Odnawiajace sie krostki

1. Data: 2004-05-18 21:53:13

Temat: Odnawiajace sie krostki
Od: "Paula" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hej, mam takie pytanie ktore mnie meczy juz jakis czas, z reguly nie mam
pryszczy ani niczego takiego a jak sa to po dwuch dniach znikaja. A teraz
mam cos takiego, ze od chyba juz miesiaca w jednym miejscu na ciele
pojawiaja sie mi krostki takie cos jak pryszcze i chociaz niektore schodza
to zaraz w ich miejscu sa nastepne. A wszystko to na powierzchni skory ok
1,5 cm, wiec dziwne jakies ze tylko w tym miejscu. Czytalam kiedys ze skora
daje nam przez jakies krosty znaki ze cos jest nie tak w srodku organizmu.
Czy mozliwe ze skoro one sie pokazuja w jedym miejscu to swiadcza o tym ze z
jakims organem wewetrznym jest cos nie tak? Prosze o odpowiedz albo jakies
linki. Dzeki!
Paulina

2. Data: 2004-05-19 12:18:16

Temat: Re: Odnawiajace sie krostki
Od: "Juza" <I...@S...am> szukaj wiadomości tego autora

Witaj!
Ja mam coś podobnego. Co jakiś czas, zawsze w TYM SAMYM miejscu (na czole)
wyskakuje mi właśnie taki mała grudka. Pojawia się, pobędzie 3-4 dni, poboli
troszkę i znika (choć czasem wycisnę i wygląda to brzydko przez jakiś czas).
Za jakiś czas ponownie, dokładnie w tym samym miejscu. Czytałam, że to może
być jakiś ropień, ale co trzeba z nim zrobić i jak to nie wiem. Innych
problemów ze skórą twarzy nie mam.
Czy ktoś się orientuje??

Użytkownik "Paula" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jakims organem wewetrznym jest cos nie tak? Prosze o odpowiedz albo jakies

Zmarszczki na dloniach w mlodym wieku
[Sport] roznica tetna kolarzy przy takim samym wysilku
wykrycie ciąży
chlor w wodzie
Prośba o przetłumaczenie na polski:)