Nadżerka-Solcogyn-pytanie

1. Data: 2005-06-15 12:28:08

Temat: Nadżerka-Solcogyn-pytanie
Od: aga <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziś Ginekolog stwierdził u mnie małą nadżerke (grupa cytologiczna II).
Zalecił mi lek Solcogyn. Moje pytanie jest takie - Czy któraś Pani go
używała i czy całkowicie wyleczył nadżerkę? Bo o tym leku jeszcze nie
słyszałam - natomias najcześciej spotykaną metodą leczenia o której mi
wiadomo jest "wymrażanie". Solcogyn to lek bardzo drogi (2 fiolki
120zl)ale o ile jest skuteczny to sie nie ma co zastanawiać. A nie
chciałabym żeby w końcu i tak się na wymrażaniu skończyło.
Mam 23 lata i dzieci jeszcze nie rodziłam ( a ponoć wymrażania przed
porodem robić sie nie powinno).
Byłabym wdzięczna za rozwianie wątpliwości :)

2. Data: 2005-06-16 06:34:31

Temat: Re: Nadżerka-Solcogyn-pytanie
Od: "Dorcia" <o...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)

Stosowałam Solcogyn przez jakiś czas ( teraz czeka mnie
ostatnie smarowanie) i jestem z niego zadowolona:) Jeśli chodzi o wymrażaie
to nie powinno sie stosować tego zabiegu przed pierwszą ciążą, bo może on
uszkodzić w jakimś stopniu nasze piękne wnętrze:) Jeśli chodzi o koszty to
nie martw sie 1 fiolka zupełnie wystarcza na okolo 4 smarowania, a jeśli
masz lekką nadżerke to powinno spokojnie wystarczyć. Moja ginekolog
powiedziała, że podobnie do Solcogynu działają globulki dopochwowe "
Albothyl" . Kosztują mniej więcej 40 zł i jest ich 6 w opakowaniu. Po
jakiejś kilkumiesięcznej kuracji pozbyłam się nadżerki:) Mam nadzieje, że Ty
również będziesz zadowolona i pod żadnym pozorem nie daj się namówić na
wymrażanie ani wypalanie.
Pozdrawiam i życze zdrówka:)

> [...]
> porodem robić sie nie powinno).
> Byłabym wdzięczna za rozwianie wątpliwości :)

CHIŃSKA MEDYCYNA NATURALNA
Zatoki
Krem pigmentowy a roakutan
Autentyczne preparaty chińskiej medycyny naturalnej
CHIŃSKA MEDYCYNA NATURALNA