Nakładka do gotowania na parze

1. Data: 2004-07-09 12:22:49

Temat: Nakładka do gotowania na parze
Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Idę jutro na tzw. stadion i zamierzam rozejrzeć się za wspomnianą rzeczą.
Mam kilka pytań, ponieważ widzialam taką nakładkę raz, dawno i krótko:
- czy to w ogóle można nabyć w takim miejscu, czy raczej w sklepie (ale w
kerfurach i oszanach nie było tudzież w leklerku)
- czy to jest ze stali nierdzewnej, czy z czegoś podobnego do stali
- czy ma regulowaną wielkość, czy też muszę wymierzyć parę garnków i spisac
ich wymiary przed zakupami, tzn. czy taka nakladka pasuje do różnej
wielkości garnków czy tylko np. do jednego
- rząd wielkości ceny - 20? 50? 100 zł?

--

KingAM

'just one year of love is better than a lifetime alone'
* freddie mercury*

1. Data: 2004-07-09 12:38:03

Temat: Re: Nakładka do gotowania na parze
Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jul 2004 14:22:49 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kinga 'Słowotok'
Macyszyn*, w wiadomości news:<news:ccm2lr$k5b$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> [...]
> ich wymiary przed zakupami, tzn. czy taka nakladka pasuje do różnej
> wielkości garnków czy tylko np. do jednego

ale ale, zależy o jakiej nakładce mówisz
ja mam taką na 3 nóżkach, wstawianą do garnka którą można rozkładać w
zależności od szerokości garnka, chyba nawet do 26cm. całkiem się to
sprawdza przy gotowaniu pyz na parze... nie wiem, czy czegoś takiego
szukasz, jeśli tak, to jest to w sklepach z gospodarstwem domowym, często
widywałam też w marketach (tesco), nie powinno ceną przekraczać 30zł, moje
jest aluminiowe.
aha i ma już wieeeeele lat :) więc nie wiem, jakie teraz robią
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Wbrew obiegowej opinii langusta żywi się wyłącznie owocami morza,

1. Data: 2004-07-09 12:42:18

Od: "Anet" <a...@t...net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kinga 'Słowotok' Macyszyn" <k...@b...gazeta.pl>
napisał w wiadomości news:ccm2lr$k5b$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> ich wymiary przed zakupami, tzn. czy taka nakladka pasuje do różnej
> wielkości garnków czy tylko np. do jednego

Widziałam cos takiego w Ikei około 20 pln, pasuje do różnych garnków , boki
naczynia składają się jak płatki tulipana.

Aneta

1. Data: 2004-07-09 12:45:51

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ti`Ana" <yennefer12*antyspam*@go2.pl> napisał w wiadomości >
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu
ser&userid=39040

WIEWIÓRA :-))))

KALETOWA, co lubi wiewióry

1. Data: 2004-07-09 12:49:45

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Widziałam cos takiego w Ikei około 20 pln, pasuje do różnych garnków ,
boki
> naczynia składają się jak płatki tulipana.

Tak, to właśnie coś takiego.
Dziękuję bardzo wszystkim :)

1. Data: 2004-07-09 12:54:17

Od: Ti`Ana <yennefer12*antyspam*@go2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 9 Jul 2004 14:49:45 +0200, Waćpanna lub Waćpan *Kinga 'Słowotok'
Macyszyn*, w wiadomości news:<news:ccm48d$q0b$1@inews.gazeta.pl> zawarł, co
następuje:

> boki
>>
> Tak, to właśnie coś takiego.
> Dziękuję bardzo wszystkim :)

no to ja też o tym piszę :)
bardzo fajna sprawa, ale patrz na długość nóżek i na to, czy jest to
stabilne, rozłóż sobie gdzieś najlepiej...

1. Data: 2004-07-09 12:56:02

Od: Kinga 'Słowotok' Macyszyn <k...@b...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

> no to ja też o tym piszę :)
> bardzo fajna sprawa, ale patrz na długość nóżek i na to, czy jest to
> stabilne, rozłóż sobie gdzieś najlepiej...

wyobrazilam sobie siebie w Ikei / na stadionie z własnoręcznie przyniesionym
z domu garnkiem, wyszarpywanym nerwowo z reklamówki celem sprawdzenia czy
nakładka pasuje na oczach przerażonej sprzedawczyni ;))

Kinga "weekend idzie" Macyszyn

1. Data: 2004-07-09 12:59:57

Od: "kaletowa" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

napisał w wiadomości news:ccm4k6

> [...]
> z domu garnkiem, wyszarpywanym nerwowo z reklamówki celem sprawdzenia czy
> nakładka pasuje na oczach przerażonej sprzedawczyni ;))

Dobry opis, tylko dlaczego sprzedawczyni się przeraziła
KALETOWA 8-|--]]]

1. Data: 2004-07-09 13:03:44

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 14:38:03 +0200, Ti`Ana
<yennefer12*antyspam*@go2.pl> wrote:

> [...]
>jest aluminiowe.
>aha i ma już wieeeeele lat :) więc nie wiem, jakie teraz robią

ja tez mam mocno antyczne, dziala. pyz nigdy nie robilam to sie
nie bede wypowiadac, ale jarzyny jak najbardziej. ja najpierw
wlewam troche za duzo wody, a do niej rozne zielsko, listek,
ziele ang, etc, niech to dokona infuzji i pogotuje az ladnie
zapachnie i intesywnie , i potem juz wkldam na to sitko jarzyny,
przykrywam i gotuje

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2004-07-09 13:06:05

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 9 Jul 2004 14:56:02 +0200, Kinga 'Słowotok' Macyszyn
<k...@b...gazeta.pl> wrote:

> [...]
>z domu garnkiem, wyszarpywanym nerwowo z reklamówki celem sprawdzenia czy
>nakładka pasuje na oczach przerażonej sprzedawczyni ;))

dla mnie to nic ani dziwnego alni niecodziennego...:)))))))

Pierz, co potrafi nosic pol torby roznych pustych opakowan, bo
jej sie nie chce pisac listy zakupow ;))))))
K.T. - starannie opakowana

grill
w sprawie produkcji napojów wyskokowych
Re: Beastiality Masterbation