Nagrzewający się okap

1. Data: 2001-11-10 10:05:08

Temat: Nagrzewający się okap
Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

W kuchni nad kuchenką gazową mam zamontowany okap, taki
klasyczny, typu blaszany ostrosłup z elektrycznym wentylatorem i
kwadratowym przewodem wentylacyjnym.
Wszystko by było fajnie ale kiedy okap nagrzeje się od palących
się pod spodem palników i gotujących potraw, to wentylator
zaczyna bardzo hałasować jakby dostawał mimośrodowych wibracji.
Kiedy zgaszę palniki to po paru minutach wentylator uspokaja
się. Prawdopodobnie mięknie od gorąca plastikowa obudowa
wentylatora.
Jak temu zaradzić? Może macie jakieś pomysły.

Darek

1. Data: 2001-11-10 10:58:50

Temat: Re: Nagrzewający się okap
Od: "R.B." <r...@p...be> szukaj wiadomości tego autora

>Prawdopodobnie mięknie od gorąca plastikowa obudowa
wentylatora.

Ja stawialbym raczej na plastykowe "lozyska".
Zawies go wyzej. Sprawdz czy przelot powietrza nie jest zaklucony. Moze cos
sie przytkalo.

1. Data: 2001-11-10 13:18:06

Od: "Darkac" <d...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zawies go wyzej.
Wyżej to on chyba przestanie zasysać bo i tak jest wysoko - 80
cm nad kuchenką.

> Sprawdz czy przelot powietrza nie jest zaklucony. Moze cos
> sie przytkalo.

Ciągnie dobrze. Wszystko jest nowe i zamontowane 2 miesiące temu
(robiłem osobiście).
Blacha po pół godzinie gotowania nagrzewa się, że jest gorąca,
ale bez przesady. Rękę swobodnie można na niej trzymać.
Objaw jest taki jakby od gorącego powietrza spadała sztywność
plastikowego zawieszenia silnika i z tego powodu wpadał w
drgania.
Nurtuje mnie pytanie, czy wymiana wentylatora na inny egzemplarz
pomoże? Może jest on jakiś wyjątkowo nie wyważony. Czy nikt inny
nie miał takich objawów?

Darek

1. Data: 2001-11-10 16:32:25

Od: "zsw" <z...@z...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Darkac" <d...@e...com.pl> napisał w wiadomości

> Jak temu zaradzić? Może macie jakieś pomysły.
>
> Darek
Odp.zsw.
Koniecznie zareklamowac,wg.mnie to wada materialowa.

Q: Plastikowe karnisze
filmy :: mp3 :: audio ::
zmywarka do naczyń
czym malowac drzwi ?