Nadziewane kwiaty cukini

1. Data: 2003-07-25 15:47:11

Temat: Nadziewane kwiaty cukini
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Nie wiem, czy juz przerabialismy ten temat, ale podam przepis, bo bardzo smaczny.

200 g sera Ricotta
2 lyzki posiekanej swiezej bazylii
1 zoltko
1 lyzka orzeszkow piniowych
sol, pieprz do smaku

12 kwiatow cukini, albo malutkich cukin z kwiatami jeszcze przymocowanymi

Skladniki nadzienia wymieszac i nakladac lyzeczka w kwiaty, z lekka
zakrecajac konce platkow. Ukladac jednowarstwowo w naczyniu zaroodpornym
nasmarowanym oliwa. Zakryc i piec w goracym piecu 20 minut. Nie
przejmowac sie, ze czesc nadzienia wyjdzie w czasie pieczenia.
Podac jako dodatek do miesa, lub czesc warzywnego obiadu. Komponuje sie
dobrze ze smazona ryba.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-07-25 16:05:17

Temat: Re: Nadziewane kwiaty cukini
Od: "minerwa" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości
> Nie wiem, czy juz przerabialismy ten temat, ale podam przepis, bo bardzo
> [...]

W poznańskiej Palmiarni zakwitł jakiś egzotyczny kwiat o zapachu nieświeżego
mięsa i wysokości 2 metrów. Jakby go tak wypełnić tym nadzieniem (oczywiście
w odpowiednich proporcjach) i koniecznie posypać workiem czosnku
liofilizowanego. I dalej zgodnie z przepisem. Naczynko tylko skąd. A już
wiem pożyczy się od Lucyfera z polskiego piekiełka.
minerwa

1. Data: 2003-07-25 19:12:58

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:
> [...]
> przejmowac sie, ze czesc nadzienia wyjdzie w czasie pieczenia.
> Podac jako dodatek do miesa, lub czesc warzywnego obiadu. Komponuje sie

Mniami, musze sprobowac :-)
Ja swego czasu podawalam przepis na kwiaty cukini pieczone na grillu.
Tylko w srodek laduje troche mozarelli i mikroczasteczka czosnku.
Niektorzy dodaja jeszcze kawalek boczku ale to mi psuje delikatnosc tego
przysmaku.
Acha, najlepiej piec na tych tackach aluminiowych. Zeby nic nie wypadlo
zostawiasz zielony ogonek i nie ladujesz duzo, potem mocno zaciskasz
czubek kwiatka i in sie nie rozkleja. Potem siup za ogonek i do buzi.
Pychotka!

ooo walkie!
o http://walkie.cegla.art.pl
+ Nawet ząb bywa wstawiony