Największe święto narodowe Francuzów.

41. Data: 2013-05-20 19:17:31

Temat: Re: Największe święto narodowe Francuzów.
Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2013 16:44, xantiros pisze:

> którym to zmysłem odczuwasz "miłość", "nienawiść", "empatkię" wybierz:
> - smak
> - dotyk
> - wzrok
> - węch
> - słuch

możesz podłączyć człowieka do maszyny, pokazywać mu zdjęcia czegoś
obrzydliwego, a potem np zdjęcia jego dzieci i obserwować aktywność
mózgu. możesz wbić w mózg elektrody i drażnić prądem określone rejony,
wzbudzając strach lub zmniejszając depresję. możesz manipulując
poziomami określonych substancji chemicznych, lub chirurgicznie zmieniać
charakter człowieka. sprytny naukowiec pewnie będzie w stanie zrobić
tabletkę po której stanę się religijny.

--
paweł

42. Data: 2013-05-20 20:26:23

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 16:10:08 +0200, Paweł napisał(a):

> i jeszcze wciskają jakieś nibygenetyczniemodyfikowane warzywa. wiadomo
> że nic takiego nie istnieje

Oczywiście! Ani genetycznieNIEmodyfikowane 3333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,

43. Data: 2013-05-20 20:31:02

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 16:39:24 +0200, xantiros napisał(a):

> nie mędrkuj, zmysłem jest wzrok

To, co widzisz dzięki mikroskopowi, to OBRAZ, ale nie sam desygnat. Tak
więc nadal nie widzisz swym okiem samej bakterii.

44. Data: 2013-05-20 20:33:11

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 13:28:06 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Odgrzewasz stary kotlet, już to niewiedzącemu wytłumaczyłam i to bardzo
>
> dokładnie.

???

45. Data: 2013-05-20 20:34:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 16:44:42 +0200, xantiros napisał(a):

> poczytaj o zmysłach a potem mądrzyj się
>
> http://pl.wikipedia.org/wiki/Zmys%C5%82
>
> czy jak spojrzysz przez mikroskop i zobaczysz wirusa, to będziesz
> twierdzić ze go nie odbierasz zmysłem wzroku - to w takim razie czym ?

Będę twierdzić, że mój zmysł wzroku odbiera jedynie obraz - w dodatku nie
wiem, na ile przetworzony i prawdziwy :-]
Po drugiej stronie lustra stoisz TY, czy nie Ty? Stałeś kiedy po drugiej
stronie lustra?
3333-)

> którym to zmysłem odczuwasz "miłość", "nienawiść", "empatkię" wybierz:
> [...]

Ja to tylko smakiem - mam np metaliczny posmak w ustach, kiedy nienawidzę
3333-)

46. Data: 2013-05-20 20:34:26

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu poniedziałek, 20 maja 2013 13:40:08 UTC+2 użytkownik Ikselka napisał:

> Atomy, bakterie, wirusy, elektromagnetyzm, promienie Roentgena, miłość,
>
> nienawiść, empatia... Widziałeś? słyszałeś? macałeś?
>
> :-D

macal macal ale nie wymacal... ;)
a w sumie wymacanie jest możliwe

47. Data: 2013-05-20 20:42:23

Temat: (was: Największe święto narodowe Francuzów.)
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 16:47:47 +0200, xantiros napisał(a):

> cofnij się do podstawówki - to zrozumiesz czym są zmysły oraz dowiedz
> się znaczenia słowa "namacalne"
>
> http://sjp.pl/namacalny
>
> wtedy rozwieją się twoje wątpliwości

Uczyli mnie w podstawówce, ze to, co widze pod mikroskopem i w lustrze, to
jest jedynie OBRAZ przedmiotu, a nie sam tenże przedmiot. A wiesz, obrazem
to można DOWOLNIE manipulowac, mozna nawet tworzyc obrazy przedmiotow ktore
w rzeczywistosci nie istnieja albo tworzyc obrazy zupelnie odbiegajace od
oryginalu/desygnatu :-]
Mikroskop to tylko narzedzie, skonstruowane tendencyjnie, tzn tak, aby
pokazac to, co MOZNA zobaczyc, a to wcale nie znaczy, ze widzisz wszystko
tak jak rzeczywiscie wyglada.
A w tv to juz w ogole bajki pokazujom 3333-)

48. Data: 2013-05-20 20:47:58

Od: xantiros <x...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 20.05.2013 19:17, Paweł pisze:

> [...]
> poziomami określonych substancji chemicznych, lub chirurgicznie zmieniać
> charakter człowieka. sprytny naukowiec pewnie będzie w stanie zrobić

ale to nie są zmysły, ty opisujesz stany psychiczne.

49. Data: 2013-05-20 20:48:00

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 19:17:31 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
> poziomami określonych substancji chemicznych, lub chirurgicznie zmieniać
> charakter człowieka. sprytny naukowiec pewnie będzie w stanie zrobić

No ale co z tego wynika? - nadal pośredniczą NARZĘDZIA w tym odbiorze.

50. Data: 2013-05-20 20:48:30

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 20 May 2013 19:02:52 +0200, Trybun napisał(a):

> Ja nie, ale te bakterie i wirusy mnie usiłowały pomacać;-)

Bardzo bolałoooo?
3333-)
--
XL
"Pierwszy łyk ze szklanki nauk przyrodniczych zmieni ciebie w ateistę,
zaś na dnie szklanki czeka na ciebie Bóg."
Werner Heisenberg, laureat Nagrody Nobla w dziedzinie fizyki

Robert Lewandowski zanalizowany
Kobiety chcą być bezkarne.
Kobiety chcą prowokować.
Niespodziewany skutek operacji Angeliny Jolie - pozytywny
Jakim trzeba być kołtunem?