Nagosc

1. Data: 2001-03-02 10:23:26

Temat: Nagosc
Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Tyle tej kobiecej nagosci na kazdym kroku .
Czy to naturalna sklonnosc ? Czy jest to wymuszone ?
Kto tego chce , kto tego potrzebuje ?

Pozdrawiam

JAsFAsola
[JAFA]

1. Data: 2001-03-02 10:40:28

Temat: Re: Nagosc
Od: "Oliwia" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "JasFasola" <J...@g...net> napisal w wiadomosci
> Czesc
>
> Tyle tej kobiecej nagosci na kazdym kroku .
> Czy to naturalna sklonnosc ? Czy jest to wymuszone ?
> Kto tego chce , kto tego potrzebuje ?
hmmmm moim zdaniem nagosc na kazdym kroku kreowana jest przez
media...........ale rzeczywistosc wyglada troszke inaczej sa osoby o
wiekszej potrzebie ekshibicjonizmu i mniejszej! napewno ludzi chce sie
podobac i eksponowac swoje atuty fizycznosci ale nie oznacza to od razu
rozbierania sie ! poza tym ludzie "obfici" tez sie przeciez
rozbieraja.......wiec jak to w koncu jest?

Oliwka

1. Data: 2001-03-02 11:04:40

Od: "Ata" <b...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

oj to chyba dla Was mezczyzn ...
wydaje mi sie ze media wykorzystuja nagie skory do promocji wszystkiego co
martwe i zywe - gdyz mezczyzni to podobno wzrokowcy..
mnie nie razi ale fakt ze zbyt wiele tego

1. Data: 2001-03-02 11:05:05

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> Tyle tej kobiecej nagosci na kazdym kroku .
> Czy to naturalna sklonnosc ? Czy jest to wymuszone ?
> Kto tego chce , kto tego potrzebuje ?

Szkoda ze nie napisales czy ta nagosc Cie smieszy/irytuje/
niepokoi czy cos innego. :(

Mnie najczesciej smieszy (ale w pozytywnym sensie),
uwazam ze to jest w sumie zabawne, czasami troche 'komiczne'
(kiedy odnosze wrazenie ze jest jakby 'na sile'). :)
Czasami - niepokoi np kiedy widze wymalowane, 'odstawione'
dzieciaki.
A czasami jest wrecz 'niesmaczna'.

Nieraz tez zastanawiam sie dla kogo to te wszystkie pokazy
i nie wiem. :)))

Czarek

1. Data: 2001-03-02 11:26:33

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

Ata wrote:

> oj to chyba dla Was mezczyzn ...
> wydaje mi sie ze media wykorzystuja nagie skory do promocji wszystkiego co
> martwe i zywe - gdyz mezczyzni to podobno wzrokowcy..
> mnie nie razi ale fakt ze zbyt wiele tego

Moze i zbyt wiele. Tyle tylko ze jesli o mnie chodzi to jakos specjalnie
malo widze nagosci w dobrym [przykuwajacym spojrzenie] stylu, wiekszosc
tej w zasiegu mnie jest najczesciej przejaskrawiona, kiczowata a czasem
zupelnie przecietna. Wobec tego raczej na to nie patrze i nagosci moze
dlatego zbyt wiele na codzien nie dostrzegam. To jednak ciekawe ze nikt
nie bierze pod uwage ze czasem o wiele bardziej intrygujaca jest nagosc
czesciwo zaslonieta. Nagosc wg mnie na nikim juz dzisiaj specjalnie
wrazenia nie robi, nawet na tych co na nia narzekaja. Klopotliwe jest
czasem bezguscie i kiepski smak tych ktorzy nie potrafia a mimo wszystko
staraja sie na sile ja pokazywac np w celach reklamowych. Ciekaw jestem
jaki jest efekt jej oddzialywania, wg mni mizerny jesli piekne cialo na
pierwszy rzut oka reprezentowane jest przez kretynke, albo normalnej
dziewczynie spece od reklamy kaza kretynke udawac.
pk

1. Data: 2001-03-02 11:36:36

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> A'propos reklam: co powiecie na reklame proszku do prania
> w ktorej wystepuje rozneglizowany facet zasloniety czesciowo
> przez produkt?
> Wiadomo, odbiorcy to kobiety, ale czy to juz nie przesada? ;)

To wolalbys zeby to rozneglizowany facet czesciowo zaslanial produkt ?
;-P
pk

1. Data: 2001-03-02 11:37:28

Od: JasFasola <J...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Ata schrieb:

> oj to chyba dla Was mezczyzn ...
> wydaje mi sie ze media wykorzystuja nagie skory do promocji wszystkiego co
> martwe i zywe - gdyz mezczyzni to podobno wzrokowcy..
> mnie nie razi ale fakt ze zbyt wiele tego

Hej , hej ..
Po pierwsze - nie mam tu na mysli tylko reklam .
Po drugie - jaki udzial w kupowaniu tego co sie reklamuje maja mezczyzni ?
Po trzecie - reklamy sa tylko dla mezczyzn ?

Pozdrawiam

JAsFAsola
[JAFA]

1. Data: 2001-03-02 11:41:41

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

1. Data: 2001-03-02 11:52:16

Od: "cbnet" <c...@w...pl=NOSPAM=> szukaj wiadomości tego autora

> To wolalbys zeby to rozneglizowany facet czesciowo
> zaslanial produkt ? ;-P

No tak, tylko czy wtedy to bedzie reklama produktu
czy faceta? ;)

Proszek do prania z fotka meskiego torsu i owlosionych
ud, czesc centralna zaslonieta przez marke produktu. ;))))))
Marketing pewnie teraz nad czyms w tym stylu pracuje. :)))

Czarek

1. Data: 2001-03-02 11:58:17

Od: pk <p...@g...pl.xxx> szukaj wiadomości tego autora

cbnet wrote:

> No tak, tylko czy wtedy to bedzie reklama produktu
> czy faceta? ;)

Jesli produkt bedzie czesciowo przysloniety wtedy odbiorca zapytywal sie
bedzie co jest za facetem - czyli bedzie zaintrygowany. Jesli odbiorca
bedzie facet wg mnie odczuje ulge odrywajac wzrok od facet i skupiajac
pod koniec reklamy uwage na produkcie. A kobiety im i tak na badzcach
wzrokowych podobno nie zalezy. Na samiutkim koncu reklamy moznaby
wypuscic na golego faceta jakies dzikie zwierze wtedy on zacznie z
placzem uciekac - to byloby cos dla kobiet ;))

> Proszek do prania z fotka meskiego torsu i owlosionych
> ud, czesc centralna zaslonieta przez marke produktu. ;))))))
> Marketing pewnie teraz nad czyms w tym stylu pracuje. :)))

Tak tylko postawic takie opakowanie w toalecie w centrlanym punkcie ...
- najlepiej przed klozetem ;)
pk

PD: POWITANIE
Brak milosci w zwiazku