Żegnam Was

1. Data: 2008-01-17 17:45:02

Temat: Żegnam Was
Od: "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kochani i mniej kochani użytkownicy grupy pl.sci.medycyna!

Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.
Rezygnują z subskrypcji p.s.m.. Mam dość użerania się z zadufanymi w
sobie, nie znającymi kindesztuby ćwierćinteligentami, przepychanek z
debilnymi promotorami nonsensownych terapii, walki z idiotycznymi
poglądami, przekonywania durniów do zachowania zdrowego rozsądku,
udzielana rad za które nikt mi nawet nie powie, bym się w d* pocałował.
Prawdę mówiąc, żal mi, że traciłem czas, przez te kilka lat mogłem
napisać parę publikacji więcej. Nie będę się krygował i pisał 'nie
zatrzymujcie mnie'. Nie sądzę, by ktoś mnie zatrzymywał.
PS. Ukłony dla Szanownych Kolegów, w szczególności Marka, Piotra. Chyba
tylko oni zostali z dawniejszych czasów, ile to już, 7, 8 lat?
--
Krzysiek
Kiedy słyszę 'kultowy' odbezpieczam rewolwer

2. Data: 2008-01-17 17:55:29

Temat: Re: Żegnam Was
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

> Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.

zawsze gdy skończą się argumenty logiczne, można użyć argumentu typu "nie
będę się bawił w tej piaskownicy". A takiego wała, to nie gabinet lekarski
gdzie TY decydujesz za kogoś. Tu jest miejsce, gdzie jesteśmy równi. Jak
widać, do dyskusji na poziomie równy z równym nie dorosłeś.

Widziałem już dziesiątki takich lekarzy, którzy obrażają się gdy pacjent
ośmieli się mieć swoje zdanie. Z początku sądziłem, że jesteś inny, ale z
postu na post złudzenie się rozwiewało.

Nic to, powodzenia w realu, może w końcu sprywatyzują opiekę zdrowotną w
taki sposób jakiego ja oczekuję i będziesz musiał nauczyć się szanować
pacjenta, zamiast zmuszać go do korzystania ze swojej oferty.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-17 18:04:45

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 17 Jan 2008 18:45:02 +0100, Krzysztof (Suzuki Kokushu) wrote:

[...]

Nie dziwię się, ze się żegnasz. Ja prawdopodobnie też sobie zaraz pójdę,
bo klimat jest jaki jest.

> PS. Ukłony dla Szanownych Kolegów, w szczególności Marka, Piotra. Chyba
> tylko oni zostali z dawniejszych czasów, ile to już, 7, 8 lat?

Ja aktywnie jakieś 6, ale bywam od ok. 10 :)

Serdecznie Cię pozdrawiam i idę w Twoje ślady. Jak widać walka
Wilickiego ze s*synami jest skuteczna :)

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)

4. Data: 2008-01-17 18:22:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Marek Bieniek wrote:

jeszcze ktoś obrażony, bo pacjent nie podlizuje się tylko ośmiela się mieć
własne zdanie? Śmiało, wpisywać się.

Jeszcze 10 lat i po takich "obrażalskich" śladu nie będzie. Wymiecie ich
wolny rynek.

--
www.vegie.pl

5. Data: 2008-01-17 18:32:37

Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Kokushu)" <k...@p...onet.pl> napisał
w wiadomości news:fmo479$1r7$1@news.onet.pl...

> Kochani i mniej kochani użytkownicy grupy pl.sci.medycyna!
>
> Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.
> Rezygnują z subskrypcji p.s.m..

Zostań... Ja wiem że to może wkurzać, ale muszą tu być ludzie którzy będą
prostować opinie tych wszystkich optymalnych i innych. Ja jestem tu krótko
ale powoli zaczęłam orientować się co się dzieje.

Napisałam ostatnio posta "przeziębienie, grypa" jak zwykle pierwszy odpisał
Tomek. I ja w pierwszej chwili uwierzyłam we wszystko co napisał. A potem
pojawily sie glosy dyskusji z nim (między innymi Twój) i zorientowalam sie
ze to zaden lekarz, a wrecz przeciwnik lekarzy... A ludzie pisza tu, bo chcą
przeczytać raczej odpowiedź/poradę lekarza a nie
znachora/zielarza/optymalnego wegetarianina! Jak zostaną tu sami tacy to
może nawet w jakiejś ektremalnej sytuacji mogliby komuś zaszkodzić...

6. Data: 2008-01-17 18:36:01

Od: La Luna <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Thu, 17 Jan 2008 19:22:47 +0100 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako tomek wilicki, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> jeszcze ktoś obrażony, bo pacjent nie podlizuje się tylko ośmiela się mieć
> własne zdanie? Śmiało, wpisywać się.

Wybacz - ale to nie jest Twoja prywatna grupa.
Wiec badz tak mily nie wywalac z niej ludzi ktorych inni bardzo szanuja,
cenia i czesto - potrzebuja, ok?.

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

7. Data: 2008-01-17 19:33:00

Od: "ciupa" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ola" <z...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]

Panowie jestem z Wami..
Zostańcie.. Może po prostu przestanmy karmic trolla...

8. Data: 2008-01-17 19:36:59

Od: "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "La Luna" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

> Wybacz - ale to nie jest Twoja prywatna grupa.
> Wiec badz tak mily nie wywalac z niej ludzi ktorych inni bardzo szanuja,
> cenia i czesto - potrzebuja, ok?.

