Naleśnikarki

1. Data: 2002-10-15 21:25:40

Temat: Naleśnikarki
Od: "Sting" <s...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Orientuje się ktoś może jakie są ceny nalesnikarek dwupłytowych i czy sa
gdzieś dostępne cenniki w internecie?

1. Data: 2002-10-15 22:52:17

Temat: Re: Naleśnikarki
Od: Konrad Brywczyński <k...@b...tk> szukaj wiadomości tego autora

Sting <s...@l...pl> w <news:aoi12s$29a$1@absinth.dialog.net.pl>
napisał(a):

> Witam!
> Orientuje się ktoś może jakie są ceny nalesnikarek dwupłytowych

Ze zmieniarką czy bez?

A poważnie: fajny patent do naleśników widziałem z 10 lat temu
na Węgrzech. Gorące wałki, na które ciasto spływało z podejnika
(czyt.: urżniętej butelki pet), wypadał dołem fajny, cieniutki
naleśnik. Było to w budce typu fast food na ulicy. Super sprawa.

--
Konrad J. Brywczyński "ZUS z pewnością jest instytucją
k...@b...tk przestepczą, ale nie można nazwać

stefan-ka
Re: Zle wypalilem WOK-a
papryka marynowana
Szarlotka wg przepisu Joasi Duszczyńskiej :-)
Ryba w zalewie (marynacie?)