Nadżerka i cytologia III grupa

1. Data: 2004-05-19 05:18:27

Temat: Nadżerka i cytologia III grupa
Od: "Tomek" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie dotyczące nadżerki. Wynik cytologi to III grupa, pobrane były
wycinki z szyjki macicy (części pochwowej), kanału szyjki macicy i jamy macicy.
Zmiany o charakterze dysplazji I st. są tylko z miejsca gdzie jest nadżerka
czyli częśći pochwowej szyjki macicy. Lekarz chce zrobić żonie elektrokonizację.
Byliśmy na konsultacji u innego, który powiedział, że taki zabie wcale teraz nie
jest konieczny. Zalecił powtórzenie cytologi za miesiąc lub dwa i ewentualne
usunięcie nadżerki. Dodam, że żona rodziła we wrześniu (prawie 9 miesięcy temu).
I co powinniśmy zrobić w takiej sytuacji? Kogo słuchać?
Ja jestem zdania, że powinniśmy usunąć nadżerkę, a później ponownie zrobić
cytologię. Jeśli wówczas będzie coś nie tak to dopiero wtedy zacząć się tym
martwić.
Jaka metoda usunięcia nadżerki byłaby najlepsza w tym przypadku?

pozdrawiam i czekam na odpowiedzi
Tomek i Mirela

2. Data: 2004-05-19 08:01:24

Temat: Re: Nadżerka i cytologia III grupa
Od: k...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> martwić.
> Jaka metoda usunięcia nadżerki byłaby najlepsza w tym przypadku?

III grupa w cytologii to nie jest wesoło, ale powinna pani spróbować usunąć
nadżerkę i ponownie zrobić cytologię. Życzę zdrowia

3. Data: 2004-05-19 14:33:08

Od: "Mazik" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> III grupa w cytologii to nie jest wesoło, ale powinna pani spróbować
usunąć
> nadżerkę i ponownie zrobić cytologię. Życzę zdrowia

III grupa prawdopodobnie wyszla dlatego poniewaz jest nadzerka. Nie trzeba
sie bac!!!! Uwazam ze nadzerke nalezy usunac, po co chodowac? sama nie
zniknie. Chyba ze lekarz podal powazne przeciwskazania do usuniecia.

4. Data: 2004-05-24 22:27:57

Od: "Mąci Pajton" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zdecydowanie nie usuwać i powtórzyć wymaz za 3 m-ce. ZDECYDOWANIE. A gdyby
jeszcze ktoś ocenił systemem Bethesda... A może w kontraście fazowym...
Ech... Pomarzyć dobra rzecz...

Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
tym
> martwić.
> Jaka metoda usunięcia nadżerki byłaby najlepsza w tym przypadku?

---

Odnawiajace sie krostki
Zmarszczki na dloniach w mlodym wieku
[Sport] roznica tetna kolarzy przy takim samym wysilku
wykrycie ciąży
chlor w wodzie