Otóż to - dlaczego z grupy nie może zniknąć ktoś taki, jak szanowny pan
K.W.?
Bardzo żałuję, że z grupy odchodzą ci, co jeszcze do niej cokolwiek mądrego
wnosili, w przeciwieństwie do niektórych, pardon maj frencz, spamerów,
którzy udają, że wiedzą wszystko na każdy poruszany tutaj temat...
Krzysztofie, Marku - wielka szkoda i wieli "szacun" dla Was.

Pozdrawiam,

Livia

9. Data: 2008-01-17 20:07:30

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

La Luna wrote:

> Wybacz - ale to nie jest Twoja prywatna grupa.
> Wiec badz tak mily nie wywalac z niej ludzi ktorych inni bardzo szanuja,
> cenia i czesto - potrzebuja, ok?.

ja kogoś wywaliłem?

Po prostu przegadałem gościa, czego - jak to lekarze - nie potrafił znieść.
Więc w dziecięcym bunciku powiedział "bu, idę sobie, patrzcie, to przez
tego wilickiego", licząc na to, że inni go poprą.

Gdyby to był jego gabinet, wywalił by mnie za drzwi przy próbie
zakwestionowania jego decyzji. W sieci nie ma takiej władzy, więc tupie
nóżkami, jedzie od "ćwierćinteligentów" i innych takich, jak to lekarze
potrafią. Smutne to.

Jak widać, niestety nie przeliczył się, ludzie nabierają się na tą dziecinną
sztuczkę.

--
www.vegie.pl

10. Data: 2008-01-17 20:21:55

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> [...]
> pojawily sie glosy dyskusji z nim (między innymi Twój) i zorientowalam
> sie ze to zaden lekarz, a wrecz przeciwnik lekarzy...

wybacz, ale czegoś nie rozumiem. Podałem opinię o antybiotykach, wg mnie
prawdziwą, wg większości lekarzy z całego świata również, ale - czy pojawił
się jakikolwiek głos dyskusji na ten temat? Ktokolwiek zakwestionował moją
opinię?

Nie, bo opinia była po prostu prawdziwa. Antybiotyki przepisuje się o wiele
za często, z czym zresztą zgadzają się sami lekarze - poczytać o tym możesz
nawet w swoim wątku. Nie zgadza się ze mną parę osób, które po prostu
zawsze się nie zgadzają z kimś, kto podważy decyzję lekarza - obojętnie
jakiego lekarza. Taki mamy w kraju "układ", że lekarz nigdy na lekarza
złego słowa nie powie.

> A ludzie pisza tu,
> bo chcą przeczytać raczej odpowiedź/poradę lekarza a nie
> znachora/zielarza/optymalnego wegetarianina!

No i poznałaś opinię lekarza, cytuję post pana kynast:

"Zaden antybiotyk nie działa na 'przeziebienia' itp schorzenia
wirusowe; rozsądnie byłoby spytac lekarza , co rozpoznal.
Goraczka jest objawem walki organizmu z choroba [ wirusy i bakterie
latwiej wytępic w podwuzszonej temperaturze] obnizanie
temperatury[ ketanolem czy paracetamolem - fervexem] jest niecelowe,
chyba, ze jest bardzo duza i  bardzo męczy pacjenta,. Czosnek, herbata
i lózko to stare dobra sposoby."

Innymi słowy, jedyny głos lekarza w Twoim temacie był identyczny jak mój. Za
co bardzo pana kynasta szanuję, ogólnie mam wielki szacunek do lekarzy
którzy starają się leczyć przyczynę a nie skutek - takich niestety jest w
kraju niewielu.

Natomiast tych paru lekarzy którzy nie strawią tego, że pacjent może mieć o
innym lekarzu złą opinię - jak widać zrobiło Ci już wodę z mózgu, bo nawet
uwierzyłaś, że udzieliłem złej rady i że jestem "wrogiem lekarzy". Błąd.
Jestem wrogiem nieudaczników w białych fartuchach, jestem wrogiem krycia
takich nieudaczników przez kolegów po fachu. Jestem wrogiem sytuacji, gdy
kilkunastu lekarzy przy oczywistych objawach boreliozy ORAZ przy pozytywnym
wyniku testu na boreliozę diagnozuje... nerwicę, czyli praktycznie wysyła
człowieka do piachu. Jestem wrogiem tego, że żaden lekarz na grupie nie
powie "a to banda durni, powinni ich zwolnić". Ale w żadnym wypadku nie
jestem wrogiem "lekarzy" czy "medycyny" jako takiej.

Udzieliłem dobrej rady odnośnie antybiotyków, ogólnie chyba wszystkie rady
których do tej pory ludziom udzieliłem były dobre - jak ktoś twierdzi, że
jest inaczej, niech wskaże palcem tą złą (i nastała cisza). Problemem nie
jest to, że udzielam złych rad, albo że promuję jakieś szkodliwe terapie.
Problemem jest to, że ośmielam się mieć negatywną opinię o paru lekarzach,
na co inni lekarze - nie wiedzieć czemu - dostają białej gorączki. Dziwne
to i smutne. To trochę tak, jakby mechanik samochodowy obraził się na mnie,
bo powiedziałbym, że zupełnie inny mechanik samochodowy zepsuł mi auto.

--
www.vegie.pl

diprogenta dla dwulatka
Tomografia Komputerowa
dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX