Nadpobudliwosc sexualna???

1. Data: 2008-01-18 21:27:15

Temat: Nadpobudliwosc sexualna???
Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

Jestem po prostu zalamany:-(((((
Chodzi o to ze moja partnerka podczas szczerej rozmowy powiedziala mi ze nie
jest rzecza normalna zeby facet w ciagu 2-3 godzin mogl to robic non stop z
wiadomym skutkiem.

Czy jest to nadpobudliwosc sexualna.
czy sa jakies srodki farmakologiczne na ograniczenie tej pobudliwosci.

Pisze dlatego ze w gre wchodzi byc albo nie byc naszegfo zwiazku ktory mamy
zamiar zalegalizowac juz wkrotce.

2. Data: 2008-01-18 21:47:05

Temat: Re: Nadpobudliwosc sexualna???
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dyrektour" <t...@f...kuku> napisał w wiadomości
> [...]
> czy sa jakies srodki farmakologiczne na ograniczenie tej pobudliwosci.
>
> Pisze dlatego ze w gre wchodzi byc albo nie byc naszegfo zwiazku ktory

Witam!

Problemami związanymi z seksem zajmuje się seksuolog - to u niego szukaj
porady.
Mam wrażenie, że seks jest tylko wymówką a prawdziwy problem w Waszym
związku tkwi gdzie indziej. No, ale to sprawa dla specjalisty psychologa czy
seksuologa.

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2008-01-19 12:08:06

Od: "kundzia Pindzia" <k...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyrektour <t...@f...kuku> napisał(a):

> [...]
>
> Pisze dlatego ze w gre wchodzi byc albo nie byc naszegfo zwiazku ktory mamy

co znaczy "z wiadomym skutkiem"?

4. Data: 2008-01-19 13:53:45

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> co znaczy "z wiadomym skutkiem"?

Orgazm moj i mojej partnerki. 5 minut przerwy i znow moge.
Wlasnie ustalilismy ze bedziemy to robic tylko z soboty na niedziele bo
inaczej jest to nie do zniesienia z powodu nie wysypiania sie

5. Data: 2008-01-19 15:32:45

Od: Waldemar Maria Pawlak <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dyrektour napisał(a):

> Orgazm moj i mojej partnerki. 5 minut przerwy i znow moge.

Tzn, 3 godziny dymania, 5 minut odpoczynku i znowu 3
godziny dymania i znowu 5 minut odpoczynku i znowu 3
godziny itd.? Ile razy tak możesz?

6. Data: 2008-01-19 15:43:06

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

Tzn, 3 godziny dymania, 5 minut odpoczynku i znowu 3
godziny dymania i znowu 5 minut odpoczynku i znowu 3
godziny itd.? Ile razy tak możesz?

No do rana............

7. Data: 2008-01-19 17:10:49

Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Chodzi o to ze moja partnerka podczas szczerej rozmowy powiedziala mi ze
> nie jest rzecza normalna zeby facet w ciagu 2-3 godzin mogl to robic non

"Krowa ktora duzo ryczy..." ;)
Niezla prowokacja.

Qkam

8. Data: 2008-01-19 17:21:36

Od: "Dyrektour" <t...@f...kuku> szukaj wiadomości tego autora

> "Krowa ktora duzo ryczy..." ;)
> Niezla prowokacja.

Znajdz sobie dziewczyne

9. Data: 2008-01-19 17:39:23

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-19 16:43 Dyrektour pięknie wystukał/a:

Tzn. dalej, w dzień już nie możesz?

--
animka

10. Data: 2008-01-19 18:34:10

Od: "Q" <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi o to ze moja partnerka podczas szczerej rozmowy powiedziala mi ze
> nie jest rzecza normalna zeby facet w ciagu 2-3 godzin mogl to robic non
> stop z wiadomym skutkiem.

Twoja baba jest oziebla - zmien babe.
jestes normalny.

dzialanie kapsaicyny