierdzenie jest bardzo
kontrowersyjne ;)
Nalezy dobrac wlasciwe tetno docelowe dla danego wieku i wydolnosci, wtedy
bieganie jest wrecz bardzo dobroczynne dla miesnia sercowego wlasnie. Z
grubsza biorac, powinno byc mozliwe prowadzenie rozmowy w czasie wysilku, z
lekkim sapaniem.

Natomiast bieganie nie jest zbyt dobre dla kolan - konieczne dobre buty i
miekkie podloze.

--
Robert
Email replies: use >mkarta< in place of >spam.trap< and remove .invalid

Intymny problem, jaki lekarz?
Problem z kręgosłupem !
Ciemnienie gornej powieki
ortopeda we Wrocławiu