zanieczyszczenia w Nutramigenie

1. Data: 2008-01-17 11:47:48

Temat: zanieczyszczenia w Nutramigenie
Od: chmurka <c...@I...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
co mogę zrobić z puszką zanieczyszczonego Nutramigenu (mleko dla alergików)?
W dwóch puszkach tej samej serii są drobne brązowe pyłki. Próbowałam przez
Inspektorat Farmaceutyczny, ale oni nie chcą przyjąć takiej informacji od
klienta. Wniosek może zgłosić lekarz/pielęgniarka/mgr farmacji. Niestety
nie pamiętam, w której aptece kupiłam tę akurat puszkę. W innej aptece pani
powiedziała, że nie przyjmą i nie zgłoszą, bo musieliby za kontrolę
zapłacić (sic!). Sama dla siebie (to znaczy dla dziecka) na wszelki wypadek
będę omijać tę serię, ale wolałabym, żeby to ktoś sprawdził.

--
chmurka An.

2. Data: 2008-01-18 18:42:09

Temat: Re: zanieczyszczenia w Nutramigenie
Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 12:47, chmurka <c...@I...onet.pl>
wrote:
> [...]
> zapłacić (sic!). Sama dla siebie (to znaczy dla dziecka) na wszelki wypadek
> będę omijać tę serię, ale wolałabym, żeby to ktoś sprawdził.

Smutne to bardzo, człowiek zagubiony w gąszczach biurokracji, możesz
jeszcze spróbować w sanepidzie,wykonać telefon , czy pismo do
producenta a w ostatecznosci zainteresować prasę czy tv.
Utrudnieniem będzie brak kwitku z apteki.ZAWSZE ZACHOWAC.
pa st

3. Data: 2008-01-19 13:33:30

Od: "justyna " <j...@W...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

no to zgłoś producentowi. w październiku też był kłopot z zanieczyszczeniami
w tym mleku (seria S701320)- może to ten twój?

http://www.gif.gov.pl/rep/gif/pdf-y/WC/WC_2007-09-10
-084.pdf

4. Data: 2008-01-19 13:43:26

Od: chmurka <c...@I...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

justyna :

> no to zgłoś producentowi. w październiku też był kłopot z
> zanieczyszczeniami w tym mleku (seria S701320)- może to ten twój?
>
> http://www.gif.gov.pl/rep/gif/pdf-y/WC/WC_2007-09-10
-084.pdf

nie, to nie ta seria, czytałam o tym, wtedy jeszcze Tuti nie pił Nutramigenu

--
chmurka An.

UNIDOX
tussipect