Socjobiologia - jest tu kto?

1. Data: 2015-04-14 19:27:34

Temat: Socjobiologia - jest tu kto?
Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Szukałem jakiegoś miejsca gdzie dyskutują ludzie zainteresowani socjobiologią.
Ponieważ nie znalazłem, pisze tutaj ponieważ tak wiele zagadnień psychologii jest
powiązane z socjobiologią że może znajdę tu osoby mogące mi pomóc.
Ogólnie to chcialbym zorganizować w internecie miejsce w którym osoby chcące zająć
się badaniami mogłyby publikować wyniki swoich prac badawczych z socjobiologii oraz
proponować tematy do badań. Próbowałem szukać pracowni które umożliwią prowadzenie
takich badań na polskich uczelniach, ale każda rozmowa wyglądała mniej więcej tak:
No, tematy jest wart Nobla. Jeśli pan zapłaci za swoją pracę uczelni to ja mogę się
pod nią podpisać jako promotor. Dlatego postanowiłem zorganizować naukową
partyzantkę. Nie chcę osoby niezainteresowane zanudzać tematami. Mnie osobiście w
tych badaniach interesuje biologiczne uwarunkowanie naszej struktury społecznej,
władzy i Boga.

Zbyszek Gotkiewicz

2. Data: 2015-04-14 20:13:10

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
[...]

Tu wszyscy są chodząca socjobiologia:)
A nawet są tacy co innych zapluwają Bozią, tu Bozia wylewa się z postów jak z
zatkanej kanalizacji, a tych niegrzecznych to Bozia pałuje.
Tak, twarz Bozi jest tu ulepiona na wzór frustrata seksualnego biegającego z
Bejsbolem i pałowanie kogo podejdzie w imię jedynej prawdy.
A jaka spiskująca ta Bozia non stop ją atakują jacyś niegodziwcy, co mieli czelną
bezczelność się odezwać. Tak tu Bozia walczy o władzę i obsikuje teren, sam niestety
zostałem tu obsikany krzyżem, bo to Bozi jest kurnik.
Psychologia tu zostało wygoniona, bo jakieś kompleksy i nerwice Bozi przypisała, a
Bozia przecież wie lepiej od psychologii, bo jest miłościwa i zsyła do piekła, w imię
tej miłości rzecz jasna, a napewno nie psychopatii, co tu próbowała psychologia
sugerować i cierpliwość Bozi się wyczerpała.
Tak więc władza i Bozia tu napewno dużo działa.

3. Data: 2015-04-14 20:23:36

Temat: Re: Socjobiologia - jest tu kto?
Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-14 o 19:27, z...@g...com pisze:
> [...]
> zagadnień psychologii jest powiązane z socjobiologią że może znajdę
> tu osoby mogące mi pomóc. Ogólnie to chcialbym zorganizować w

Iksi, zrobisz panu research? :) ty wszystko umiesz znaleźć :)

> [...]
> pan zapłaci za swoją pracę uczelni to ja mogę się pod nią podpisać
> jako promotor. Dlatego postanowiłem zorganizować naukową partyzantkę.

Cel szczytny i ambitny.

> Nie chcę osoby niezainteresowane zanudzać tematami. Mnie osobiście w
> tych badaniach interesuje biologiczne uwarunkowanie naszej struktury
> społecznej, władzy i Boga.

Strzeż się leotara.

--
"Ludzie się modlą, aby Bóg nie rozgniótł ich
jak robaka.

4. Data: 2015-04-14 20:38:27

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Wolałbym rozmawiać o Bogu w kontekście socjobiologii, czyli jakie potrzeby
biologiczne spowodowały że wierzymy w Boga.
Co do napiętych samców, którzy muszą udowadniać w dyskusji że to oni rządzą to bez
problemu sobie z nimi poradzę. Mam dużą wprawę :) Szkoda tylko żeby mi zaśmiecali
wątek.

Zbyszek Gotkiewicz

5. Data: 2015-04-14 20:42:28

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-14 o 20:38, z...@g...com pisze:
> Wolałbym rozmawiać o Bogu w kontekście socjobiologii, czyli jakie
> potrzeby biologiczne spowodowały że wierzymy w Boga. Co do napiętych

może bardziej ograniczenia biologiczne niż potrzeby?

> samców, którzy muszą udowadniać w dyskusji że to oni rządzą to bez
> problemu sobie z nimi poradzę. Mam dużą wprawę :) Szkoda tylko żeby
> mi zaśmiecali wątek.
>
> Zbyszek Gotkiewicz

w końcu to grupa dyskusyjna, tematy płyną w różne strony :)

6. Data: 2015-04-14 21:02:03

Od: V <f...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
problemu sobie z nimi poradzę. Mam dużą wprawę :) Szkoda tylko żeby mi zaśmiecali

Pytasz jakie potrzeby biologiczne.... Chodzi Ci o te uświadomione czy
nieuświadomione? Bo jeśli nieuświadomione, to może dlatego, że jednak
jesteśmy wybrykiem natury? Biologia płata takie figle. Z kolei te
uświadomione, to sprawa jest prosta, jesteśmy ssakami, jak każdy ssak
idziemy "na ślepo" najkrótszą drogą do pokarmu, wiec zamiast samemu
ciężko pracować nad swoim sprawstwem, wolimi czekać aż ktoś się zmiłuje
i nam da :))

Szukasz cząsteczki, która za to odpowiada? :)

V.

7. Data: 2015-04-14 21:04:53

Od: gazebo <g...@...bo> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-14 o 20:42, ikka pisze:

> w końcu to grupa dyskusyjna, tematy płyną w różne strony :)

o tak, nie ma to jak dobry dryf tematyczny

--
gazebo

8. Data: 2015-04-14 21:08:30

Od: z...@g...com szukaj wiadomości tego autora

może bardziej ograniczenia biologiczne niż potrzeby?

Tutaj tego nie rostrzygniemy. To jest przewaga socjobiologii nad psychologią,bo
teorie można udowodnić. W tym celu chcę stworzyć taki wirtualny zespół badawczy. Ja i
uważam że Bóg jest konsekwencją naszej struktury społecznej i choć obiektywnie go nie
ma to obiektywnie chyba wszyscy w niego wierzymy :)

Zbyszek Gotkiewicz

9. Data: 2015-04-14 21:09:41

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

z...@g...com
[...]

No wiesz jeśli kury są zabobonne i małpy, które nienawidzą deszczu, zachowują się tak
jakby ktoś za ulewą stał i go wyganiają, to można przypuszczać że w małpich rozumach
katolików, świat jest pełen niebezpieczeństw bo taki niewyjśniony. A że umysł każdy
chaos chce natychmiast przerobić na porządek, to tworzy wyjaśnienia które z naszej
perspektywy są zabawne. Kury unikają stopni na schodach, to przypomina nerwicowy
rytuał religiantów, jakby wierzyła że stopień jest zły, może kiedyś coś jej się na
nim stało, i zasuwa na złamanie karku rytualnie zawsze go omijając.
Tak więc dla mnie z braku informacji, strachu przed niegościnną przyrodą powstały
te dziwaczne religijne interpretacje świata, bo wydawały się chronić przed chaosem i
niebezpieczeństwem. Bardziej prawdziwa jest mitologia która głosi że z chaosu wyłonił
się świat, bo ten nasz umysł naprawdę boi się niewijaśnionego chaosu otoczenia.

10. Data: 2015-04-14 21:12:22

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-04-14 o 21:08, z...@g...com pisze:
> [...]
> naszej struktury społecznej i choć obiektywnie go nie ma to
> obiektywnie chyba wszyscy w niego wierzymy :)

obiektywnie wszyscy wierzymy? w jakim sensie?

--
"Ludzie się modlą, aby Bóg nie rozgniótł ich
jak robaka.
Ja cię nie rozgniotę."

Karkołomnie niemoralne
Do Centrum Pomocy Społecznej Warszawa-Śródmieście
Oferta do PCPR-ów.
List do "Niebieskiej Linii"
Jak co wtorek? KRZYSZTOF STANOWSKI