Nałęcz i Komorowski

1. Data: 2015-04-15 19:38:31

Temat: Nałęcz i Komorowski
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Chironie napisałeś, że Nałęcz twierdził, iż Komorowski stanął w Japonii na
fotelu - a ja nie mogę się doprosić o link, pisałeś, że go masz, ja czekam i
czekam.

2. Data: 2015-04-15 20:19:19

Temat: Re: Nałęcz i Komorowski
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości
> Chironie napisałeś, że Nałęcz twierdził, iż Komorowski stanął w Japonii na
> fotelu - a ja nie mogę się doprosić o link, pisałeś, że go masz, ja czekam
> i czekam.

Nałęcz stwierdził, że nic się nie stało, że go wyprosili z parlamentu. Nie
wie dlaczego- i go to nie interesuje

--

Chiron

p.s.
dałem Ci linka na to. Po prostu- żadnego nie przejrzałeś

3. Data: 2015-04-15 20:34:13

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 19:38:31 +0200, Ghost napisał(a):

> Chironie napisałeś, że Nałęcz twierdził, iż Komorowski stanął w Japonii na
> fotelu - a ja nie mogę się doprosić o link, pisałeś, że go masz, ja czekam i
> czekam.

Masz lepszy:

"W odpowiedzi prezydenckiemu doradcy Czarnecki wskazał:
Pan Nałęcz jest w trudnej roli, bo musi publicznie wyjaśniać, dlaczego
głowa państwa zachowuje się zaskakująco. Dziennikarze wskazywali, że
prezydent wszedł na fotel spikera. Pan prezydenta Komorowskiego tłumaczy w
sposób żenujący, prezydent zachował się żenująco."

http://wpolityce.pl/polityka/236196-prof-nalecz-skad
-nerwowa-reakcja-japonczykow-a-to-prosze-ich-spytac-
prezydent-nie-wszedl-na-fotel

--

Ikselka
pewni siebie."

4. Data: 2015-04-15 21:13:04

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

>Nałęcz stwierdził, że nic się nie stało, że go wyprosili z parlamentu. Nie
>wie dlaczego- i go to nie interesuje

O juz zmieniasz, dawaj przynajmniej na to linka.

>dałem Ci linka na to. Po prostu- żadnego nie przejrzałeś

I znów kłamstwo.

5. Data: 2015-04-15 21:14:21

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>"W odpowiedzi prezydenckiemu doradcy Czarnecki wskazał:

N A Ł Ę C Z to nie turysta polityczny, naczelny dupoliz jarkacza Czarnecki.

6. Data: 2015-04-15 21:18:38

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> N A Ł Ę C Z to nie turysta polityczny, naczelny dupoliz jarkacza
> Czarnecki.

To już jest nudne. Urywasz wypowiedź rozmówcy, zmieniając kontekst, i do
tego zmienionego się odnosisz. Ziew...

--

Chiron

7. Data: 2015-04-15 21:21:05

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" napisał w wiadomości grup

Użytkownik "Ghost" <g...@e...com> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

>To już jest nudne.

Zgadzam się, mowa o cytacie z Nałęcza a jakiś idiota daje tekst
Czarneckiego. Nudne i debilne.

No ale, nie na polowanie tu przychodzicie z chrumcią.

8. Data: 2015-04-15 23:20:57

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
et...

> N A Ł Ę C Z to nie turysta polityczny, naczelny dupoliz jarkacza

Fakt, cały czas w PZPR. Stalowy komuch.

--

Chiron

9. Data: 2015-04-15 23:49:53

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 15 Apr 2015 21:14:21 +0200, Ghost napisał(a):

> Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
et...

> N A Ł Ę C Z to nie turysta polityczny,

Bo to jest prostytut polityczny - ma płacone za świecenie... oczami :->

> naczelny dupoliz jarkacza Czarnecki.

Nie Czarnecki, a dziennikarze "wskazywali, że
prezydent wszedł na fotel spikera."

I to dziennikarzom próbuj tłumaczyć, że dostali zbiorowego zaćmienia :->
--

Ikselka
pewni siebie."

10. Data: 2015-04-16 07:13:01

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ikselka" napisał w wiadomości grup
.net...

>Nie Czarnecki, a dziennikarze "wskazywali, że
>prezydent wszedł na fotel spikera."

>I to dziennikarzom próbuj tłumaczyć, że dostali zbiorowego zaćmienia :->

I naprawdę nadal uważasz ze tam był fotel??? Heh, naprawdę by być wyborca
pisu trzeba jednak być tez kretynem, z tych ostatnich.

POrno-Hania.
Chironie, kłamco
Socjobiologia - jest tu kto?
Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście