Tomografia Komputerowa

1. Data: 2008-01-17 13:53:18

Temat: Tomografia Komputerowa
Od: "Dariusz P." <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam wszystkich.
Mam jedno pytanie. Czy to prawda, że TK jest o wiele bardziej szkodliwa dla
zdrowia niż zwykłe prześwietlenie ? Chodzi mi o ilość promieniowania jakie
organizm musi przyjąć podczas całego badania.

2. Data: 2008-01-17 15:01:48

Temat: Re: Tomografia Komputerowa
Od: poKoloRuj <p...@n...kom> szukaj wiadomości tego autora

Dariusz P. pisze:
> [...]
> zdrowia niż zwykłe prześwietlenie ? Chodzi mi o ilość promieniowania jakie
> organizm musi przyjąć podczas całego badania.

nie

pawel

dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX
tussipect
Pytanie o Pramolan