Najwazniejszy dokument

1. Data: 2005-01-10 13:48:25

Temat: Najwazniejszy dokument
Od: Karina <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam serdecznie!
Czy ktos z szanownych grupowiczow jest w stanie mi podpowiedziec jakiej
nalezy udzielic odpowiedzi, gdy na egzaminie na mianowanego otrzyma sie
pytanie ponizszej tresci:
"Z jakiego dokumentu nauczyciel korzysta najczesciej podczas swojej pracy?"
Odpowiedzi uslyszalam juz conajmniej trzy i prawde mowiac sama juz nc
nie wiem.
Jakies sugestie?

Pozdrawiam
Karina

2. Data: 2005-01-10 14:42:59

Temat: Re: Najwazniejszy dokument
Od: "Roman G." <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 10 Jan 2005 14:48:25 +0100, Karina napisał(a):

> "Z jakiego dokumentu nauczyciel korzysta najczesciej podczas swojej pracy?"
> Odpowiedzi uslyszalam juz conajmniej trzy i prawde mowiac sama juz nc
> nie wiem.
> Jakies sugestie?

Stawiam na program nauczania, podstawę programową i statut szkoły.

RG

3. Data: 2005-01-10 15:23:52

Od: Karina <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Roman G. napisał:

> Stawiam na program nauczania, podstawę programową i statut szkoły.

OK, ale dokument mial byc jeden.

Karina

4. Data: 2005-01-10 15:37:37

Od: "Harun al Rashid" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karina pisze...

> OK, ale dokument mial byc jeden.

A to ma być podchwytliwe jakieś?
To dziennik :)
--
Pozdrawia,
EwaSzy

5. Data: 2005-01-10 15:54:37

Od: Karina <k...@o...poczta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Harun al Rashid napisał:

> A to ma być podchwytliwe jakieś?
> To dziennik :)

O a taka odpowiedz pojawila sie po raz pierwszy. Nawet moja dyrekcja na
to nie wpadla. Ale to jakas pewna / sprawdzona odpowiedz, czy tez
strzelasz?

Karina

6. Data: 2005-01-10 16:04:01

Od: "Sylwia G." <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

'l'pl
[

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

7. Data: 2005-01-10 16:05:33

Od: "wioleta tomaszek" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

mysle że jest to ciekawe ale mam inny poglad na ten temat

8. Data: 2005-01-10 16:07:16

Od: "Betka" <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

9. Data: 2005-01-10 16:07:38

Od: "Babsi99" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

10. Data: 2005-01-10 16:08:00

Od: "blondyna1" <k...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Karina pisze...

>pracy?"

>A to ma być podchwytliwe jakieś?
>To dziennik :)
a ja nie wiem

archiwum i przeszukiwanie newsów
http://www.polnews.pl

zapraszamy do współpracy
Historia - Jaki podręcznik?
OFE tylko do 10 stycznia 2005!!!
Prośba
[usługa] Multimedialne Lceum Ogólnokształcące dla dorosłych