Nagość w rodzine .

91. Data: 2004-09-22 19:32:16

Temat: Re: Odp: Nagość w rodzine .
Od: Eulalka <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Sowa napisał:

> Ja wiem, ale żadnemu babsztylowi* nie powiem.

No i nie wiem teraz jaki mam omijać - co Ty? Myślisz, że nie mam co
robić tylko gołych Puchaczy oglądać?

Eulalka

92. Data: 2004-09-22 19:46:55

Od: puchaty <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wed, 22 Sep 2004 21:32:16 +0200, na pl.soc.rodzina, Eulalka napisał(a):

> Myślisz, że nie mam co
> robić tylko gołych Puchaczy oglądać?

Eulalka, nie afirmuj sobie tak, bo nie dość, że się zapracujesz, to jeszcze
Ci się w nocy przyśni...

...puchacz (ptak drapieżny z rzędu sów, czasami występuje w p.szczy)

93. Data: 2004-09-23 07:02:24

Temat: Re: Nagość w rodzine .
Od: "kolorowa" <v...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

"puchaty" napisał
> Skąd właściwie wiesz, że był pedałem?

Kopernik nie mogła być pedałem, bo Kopernik była kobietą. Był nawet taki
film.

Małgośka

94. Data: 2004-11-02 17:59:04

Od: "Michał Stolarczyk" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

A ja uważam, że nie ma nic złego w tym, że dzieci się umyją przed basenem.
Jak się zobaczą nago razem chłopcy i dziewczynki to się nic nie stanie.
Nawet jak wzajemnie się umyją to nic. To nasze społeczeństwo jest trochę
staroświeckie. Uważam, że nie potrzebie się robi tyle krzyku w koło nagości
i dotykania dzieci. Ja uważam, że nie ma nic złego jak dzieci się zobaczą
nago i dotkną się. Dla ie których dzieci faktycznie może to szok jak rodzice
trzymali je pod kloszem i nie pozwalali zobaczyć i dotknąć kolegi koleżanki
nago. Więc jak pod wspólnym prysznicem dziewczynka poprosi chłopca, żeby jej
pomógł się umyć to dla niego szok. A przecież Pan Bóg stworzył nas nago a my
robimy z tego taki kłopot. Powiem wam jeszcze jedno. Przewyczajanie do
naturyzmu dziecka od małego ma wiele dobrych stron. Dzieci się uczą nawzajem
i nie powstają kłopoty. Ja mam w rodzinie przypadek, że chłopcu zabraniało
się widziec nagie dziewczynki i je dotykać i dziś mimo, że ma dziewczynę i
jest dorosły doży do tego żeby zobaczyć i podotykać małą dziewczynkę. Nie ma
skłonności pedofilskich - nie gwałci ich, nie krzywdzi i niemaltretuje. Ale
chce bardzo żeby móc wreszcie jakoś poznać cialo małej dziewczynki i zacząć
żyć normalnie. Ale nie wie jak to zrobić. Przecież nikt mu nie przyprowadzi
córki i nie powie - Proszę oto moja córka zrób Pan co będziesz chciał abyś
był szczęśliwy. Jestem ciekaw co byście poradzili mojemu znajomemu. On nie
ma internetu - prosił mnie żebym napisał w swoim imienu. Co wy na to.

95. Data: 2004-11-03 06:34:32

Od: "proxy11" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hmm, jeśli jest tak jak piszesz, że Twój przyjaciel lubi, ciekawi Go, itp.
dotykanie małych dziewczynek, to
są skłonności pedofilskie. Oczywiście, nie dochodzi tu do gwałtu, ale
przecież samo dotykanie również
jest naganne. Jest to po prostu inny stopień takich skłonności. Myślę, że
jeśłi nie potrafi On zapanować
nad swoim zachowaniem to powinien udać się do lekarza i leczyć się. Takie
zachowanie, które Twój
znajomy prezentuje, może wywołać u dziewczynek, z którymi ma On kontakt,
bardzo negatywne przeżycia.
Nawet jeśli, dotyczy to Jego własnej córki. Dzieci potem mają lęki, to
zostaje na całe życie.

proxy

kary cielesne - wyniki badan
nie przejmuj si