Żegnam Was

91. Data: 2008-01-25 13:30:18

Temat: Re: bylo Re: Żegnam Was -> grupa moderowana
Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

> pewnością dobre dla potrzebujących.
> Pewnie zostanie tak, jak do tej pory, niestety.

przyznam, że jeśli panuje taka opinia to może byłoby jakieś
wyjście aby w organizację takiej grupy zaangażowali się
także Ci potrzebując - w jakimś sensie. Z tego co widzę,
są dość duże oczekiwania od lekarzy, że będą dużą część
czasu poświęcać na dyskutowanie na tej grupie podpisując
się jeszcze specjalizacją itp. oraz dyskusją na wszystie
tematy (np. polemikę z T.W.). Natomiast trzeba też pamiętać,
że nie mamy takiego obowiązku. Faktycznie jest tak, że
lekarzy na tej grupie jest co raz mniej i społeczność
tej grupy generalnie nie zachęca do tego aby się bardziej
angażować - wystarczy przeczytać postingi

Pozdrawiam

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

92. Data: 2008-01-25 13:37:56

Temat: Re: pytanie retoryczne
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

(...)
> A u nas nic z tych rzeczy, a więc od razu widac, jakich mamy samych
> bezbłędnych geniuszy!!
> Tylko do końca nie wiadomo, czy tak biegłych w zawodzie, czy tez raczej w
> kolesiostwie i fałszywej pseudosolidarności zawodowej, a także w nadętej
> zarozumiałości, czego dość typowym przykładem jest powyższa wypowiedź
> Iwon(k)i

coz, stwierdzic tylko mozna, iz jesli zalozyc, iz jestes statystycznym
pacjentem, to znaczy, ze malo co sie pisze i mowi do Ciebie rozumiesz.
Ja o niebie, ty o chlebie - mam tylko nadzieje, ze proste polecenia np zazyj 2
razy dziennie jedna tabletke - choc rozumiesz i wykonujesz bez bledu.
i.

93. Data: 2008-01-25 13:39:42

Temat: Re: Żegnam Was
Od: "Iwon(K)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Może na "dzień dobry" w jakimś topicu wrzucić ostrzeżenie, że czytanie
> postów tego pana, jest toksyczne?

jest to jakas mysl. Swego czasu tak robilo sie z optymalnymi i ich ewangelia.

i.

94. Data: 2008-01-25 21:19:44

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-17 18:45 Krzysztof (Suzuki Kokushu) pięknie wystukał/a:
> Kochani i mniej kochani użytkownicy grupy pl.sci.medycyna!
>
> Przemyślałem naszą dyskusję z Tomkiem W. i zdecydowałem, że pasuję.
> Rezygnują z subskrypcji p.s.m.. Mam dość użerania się z zadufanymi w
> sobie, nie znającymi kindesztuby ćwierćinteligentami, przepychanek z
> debilnymi promotorami nonsensownych terapii, walki z idiotycznymi
> poglądami, przekonywania durniów do zachowania zdrowego rozsądku,
> udzielana rad za które nikt mi nawet nie powie, bym się w d* pocałował.
> Prawdę mówiąc, żal mi, że traciłem czas, przez te kilka lat mogłem
> napisać parę publikacji więcej.

Trzeba było od razu skierować swoje wypociny gdzie indziej lub napisać
ksiażkę.
Myślisz, że wszyscy Cię tu czytali? Hmmm

--
animka

95. Data: 2008-01-25 21:20:40

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-25 06:54 Juanitos pięknie wystukał/a:

lekarzy&btnG=Szukaj+w+Google&lr=

> Jakoś sobie poradzimy, a przy okazji dowiemy się ciekawych rzeczy, a nie
> wiedzy podręcznikowej z lat 1980...

Hahaha. Dobre :-)

--
animka

96. Data: 2008-01-25 21:23:59

Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2008-01-25 14:30 Piotr Kasztelowicz pięknie wystukał/a:
> [...]
> tej grupy generalnie nie zachęca do tego aby się bardziej
> angażować - wystarczy przeczytać postingi

Otóż to! :-)
Potrzebujący porady pójdzie do lekarza lub poszuka sobie w internecie
prywatnego forum lekarskiego, gdzie lekarz profesjonalista (nie
bałwochwał) porady udzieli.

--
animka

97. Data: 2008-01-25 23:12:56

Od: "Kasia Livia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

> Myślisz, że wszyscy Cię tu czytali? Hmmm

Na pewno chętniej poczytają Twoje niezwykle głębokie teksty i cenne rady.

Livia

98. Data: 2008-01-25 23:38:38

Od: "Cancer" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Użytkownik "Animka"
>Trzeba było od razu skierować swoje wypociny gdzie indziej lub napisać
>ksiażkę.
>Myślisz, że wszyscy Cię tu czytali? Hmmm

Pewne to jest to, ze ty to żadnej książki nie napiszesz -)))
A czy Cie ktoś czyta tutaj ? szczerze wątpię.
Parafrazując znane zapewne wielu powiedzenie doktora Strossmayera z
kultowego serialu PRL-u "Szpital na peryferiach".
Gdyby głupota miała skrzydła, latałabyś jak gołębica.

Cancer

P.S aby nie było wątpliwości choć do K_F

99. Data: 2008-01-26 08:11:48

Od: QWERTY <n...@m...me> szukaj wiadomości tego autora

Animka pisze:
> Potrzebujący porady pójdzie do lekarza lub poszuka sobie w internecie
> prywatnego forum lekarskiego, gdzie lekarz profesjonalista (nie
> bałwochwał) porady udzieli.
A co ty robisz na grupie?

100. Data: 2008-01-26 16:02:27

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(K)a wrote:

> nie ma to sensu, bo masz mentalnosc Krysi Opty- zawsze odwroci kota ogonem
> w nie ta strone. Tak samo, nie obraz sie, jest z Toba. Jej optydieta
> pomaga na wszystko, zaleca ja wszystkim, i tez zapewne wielu "pomogla". Ma
> tzw "dowody", podobnie jak Ty, ktory swa wiedza "wyleczyles" i caly obraz
> dla Ciebie jawi sie dosc klarownie. Ale tylko dla Ciebie.

Ale może chociaż ktoś podejmie się jednak takiej małej, skromnej próby
wskazania tej fatalnej, nieprzemyślanej rady o której to krzyczą wszyscy
lekarze?

--
www.vegie.pl

diprogenta dla dwulatka
Tomografia Komputerowa
dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX