Najlepsza bron kobieca...

1. Data: 2007-06-29 22:08:43

Temat: Najlepsza bron kobieca...
Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

Tak mi wpadlo w oko - smieszne i prawdziwe zarazem, bo baby to
naprawde, generalnie, sa glupie :-)
http://notoryczna.salon24.pl/21301,index.html

2. Data: 2007-06-29 22:27:01

Temat: Re: Najlepsza bron kobieca...
Od: "Sky" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Tak mi wpadlo w oko - smieszne i prawdziwe zarazem, bo baby to
> naprawde, generalnie, sa glupie :-)
> http://notoryczna.salon24.pl/21301,index.html

najlepsze:
"przeorganizowanie struktury mózgu
na poziomie komórkowym (stąd ból głowy)"
;)

Niestety teoryjka nie sprawdza sie w przypadku kobiet ktore znam
ale może to "moja wina" ?
...pomimo iż zdolność "poddawania ich działaniu serii bodźców o dużym
stężeniu sprzeczności" jest niejako wpisana w moją naturę ;P

3. Data: 2007-06-30 01:13:34

Od: "eTaTa" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <i...@w...pl> napisał w wiadomości
s.com...
> Tak mi wpadlo w oko - smieszne i prawdziwe zarazem, bo baby to
> [...]

Strasznie zgodne z moim profilem Ciebie :-))

A teraz zgadnij, jaki poziom interpretacji obrałem?
Mnie zadawalający, oczywiście :-)

I co przez siatkę swoich wizji i interpretacji Twój czytelnik,
na tym tekście, domniema.

ett

Nie ukryjesz się przed sobą.
W czapce niewidce jest Ci do Twarzy.
Nawet w niej, zostawiasz ślad na wodzie.
Nieporuszenie, też Cię zdradza.

Chcesz czy nie,
jesteś w ruchu.

Staniesz. Ruch odzwierciedli Twoje stanie.
W niezgrabnych ruchach, widać cię jak na szkła tafli.

Idealne współgranie z ruchem to ideał.
Nieosiągalny dla Tych... pełnych wad.

Zarzekanie się to pierwszy ruch.
Gdyby Ci się udało spełnić....

Nie pisz o tym nikomu.
Tu nie poczujesz spełnienia.

(autor znany)
et

4. Data: 2007-06-30 03:36:36

Od: Panslavista <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 00:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> U ytkownik <i...@w...pl> napisa w wiadomo
cinews:1183154923.566949.17680@k79g2000hse.googlegro
ups.com...

> najlepsze:
> "przeorganizowanie struktury mózgu
> na poziomie komórkowym (st d ból g owy)"
> ;)
>
> Niestety teoryjka nie sprawdza sie w przypadku kobiet ktore znam
> ale mo e to "moja wina" ?
> ...pomimo i zdolno "poddawania ich dzia aniu serii bod ców o du ym
> st eniu sprzeczno ci" jest niejako wpisana w moj natur ;P

Piszesz o momecie,kiedy kobieta zaczyna "mysle "
Poprzednio dosta a tylko has o do zapami tania ...

5. Data: 2007-06-30 06:51:16

Od: "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...pomimo iż zdolność "poddawania ich działaniu serii bodźców o dużym
> stężeniu sprzeczności" jest niejako wpisana w moją naturę ;P

Opowiedz o tym. Daj jakąś historię emanującą sprzecznościami które twa
natura generuje ... taką z zycia wziętą.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2007-06-30 08:05:46

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 03:13, "eTaTa" <e...@p...onet.pl> wrote:

> Nie ukryjesz si przed sob .
> W czapce niewidce jest Ci do Twarzy.
> Nawet w niej, zostawiasz lad na wodzie.
> Nieporuszenie, te Ci zdradza.
>
> Chcesz czy nie,
> jeste w ruchu.
>
> Staniesz. Ruch odzwierciedli Twoje stanie.
> W niezgrabnych ruchach, wida ci jak na szk a tafli.
>
> Idealne wspó granie z ruchem to idea .
> Nieosi galny dla Tych... pe nych wad.
>
> Zarzekanie si to pierwszy ruch.
> Gdyby Ci si uda o spe ni ....
>
> Nie pisz o tym nikomu.
> Tu nie poczujesz spe nienia.

czasem trzeba chwili
eby wszystko to
zauwa y

lecz potem
czapka niewidka staje si
zbyteczna

Hanka

7. Data: 2007-06-30 08:14:24

Od: "Hanka " <c...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

eTaTa <e...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
> jesteś w ruchu.
>
> Staniesz. Ruch odzwierciedli Twoje stanie.
> W niezgrabnych ruchach, widać cię jak na szkła tafli.

żeby wszystko to
zauważyć

lecz potem
czapka niewidka
staje się
zbyteczna

Hanka

(powtarzam, bo poprzednie wyszło bez ogonków)

8. Data: 2007-06-30 08:40:52

Od: "Gawron" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski<p...@g...pl>

> Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> Opowiedz o tym. Daj jakąś historię emanującą sprzecznościami które twa
> natura generuje ... taką z zycia wziętą.

Hahahahihihihohoho

Gawroński

9. Data: 2007-06-30 09:50:29

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

On 30 Cze, 00:27, "Sky" <s...@o...pl> wrote:
> [...]
> ...pomimo i zdolno "poddawania ich dzia aniu serii bod ców o du ym
> st eniu sprzeczno ci" jest niejako wpisana w moj natur ;P

Tak, wlasnie, Ty to raz w te, raz wewte... Przy Tobie aby przezyc,
trzeba miec wlasne, ugruntowane zdanie o sobie i nie dac sobie wmowic
zielonego zakietu ani, za chwile, zlej gry tego koloru z kolorem oczu
(choc mnie akurat by wyjatkowo zagral) :-)))
Ale Magda nie wytrzymala!
;-P

10. Data: 2007-06-30 10:02:40

Od: i...@w...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
cinews:1183154923.566949.17680@k79g2000hse.googlegro
ups.com...

> Strasznie zgodne z moim profilem Ciebie :-))

A tu nie wiem: chyba sie jednak nie obraze. W zyciu nie dalam sobie
wmowic czegos, co MNIE sie nie podobalo... ani zakietu, ani opinii na
moj temat :-D

> A teraz zgadnij, jaki poziom interpretacji obra em?
> Mnie zadawalaj cy, oczywi cie :-)

No, oczywiscie, jak zwykle ett :-) To zgodne z tym, co pisalam
niedawno na temat widzenia nas przez postronnych: ktos tam nawet mial
cos przeciwko, gdy twierdzilam, ze "obcy" wcale nie widza "nas"
obiektywniej, niz my sami: oni widza nas jak najbardziej subiektywnie,
dlatego opiniami tymi nie sposob sie kierowac i nalezy polegac tylko
na wlasnych, takze w kwestii zielonego zakietu. Wtedy nie ma sie
problemu, kiedy maz (lub ett) stwierdzi, ze jednak wygladam w nim zle
lub grubo (o ile moje aktualne 59 moze w czymkolwiek wygladac grubo)
:-P

> I co przez siatk swoich wizji i interpretacji Twój czytelnik,
> na tym tek cie, domniema.

Aaaale to przeciez nie moj tekst, lecz wyszperany :-)
Ha, gdybys przeczytal moj tekst...

> [...]
> jeste w ruchu.
>
> Staniesz. Ruch odzwierciedli Twoje stanie.
> W niezgrabnych ruchach, wida ci jak na szk a tafli.

Kto?

> et

Eeee, chyba nieeee....
;-)

Re: jak poznałem rAzora, poźniej życie płyneło już gładko...
Re: PANSLAWISTA KRÓL SPAMU ZATRZYMANY
Re: moja młodość....
duch nieubrany
XL-ko musze cie w koncu zdemaskować, rAzor mi kazał.