dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-

1. Data: 2008-01-17 12:01:38

Temat: dużo pytań - alergia niemowlaka - medycyna konwencjonalna albo nie-
Od: chmurka <c...@I...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

mój Syn ma prawie pół roku i zdiagnozowane AZS, rozpoczęliśmy niedawno
leczenie u alergologa - oprócz pielęgnacji, diety - Elidel miejscowo na
stany zapalne, Ketotifen, Fenistil. Teraz przypętało się coś z oskrzelami
(pierwsza infekcja dziecka) i lekarz zalecił inhalacje z Pulmicortu
i pytam -> czy Pulmicortu używa się profilaktycznie?? (bo na ulotce
przeczytałam, że to lek na astmę). czy może astmę da się rozpoznać wprawnym
uchem pulmunologa?:(. Oczywiście zapytam lekarza, ale niepokój matki nie
lubi czekania.

Martwię się oczywiście alergią i szukam alternatywnych sposobów leczenia.
Polecano mi homeopatię - alergolog straszy, że to ryzykowne. Czytam i nie
bardzo wiem w co wierzyć (może różne drogi prowadzą do Rzymu).
No i te wszystkie leki klasyczne mają skutki uboczne.

Czy jest sens (czy można) stosować homeopatię jako leczenie wspomagające?

Może naturoterapia - też ktoś mi poleca. Czytam w internecie już od paru
tygodni i nie rozumiem... suplementy, grzyby, pasożyty... oczywiście mogę
robić badania, jeśli to ma sens.
Nie wiem co wybrać, intuicja błądzi...
Kim jest naturoterapeuta - czy to lekarz, który stosuje metody
niekonwencjonalne?

chmurka An.

2. Data: 2008-01-18 18:34:28

Od: kynast <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 17 Sty, 13:01, chmurka <c...@I...onet.pl>
wrote:
> [...]
> robić badania, jeśli to ma sens.
> Nie wiem co wybrać, intuicja błądzi...
> Kim jest naturoterapeuta - czy to lekarz, który stosuje metody

Dziecko alergiczne może mieć stany zapalne oskrzeli na tle
alergicznym, wtedy Pulmicort, jako lek przeciwzapalny i
przeciwalergiczny może byc celowy.
Wstępne rozpoznanie astmy mozna podstawie badania lekarskiego.
Nie zawracaj sobie głowy homeopatia - t o jeden z najwiekszych
przekrętów medycyny.
Daruj sobie tez natutoterapie. Nie katuj maleństwa suplementami,
grzybami itp.
Idz na spacer,zamiast siedzieeć w necie, gdzie na jedna rozumna
informację jest kilka głupich.
Najważniejsze trzymaj sie jednego pediatry, który zna dziecko -badzo
ważna jest ciągłość obserwacji- i konsultanta alergologa.
Dwóch lekarzy na takie maleństwo - to zupełnie powinno wystarczyc .
I cierpliwości alergia jest dość uporczywa, ale często z wiekiem mija.
pa st.
Idż

zanieczyszczenia w Nutramigenie
UNIDOX