Nadmierne pocenie się - co może być przyczyną?

1. Data: 2005-10-18 16:52:34

Temat: Nadmierne pocenie się - co może być przyczyną?
Od: "Unicron" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Mój organizm nadmiernie się poci. Tzn. pod pachami (stopy i dłoni mniej)
następuje obfite wydzielanie potu, nawet jak jest zimno. Kiedyś mi radzono
abym pił szałwię- przez okres tygodnia piłem regularni ale nic to nie
pomogło.
Co może być przyczyną takiego stanu??
Chciałbym się pozbyć tej uciążliwości - czy istnieją jakieś skuteczne
sposoby??

Pozdrawiam
Krzysztof

2. Data: 2005-10-18 18:12:53

Temat: Re: Nadmierne pocenie się - co może być przyczyną?
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Unicron" <u...@o...pl> napisał w wiadomości

> Co może być przyczyną takiego stanu??

np. zaburzenia hormonalne. a ile masz lat?

3. Data: 2005-10-18 21:10:09

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> pomogło.
> Co może być przyczyną takiego stanu??
> Chciałbym się pozbyć tej uciążliwości - czy istnieją jakieś skuteczne

Moze zbyt gwlatownie wykonujesz jakies ruchy? Ja np. jak nie zwroce
uwagi na ludzi idacych chodznikiem tylko wszystkich wymijam nie wazne
jak szybko by szli (co wtedy wydaje mi sie calkowicie normalne) to po
dotarciu do celu zaczyna ze mnie leciec jak z gabki, co rzeczywiscie
jest czasami bardzo upierdliwe ;(

--
Pozdrawiam.

4. Data: 2005-10-19 05:28:24

Od: "eres" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

przy nerwicy czesto wystepuje nadmierne pocenie

5. Data: 2005-10-19 08:12:05

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol Y" <k...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jak szybko by szli (co wtedy wydaje mi sie calkowicie normalne) to po
> dotarciu do celu zaczyna ze mnie leciec jak z gabki, co rzeczywiscie

wymijanie - jest to przejezdzanie lub przechodzenie obok drugiego
uczestnika ruchu,
poruszajacego sie w przeciwnym kierunku

--
pozdro
ape

6. Data: 2005-10-19 14:21:58

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> wymijanie - jest to przejezdzanie lub przechodzenie obok drugiego
> uczestnika ruchu,
> poruszajacego sie w przeciwnym kierunku

wymijanie - przejść koło kogoś, ale jak chcesz moze byc ominąć, albo
wyprzedzic.

--
Pozdrawiam.

7. Data: 2005-10-19 14:49:17

Od: "U" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

hmm u mnie wygląda to tak, że na nawet pocę się jak siedzę spokojnie w
zimnym pomieszczeniu, fakt, ze najbardziej gdy się czym denerwuje bo w domu
już nie ma tak źle, ale z tego co wiedze po sobie nie mam nerwicy-
przynajmniej mam taką nadziej

8. Data: 2005-10-19 18:25:37

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> wymijanie - przejść koło kogoś, ale jak chcesz moze byc ominąć, albo
> wyprzedzic.

lapidarny opis manewru wymijania podalem powyzej
omija sie kogos lub cos stojacego.
wyprzedzamy kogos poruszajacego sie w tym samym kierunku
oj, prawa jazdy (nawet na taczke) bym ci nie dal ;)

--
pozdro
ape

9. Data: 2005-10-19 19:28:46

Od: Karol Y <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> lapidarny opis manewru wymijania podalem powyzej
> omija sie kogos lub cos stojacego.
> wyprzedzamy kogos poruszajacego sie w tym samym kierunku
> oj, prawa jazdy (nawet na taczke) bym ci nie dal ;)

Prawa jazdy to ja jeszcze nie zdawalem ;P

--
Pozdrawiam.

10. Data: 2005-10-19 19:42:38

Od: "ape" <a...@n...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> Prawa jazdy to ja jeszcze nie zdawalem ;P

to wszystko tlumaczy :P

--
pozdro
ape