UNIDOX

1. Data: 2008-01-17 11:28:28

Temat: UNIDOX
Od: "Xanta" <X...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam, wlasnie wrocilam od lekarza: przeziebienie czy grypa sama juz nie
wiem, goraczka 38,3 ale juz odpuscila. Dostalam UNIDOX Solutab, trilac i
gripex oraz jakis syrop na kaszel. Co sadzicie o tym antybiotyku? Juz
zaczelam go brac, wiec chyba bede kontynuowac, ale co o nim sadzicie? I poza
tym czy do tego gripex trzeba koniecznie brac? I czy przy tych lekach mozna
pomoc sobie domowymi sposobami takimi jak czosnek, miod, itd. Serdecznie

2. Data: 2008-01-17 12:31:56

Temat: Re: UNIDOX
Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xanta wrote:

> [...]
> poza tym czy do tego gripex trzeba koniecznie brac? I czy przy tych lekach
> mozna pomoc sobie domowymi sposobami takimi jak czosnek, miod, itd.

unidox kompletnie wyjałowi Ci florę bakteryjną i rozstroi naturalną
odporność, co sprawi, że na drugi raz chorobę będziesz przechodzić 2
krotnie ciężej. I o to w sumie chodzi.

--
www.vegie.pl

3. Data: 2008-01-17 12:36:11

Od: "Xanta" <X...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> unidox kompletnie wyjałowi Ci florę bakteryjną i rozstroi naturalną
> odporność, co sprawi, że na drugi raz chorobę będziesz przechodzić 2
> krotnie ciężej. I o to w sumie chodzi.

kurcze... zaczelam to paskudztwo juz brac.. co robic? Zmienic czy olac i
pzrejsc na sposoby domowe? Dziekuje!

4. Data: 2008-01-17 14:52:42

Od: "Ola" <z...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

5. Data: 2008-01-17 16:22:07

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xanta wrote:

> kurcze... zaczelam to paskudztwo juz brac.. co robic? Zmienic czy olac i
> pzrejsc na sposoby domowe? Dziekuje!

przez internet nie da się ocenić, czy faktycznie jest ryzyko np infekcji
płuc. Jeśli takie istnieje, to faktycznie można brać antybiotyk, jeśli go
nie ma - nie powinno się. Lekarze przepisują antybiotyki w zasadzie zawsze,
więc ciężko ustosunkować się do opinii tego konkretnego lekarza - może miał
rację, może nie miał.

To trochę takie zgadywanie, jest jakaś tam szansa, że antybiotyk powstrzyma
groźne powikłanie, jest jakaś tam szansa, że poważnie zaszkodzi choremu.
Nie da się "na odległość" ocenić, jakie są w tym wypadku szanse.

Ogólnie to radzę się zdrowiej odżywiać, ludzie którzy dbają o dietę nie
chorują. Listę substancji odżywczych które organizm wykorzystuje do walki z
chorobą wypisałem m.in. tutaj www.borelioza.vegie.pl w dziale leczenie
naturalne - sprawdź, oceń czy czegoś Ci w diecie nie brakuje,
najpopularniejsze niedobory to cynk, magnez (wylatuje to z kawą + mamy już
nieźle wyjałowione z nich gleby), witamina C (brak owoców w diecie),
witamina D (brak słońca).

--
www.vegie.pl

6. Data: 2008-01-17 16:27:47

Od: tomek wilicki <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ola wrote:

> [...]
> to nie działa... I nigdy nie olewaj antybiotyku jak już zaczęłaś brać -
> następnym razem antybiotek może w ogóle nie zadziałać, bo bakterie się

znajdź mi drugi taki kraj w Europie, gdzie na przeziębienie lekarze wypisują
antybiotyki. Śmiało, szukaj. Znalazłaś? Ukrainę?

Ehh, rozejrzyj się jak leczą za granicą - ale nie za wschodnią, potem
krytykuj. No chyba że uważasz, iż mamy opiekę zdrowotną o kilka klas wyższą
niż w Europie Zachodniej i nasi lekarze wiedzą "lepiej".

Aha, proces uodparniania się bakterii zachodzi niezależnie od tego, czy
przestanie się brać antybiotyk w środku terapii czy nie. Po prostu zawsze
gdy bierze się antybiol jakiś tam procent bakterii przeżyje i wytworzy
antybiotykooporność. To jest kolejny powód, dla którego lekarze w
NORMALNYCH krajach nie przepisują antybiotyku bez wyraźnej potrzeby -
pacjent który miał przeziębienia leczone antybiotykami jest prawdziwym
chodzącym arsenałem bakterii antybiotykoopornych. Potem zapalenie płuc i..
do piachu. Statystyki umieralności na zapalenie płuc u nas i np w Anglii
też możesz porównać. Tam przeziębienia leczą paracetamol, dostanie
antybiotyku graniczy z cudem. Spotkanie bakterii opornej na antybiotyki
również jest czymś, o czym piszą gazety. U nas - takie bakterie spotyka się
już na każdym kroku.

--
www.vegie.pl

tussipect